Deze week een auto gekocht goed geholpen prachtige auto

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wij hebben al onze auto\'s in onderhoud bij Car Care Wallinga. Ook ons bedrijfsbusjes. Wij waarderen vooral ook de flexibiliteit, dit is voor ons bedrijf ideaal.

Ik was specifiek op zoek naar een BMW X3 met een 6 cilinder motor. Deze bij Car Care Wallinga gevonden. Ik kwam binnen in de showroom en alles zag er keurig uit. Op een fijne manier te woord gestaan. Uiteindelijk goed zaken kunnen doen en ben super tevreden met mijn nieuwe aanwinst.

Ik ga al sinds ik mijn eerste auto had naar Car Care Wallinga. Ik word hier altijd super goed en snel geholpen. Met vooraf een duidelijke prijsopgave word bepaald wat er wel niet moet gebeuren samen met mij. Al met al goede service hoeft niet duur te zijn.

Na eerdere goede ervaringen heb ik samen met Gerrit mijn wensen doorgenomen voor een nieuwe auto. Hij kwam met een paar mooie voorstellen, hier heb ik een keuze uit gemaakt. Ze hebben de auto voor mij aangeschaft en de import geregeld. Uiteindelijk kreeg ik nog een nette prijs terug voor mijn oude auto. 3 weken later stond de auto netjes gepoetst klaar op Nederlands kenteken. Rijdt er inmiddels 2 weken in en ben super tevreden! De volgende keer ga ik dit zeker weer zo doen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Zeer fijne en aardige mensen. Gewoon relax geholpen en fijn zaken gedaan . Ga zo door jongens.

Aankoop van een Clio RS. Verkopers weten echt veel van deze auto\'s af, tot in detail. Ik ben er in ieder geval heel blij mee.

Auto gevonden op autoscout. Auto was zoals op de foto en beschreven. Prettige ervaring.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ik kwam met een opel corsa bi-fuel omdat hij niet op gas over schakelde, na 15 minuten wachten was de auto al klaar,kosten 295 euro, ik rij met de auto weg maar na 100 meter stopt het gas er al weer mee,ik ga terug ,monteur zegt waarschijnlijk een maandag morgen schakelaar ik zal er een andere inzetten,weer weg gereden en ja hoor weer niet goed en ik weer terug ,de monteur zegt ,dan weet ik het ook niet meer,ga maar naar de dealer en laat hem maar uitlezen en kom dan maar weer eens terug ,dit was mijn ervaring met Wallinga ,maar wel 295 euro lichter,ik vind dit wel slechte service,ik heb de auto elders laten na kijken ,druksensor vervangen 35 euro !!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij hadden problemen met ons LPG systeem en waren al op diverse plaatsen geweest. We hadden op aanraden van een kennis een afspraak gemaakt bij car care wallinga. We hadden de auto in de ochtend gebracht en rond de middag belden ze op met een prijsopgave wat het zou kosten om de auto weer goed rijdend op lpg te krijgen. De prijs viel alleszins mee. We hebben hem laten maken en hij rijdt weer beter als dat hij ooit gedaan heeft. Wij zijn hier natuurlijk dik tevreden over.

Wij hebben alweer voor de 2e keer een gebruikte auto gekocht. Vorige was zeer goed bevallen. Nu op bestelling de volgende gekocht en tot op heden weer zeer tevreden. Luisteren goed naar je wensen. Hierdoor hebben ze de juiste auto voor mij weten te vinden. Precies zoals we hem wilden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Zaterdag 25 februari ben ik richting eindhoven vetrokken om een proefritje te maken met een Nissan Juke die ik op marktplaats had zien staan. We werden keurig ontvangen en kregen alle tijd om de auto te bezichtingen. Na een proefritje met de Nissan zijn we rond te tafel gaan zitten. Er waren nog wat kleinigheden aan de auto die moesten worden opgelosd. Was uiteraard geen probleem. We hebben gelijk een prijs afgesproken wat ik wilde bijbetalen op inruil van mijn auto. De verkoper ging akkoord wel wilde hij dat ik gelijk een kontract zou tekenen. ik heb aangegeven dat ik eerst nog wil informeren en dat ik de maandag erop het hem definitief zou laten weten. Die Maandag heb ik gemaild dat ik akkoord ga mits er een nieuwe APK op de auto zou komen (zat 1 maand APK op). Heb de verkoper dezelfde middag nog gebeld of hij hiermee akkoord kon gaan. Dat was geen probleem wel zou hij woensdag nog even bellen wat de door mij gevraagde kleine beurt extra zou kosten. Omdat ik woensdag niets van hem hoorde heb ik zelf gebeld. De verkoper verontschuldig zich, hij was er wegens de drukte nog niet aan toe gekomen om mij te bellen. Hij zou het nog even uitzoeken en mij een uurtje later bellen. Een uur later belde hij inderdaad terug alleen met de mededeling dat zijn collega de auto inmiddels aan ander heeft verkocht. Dat was een betere deal omdat het zonder inruil was.... Uiteraard stom verbaasd melde ik hem dat wij toch een deal hadden. Zijn antwoord kwam er op neer dat we pas een deal hebben als het op papier staat. En mijn mail dan?? Zijn telefonische toezegging ?? Al met al een bedrijf/verkoper die je niet op hun woord kunt vetrouwen!!! In mijn geval kwam er gewoon een betere deal voorbij. Car Care Wallinga zo behoord u geen zaken te doen.

• Deskundigheid N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer goede ervaring.

reeds jaren klant van dit bedrijf. veel deskundigheid op gebied van lpg, ook storingen verhelpen. Uitstekende service bij grote en kleine beurt. Reeds 4x een volvo gekocht (S60-V70-XC70) bij CCW. Alles tot volle tevredenheid. Ook denken ze mee met de klant.

Prachtige Volvo C70 aangeschaft bij dit vriendelijke bedrijf. Ongecompliceerd in de omgang. Daar hou ik van.

Ontbreken van hoedenplank aangeschafte auto prima opgelost en nageleverd.

Prima bedrijf! Wij hebben in 2015 2 autos gekocht bij CCW: 1 uit voorraad en 1 op klantwens gezocht in het buitenland. Groot netwerk, weten ook niet interessante autos te laten staan en verder te zoeken. Ook geschikt voor high end autos.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijke mensen, terzake kundig. Hebben zicht op inkoop van interessante auto\'s en verkopen die met service en follow up indien nodig. Ik geniet elke dag met volle teugen van mijn auto die ik bij CCW heb aangeschaft. Wellicht hebben ze ook iets voor jou!!

Een erg klantvriendelijk bedrijf!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Leuk bedrijf met kundige mensen . Nemen de tijd voor je en respecteren dat je tijd neemt voor je beslissing.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede service en op tijd klaar.

Helder en klantvriendelijk bedrijf. Had stukken met mijn net gekochte auto en werd netjes opgelost. Top!

Vakkundig en servicegericht autobedrijf, met -hetgeen uitzonderlijk is!- veel kennis en kunde aangaande LPG-installaties! Een aanbeveler!

Ben zeer te spreken over Car Care Wallinga. Had problemen met mijn Renault Cabrio en ben zeer snel en goed weer op weg geholpen. Geen verborgen kosten achteraf maar een juiste diagnose en prijsopgave vooraf. Top ga zo door.