Het klopt dat er wellicht te weinig is gecommuniceerd tussen verkoper B & A, wat wij ook hebben toegegeven en onze excuses voor hebben aangeboden. Tussen verkoper A& B is gecommuniceerd geworden dat er in de ochtend een klant zou komen voor desbetreffende auto, verkoper B heeft niet naar de naam gevraagd van de klant, verkoper A ging er van uit dat t desbetreffende klant was. Van een telefoontje was geen sprake, aangezien wij ons van geen kwaad bewust waren en een overlapping was van beide klanten bezoek. Hiervoor hoeven we geen smoesjes te bedenken, we hebben naar de klant toe onze excuses aangeboden. Vanuit het oogpunt van onze onderneming; het komt zelden voor dat er twee klanten rond dezelfde tijd langskomen voor een en dezelfde –niet gangbare- auto. Het is juist geregeld dat klanten zeggen dat ze langskomen, maar vervolgens komen ze niet. Ook al is deze klant teleurgesteld en ontzet, zou dat een garantie zijn geweest dat hij de auto zou hebben gekocht? Wellicht beviel de auto hem helemaal niet en was hij ook voor niks langs gekomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, hier hadden we zelf ook niet op gerekend. Brandstofkosten vergoeding naar de klant hebben we overgemaakt.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.