Helder en klantvriendelijk bedrijf. Had stukken met mijn net gekochte auto en werd netjes opgelost. Top!

Vakkundig en servicegericht autobedrijf, met -hetgeen uitzonderlijk is!- veel kennis en kunde aangaande LPG-installaties! Een aanbeveler!

Ben zeer te spreken over Car Care Wallinga. Had problemen met mijn Renault Cabrio en ben zeer snel en goed weer op weg geholpen. Geen verborgen kosten achteraf maar een juiste diagnose en prijsopgave vooraf. Top ga zo door.

Eindelijk eens een bedrijf wat zijn verkoop afspraken nakomt. \r\nGeen gedoe, correct op aflevering, neemt de tijd voor de klant en zijn wensen(en ik had er een aantal) haha.\r\nGewoon een betrouwbaar bedrijf die zijn afspraken nakomt.\r\n Top.

prima bedrijf, eerlijke adviezen, ruim tijd voor de klant.\r\n deskundige monteurs.

Wij doen al jaren zaken met Wallinga in Eindhoven. Mensen van hun woord!

Zeer tevreden over onze nieuwe Volvo tot nu toe. Alles netjes conform afspraak.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

na telefonisch kontakt en ook nog een sms-je ter bevestiging waarop promt werd geantwoord door verkoper B togen wij \'s ochtendsvroeg dwars door Nederland om een prachtige V70 te bekijken en in te ruilen voor onze geliefde Fiesta\r\n\r\nhelaas voor ons had verkoper A de auto net voor onze neus verkocht\r\n\r\ner was onvoldoende gecommuniceerd tussen B & A om de auto even vast te houden \r\n\r\nnu waren voor Jan met een korte achternaam naar Eindhoven getogen\r\n\r\neen telefoontje naar ons dat wij niet meer hoefden te komen was wel het minste wat gedaan had kunnen worden\r\n\r\nexcuses en smoesjes volgden en een bakkie troost\r\n\r\nhet wachten is nog of B benzinegeld gaat storten op een bij hem bekend rekening nummer\r\n\r\ntot die tijd zijn wij erg teleurgesteld in de gang van zaken bij CCW en kunnen dit bedrijf op dit moment niet aanbevelen\r\n\r\nwij hopen dat de koper van de V70 vele veilige kilometers zakelijk mag rijden (wij zijn niet boos op U)\r\n\r\n\r\nveel geluk\r\n\r\nbertus
  • Deskundigheid N.v.t.

Het klopt dat er wellicht te weinig is gecommuniceerd tussen verkoper B & A, wat wij ook hebben toegegeven en onze excuses voor hebben aangeboden. Tussen verkoper A& B is gecommuniceerd geworden dat er in de ochtend een klant zou komen voor desbetreffende auto, verkoper B heeft niet naar de naam gevraagd van de klant, verkoper A ging er van uit dat t desbetreffende klant was. Van een telefoontje was geen sprake, aangezien wij ons van geen kwaad bewust waren en een overlapping was van beide klanten bezoek. Hiervoor hoeven we geen smoesjes te bedenken, we hebben naar de klant toe onze excuses aangeboden. Vanuit het oogpunt van onze onderneming; het komt zelden voor dat er twee klanten rond dezelfde tijd langskomen voor een en dezelfde –niet gangbare- auto. Het is juist geregeld dat klanten zeggen dat ze langskomen, maar vervolgens komen ze niet. Ook al is deze klant teleurgesteld en ontzet, zou dat een garantie zijn geweest dat hij de auto zou hebben gekocht? Wellicht beviel de auto hem helemaal niet en was hij ook voor niks langs gekomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, hier hadden we zelf ook niet op gerekend. Brandstofkosten vergoeding naar de klant hebben we overgemaakt.

Net bedrijf, aardige mensen. Goed geholpen. Ook garantiepuntjes waren prima opgelost.

Gebruikte auto gekocht bij Car Care Wallinga. Er werd alle tijd genomen voor uitleg over en proefrit met de auto. Goede aftersales; goed telefonisch bereikbaar voor vragen en een serviceverlenende-& oplossingsgerichte instelling

dik 5 maanden geleden een BMW X5 gekocht, 4.8i met M-pakket, heerlijke auto, precies zoals ik m wilde hebben, vooral de prijs was goed, dus ik was op m\'n hoede voor technische mankementen of andere verrassingen. Onderhoudshistorie zat er gelukkig wel bij. Voor aankoop heb ik onze BMW onafhankelijk Dekra laten keuren, auto was goed op paar kleine puntjes na die voor de aflevering zijn opgelost. Afspraken gemaakt waar ze zich aan hebben gehouden. Garantie issue netjes opgelost met vervangend vervoer.

Correcte manier van zakendoen; open, duidelijk.\r\nHeldere afspraken en communicatie

Zeer tevreden over Car Care Wallinga.\r\nZowel bij de aankoop van onze nieuwe auto als in de werkplaats.\r\n\r\nGa zo door!

Keurig geholpen op de afgesproken tijd\r\nTijdens een kop koffie alle reparaties gedaan\r\nTevens de airco nagekeken \r\nGoede Service

2e hands auto gekocht. prima service en uitleg. Goede en eerlijke prijs voor de auto betaald. Na een paar dagen erachter gekomen dat er trillingen in het stuur zaten (banden moesten gebalanceerd worden). Dit mocht ik doen bij een garage in de buurt. Rekening mocht ik declaren en werd binnen een dag uitbetaald. Geweldige service...

Begin maart dit jaar een 2e hands auto gekocht via Car Care Wallinga. Prima service, duidelijke uitleg, komen tegemoet in wensen, ook qua inruil. Prima zaken gedaan, prima auto gekocht. Zelfs na-service nog perfect: 1 autosleutel ontbrak, welke wel aanwezig zou moeten zijn. Deze bij laten maken bij bedrijf in mijn buurt, rekening opgestuurd, zelfde dag nog betaald.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Een bedrijf die een lage kwaliteit aan materiaal en diensten levert (o.a. slechte afwerking). Let hierbij op de installatie van de vuller. Daarnaast in garantiegesprekken zeer onredelijk en puur gedacht vanuit minimaliseren van garantiekosten en staat de klantbeleving hier volledig buiten.\r\n\r\nDe \"lage\" installatieprijs is in verhouding tot de de gehele dienstverlening duur betaald.

Nu voor de 4e keer een lpg installatie laten inbouwen bij dit bedrijf. Volgens diverse inbouwers in een \"moeilijke\" auto (Volvo V70 T5), waarvoor ze toch een aantal dagen de auto moeten hebben ivm afstellen van de installatie. Bij Wallinga \'s ochtends gebracht, andere dag na de middag opgehaald. Stond ie al mooi en netjes ingebouwd te wachten. Rijd als op benzine, dus als een trein, mist geen vermogen en verbruik ik nagenoeg gelijk. Review geschreven na 15000 tevreden kilometers...