Perfect!

Heb niet veel toe te voegen aan: perfect!

Betrouwbaar en professioneel familiebedrijf.

Prachtige import auto tegen een voor deze tijd zeer scherpe prijs gekocht. Een proefrit buiten werktijd kunnen maken vanwege de urgentie over een auto te moeten beschikken. Auto is zeer snel op kenteken geplaatst en perfect afgeleverd. Een excellente service, klant staat hier absoluut op nummer 1. Gastvrij, heel fijn om zaken mee te doen.

Betrouwbare service

Fijne mensen, snelle service

Nette Zaak, Keurig, Betrouwbaar & Vriendelijk!

Autobedrijf Klop is een Bedrijf met een ''Kloppend Hart''

Klantvriendelijk

Iedere keer een goede service , altijd staat er een Leen auto klaar als ik een afspraak heb met firma klop. Autobanden verwisselen , meteen word gekeken of er genoeg anti vries in zit , daar hoef ik niet om te vragen . Kortom een fijn bedrijf met professioneel personeel .

Snelle en super goede service, voelt zo plezierig en vertrouwd

Klop autobedrijf is een bedrijf waar ik blindelings op kan vertrouwen, snelle en correcte service, vriendelijke mensen en een keurige werkplaats, zo'n goed gevoel om daar terecht te kunnen.

Prima! Hartelijk en meelevend.

In persoonlijke tegenslag met mijn auto stonden ze helemaal klaar en deden hun uiterste best om een vervangende auto te vinden! Dat is ze tot grote tevredenheid gelukt!

Uitstekende service, betrouwbaar en vakkundig

Al enige jaren met tevredenheid klant!

Zeer tevreden met aanschaf auto

Na een proefrit in een Seat Arona een kop koffie en een goede inruilprijs voor onze Polo . Waren we helemaal blij deze auto gaat het worden . Zijn erg prettig geholpen . Kregen er een witte kentekenplaat bij en een Nederlands instructie boekje. Werd keurig afgeleverd. Helemaal top . Hebben veel vertrouwen in dit autobedrijf.

Klantvriendelijk, Accuraat en Perfecte Service

Wij waren op zoek naar een tweedehands auto voor mijn vrouw. Autobedrijf Klop heeft ons uitstekend begeleidt met het zoeken naar een auto. Perfect aflevering in de vorm van controle van de auto, goede poetsbeurt. kortom snelle service en goede afhandeling van begin tot einde .

Goed geholpen bij de aanschaf van een auto

Goede service en klantgericht.

Tevreden klant

Auto daar gekocht, na 1 maand kwamen er problemen aan het licht. Na 5,5 week waren de meeste problemen opgelost. Nadien werkte het 3e remlicht niet meer dus daar word nog naar gekeken maar dan wat dichter in de buurt want dat zal waarschijnlijk niet aan de werkzaamheden hebben gelegen die zijn verricht. Qua kosten waren wij alleen een klein bedrag kwijt omdat wij zelf hadden gevraagd om dit onderdeel te vervangen omdat de deksel was afgebroken tijdens het vullen. Langer geduurd dan verwacht maar een prima bijna kostenloze oplossing geboden. Bedankt Jan en monteurs voor dit moeilijk te vinden probleem maar uiteindelijk toch gelukt met tussenkomst van Opel monteurs.

Keurig Autobedrijf, goed geholpen.

Na proefrit in een T-ROC en een kop koffie een goede inruilprijs gekregen voor mijn Polo. Netjes een Nederlands instructieboek erbij, de T-ROC is een import auto. Afgelopen zaterdag nog gebeld voor de witte kentekenplaat, deze werd gelijk besteld. Vandaag, maandag netjes afgeleverd met dragers, witte plaat. Helemaal top.

