zeer vakbekwaambedrijf

en zeer klant vriendelijk

Goede service en denken mee om een probleem op te lossen

Prima. Staan altijd voor je klaar.

Een goede combinatie van vakwerk en maatwerk!

Er wordt altijd naar mogelijkheden en oplossingen gezocht. Nooit het gevoel dat ze een gevangene zijn van de hulpmiddelen die ze gebruiken!

Klantvriendelijk en deskundig werk voor een redelijke prijs.

Goed en vriendelijk contact met eigenaren autobedrijf. Vriendelijk en deskundig personeel. Meedenken waar nodig. En levering met een redelijke prijs.

Dankzij Harry en z'n collega's

Betrouwbaar, vakkundig en snelle, correcte afhandeling

Een fijn en betrouwbaar adres om je auto uit handen te geven, keurig bedrijf, correcte benadering, vriendelijk en zeer klantgericht. Staan altijd voor je klaar, erg behulpzaam en komen de afspraken na.

Zeer plezierig en vakkundig geholpen

Auto aangekocht met inruil. Plezierig en vakkundig geholpen. Dank voor de extra service!

Fijne en net autobedrijf

Goede service doen wat er beloofd word

Bellen altijd wat er gaat gedaan moet worden

perfecte service altijd prima in orde houden zo.

perfect alles prima in orde .

Prima Keurig Netjes & Betrouwbaar autobedrijf.

Wij komen er al jaren!

prima service

ook in moeilijke gevallen

Gewoon een goeie garage mensen met kennis

Goed bedrijf.

Net bedrijf met vriendelijke mensen!

Goede service, wat je mag verwachten van een net bedrijf!

Dit bedrijf weet wat service is!

Recent moest er een remlichtje vervangen worden. Dan wordt er ook alleen het lampje in rekening gebracht en verder geen arbeidstijd. Mijn voorbanden moesten vervangen worden en ook dit is helemaal prima geregeld. Niets is dit bedrijf teveel.

Prima service door ervaren mensen.

Prettig dat er voor de reparatie even gebeld wordt met de klant wat de kosten zijn.

Prima service, goede communicatie

Wij hebben altijd goede ervaring met dit autobedrijf, aardige, nette mensen, goede communicatie en snel de auto klaar

Zeer vakkundig en professioneel Autobedrijf

Duidelijke communicatie wat de kosten vooraf worden.

Hele goede service!

Golf 7 gekocht bij dit bedrijf, heel klantvriendelijk en goede service mbt het afleveren, auto zag er heel goed uit! Bovenop gaven ze mij nog nieuwe banden, velgen waren opgeknapt en een beurt!

Top service die het ook waar maken!

Voor senior is zeer servicegericht

Zeer technisch en meedenkend personeel.

Zeer betrouwbaar bedrijf.

Perfect!

Heb niet veel toe te voegen aan: perfect!

Betrouwbaar en professioneel familiebedrijf.

Prachtige import auto tegen een voor deze tijd zeer scherpe prijs gekocht. Een proefrit buiten werktijd kunnen maken vanwege de urgentie over een auto te moeten beschikken. Auto is zeer snel op kenteken geplaatst en perfect afgeleverd. Een excellente service, klant staat hier absoluut op nummer 1. Gastvrij, heel fijn om zaken mee te doen.

Betrouwbare service

Fijne mensen, snelle service

Kauwenhoven 26 6741 PW Lunteren

Over Autobedrijf Klop

Autobedrijf Klop Bosch Car Service is een universeel autobedrijf. Goed in verkoop en onderhoud van nieuwe en gebruikte auto’s van alle merken. Wij zijn merk onafhankelijk BOVAG autobedrijf! Bij ons kunt u terecht voor o.a. airco controle, onderhoud, bandenwissel, diagnose en APK. Klanten ervaren gastvrijheid en merken de meerwaarde van persoonlijke contact. Tegelijk profiteren zij van de hoge kwaliteit en professionele werkplaats. Graag tot ziens!

Over Bosch Car Service