Mooi en goed bedrijf

Auto Citroën c3 gezien proefrit gemaakt mankeerde wel wat aan Maar totaal opgelost ondanks lowbudget prijs Zelfs extra dingen vervangen Dit bedrijf doet wat het beloofd Geen nonsens afspraak is afspraak

Fijn autobedrijf waar je in goed vertrouwen zaken kan doen

Bij Jan Klop een mooie Mercedes A gevonden,betrof Duitse import met alle historie erbij. Mini Countryman ingeruild tegen fair bedrag en na grote beurt en 6 maanden garantie mooie deal gemaakt. Fijn bedrijf met ouderwetse no nonsense service,afspraak=afspraak.

Prettig bedrijf, goed advies

Fijne service, er wordt goed meegedacht zonder pusherig te zijn. Erg blij met mijn bijna nieuwe auto!

goede ontvangst goed overleg.

we gingen effe kijken naar een T cross na n kop koffie gelijk proef gereden na wat overleg over prijs en inruil waren we er samen snel uit na n paar kleine aanpassingen rijden we nu trots in onze T cross.

Uitstekend autobedrijf

Hele goede service en komt zijn afspraken altijd na. Dit bedrijf zal je geen auto verkopen waar ze zelf niet achterstaan. Hele fijne ervaring gehad!

Helemaal goed!!

Onze ervaring met Autobedrijf Klop was goed. Goede service, vriendelijke mensen, afspraken nagekomen en goede inruil ontvangen bij aanschaf van een andere auto bij hun. Het enige wat ik wil zeggen over de site is dat er nog oude informatie opstaat over wanneer ze dicht zijn in 2019 dus wellicht handig om dit aan te passen naar de situatie in 2020.

Prima, betrouwbare garage.

Wij hebben prima ervaring met garage Klop. Eerlijke inruilprijs ontvangen. Prima service!

Prima geholpen

Prima bedrijf ,netjes en correct geholpen .zeker een aanrader.

jammer...DAT JE ZO MOET HANDELEN..

mijn mooie golf via "ik verkoop mijn auto"voor een VASTE prijs van 2700 euro aan deze garage verkocht...bij aan komst moest er 100 euro van af om dat er een led lampje zwak zou branden ??...garage wist dat we 70 km moeten rijden ...en wat blijkt nu...staat de golf te koop voor heel veel meer geld en het lampje brand nog steeds zwak.... JAMMER DAT JE ZO MOET HANDELEN..

Inderdaad heeft Marco uit Zutphen zijn Golf bij ons aangeboden en inderdaad zijn we een bedrag van 100 euro lager dan besproken overeengekomen. Maar bij het defect ging het niet om een 'led lampje' dat vervangen moest worden, maar een display van de tellerklok. En die reparatie is kostbaarder dan het vervangen van een lampje.

betrouwbaar

bedrijf dat staat voor de klant en zijn product .dit alles tegen een redelijke prijs. Hierbij moeten de klantvriendelijkheid. van de medewerkers niet vergeten worden.

Top tent!

Audi a6 gekocht bij autobedrijf Klop. Kwam binnen, werd meteen goed geholpen. Klantvriendelijk & geen vooroordelen. Ging eerst even lekker om de auto heen kijken en in de auto kijken of hij beviel. Een test ritje met mijn broertje en buurjongen erbij was geen probleem. Op 't eind nog een apk' tje er bij geregeld. Mijn week kan niet meer stuk!

bij het zoeken naar een VW Tiguan bleek er één bij Autobedrijf Klop te staan die volledig aan onze wensen voldeed, na een prettig en ontspannen gesprek met Jan Klop om enige bedenktijd gevraagd, was geen enkel probleem. Uiteindelijk deze mooie Tiguan gekocht!

Kauwenhoven 26

6741 PW Lunteren

Over Autobedrijf Klop

Autobedrijf Klop Bosch Car Service is een universeel autobedrijf. Goed in verkoop en onderhoud van nieuwe en gebruikte auto’s van alle merken. Wij zijn merk onafhankelijk BOVAG autobedrijf! Bij ons kunt u terecht voor o.a. airco controle, onderhoud, bandenwissel, diagnose en APK. Klanten ervaren gastvrijheid en merken de meerwaarde van persoonlijke contact. Tegelijk profiteren zij van de hoge kwaliteit en professionele werkplaats. Graag tot ziens!

Over Bosch Car Service