Super Service

Een garagebedrijf zoals een garagebedrijf moet zijn: betrouwbaar

Zeer positief

Na telefonisch overleg afspraak gemaakt. Was op tijd aanwezig, kreeg koffie aangeboden en binnen 20 minuten waren de winterbanden er op gelegd. Mijn koffie was juist opgedronken. Bedankt voor de snelle service

Goede service, geen klachten

Mijn auto is inmiddels 7 jaar. Ben altijd vlug en correct geholpen worden.

Fijn en ontspannen

Vriendelijk

Zoals altijd...super service

Heerlijke informele sfeer en vriendelijk personeel.

Uiterst. Correct

Klantvriendelijke behandeling. Correct nakomen van afspraken. Deskundige afhandeling

Prima geholpen

Volgens afspraak geholpen

Afspraak is afspraak!

Afspraak is afspraak en daarbij leveren van constante kwaliteit!

Service en correcte afhandeling

ik ben zeer goed geholpen

de auto was nog eerder klaar als van te voren was gezegd.

Vriendelijk en behulpzaam.

Zeer tevreden.

Super service

Op zoek naar en andere auto vanwege grote reparatiekosten aan een 19-jarige auto. Op de site een 3-tal uitgezocht. Er werd niet geprobeerd mij de duurste van die 3 te verkopen, maar de auto die het best bij mij paste, in dit geval de goedkoopste. Uit de oude auto moesten nog enkele door mij zelf ingebouwde onderdelen uitgebouwd worden (o.a. cruise-control). Werd mij direct aangeboden dat dat door hun monteurs zou gebeuren. De "nieuwe" auto is compleet afgeleverd, incl. instructie- en onderhoudsboekje, met de toezegging, dat ondanks geen garantie (i.v.m. de leeftijd en prijs van de auto) bij kleinere op korte termijn optredende mankementen ik bij hen terecht kon voor (kosteloos) herstel. Waar vind je dit nog???

Zeer prettige samenwerking

Ze vinden het erg belangrijk dat klant tevreden is.Valt overal over te praten.Heel prettig.

Goed werk geleverd door organisatie

Tevreden over mijn kleine beurt

Altijd alles volgens afspraak

Je staat zelden voor verrasingen

Zeer goed en behulpzaam

Bij Jo Ten Oever voel je je als klant gehoord. En ben je geen nummer.

geweldig

goede service en goede raad

Top service

Goede ontvangst op receptie en meedenken over reparaties. Doorlooptijd van beurt kan korter? Bij aflevering aan klant alles checken op juiste werking (naviupdate). Verder prima en lekkere koffie en een krant om de wachttijd te verkorten. Zolang het kan blijf ik klant bij JtO

๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Uiterst klantvriendelijk

Uiterst klantvriendelijk en vertrouwd.

Meedenken met klant verdient compliment

Na de constatering dat een marter aan de kabel van de lambdasonde had geknaagd werd eerst de mogelijkheid van reparatie door het aan elkaar solderen besproken i.p.v. het meteen plaatsen van een nieuwe kabel. En het solderen bleek succesvol. Top.

Afspreken worden altij snel en correct nagekomen. Men doet wat men zegt.

Heldere afspraken die men correct en snel nakomt

Top service

pesoneel heel erg vriedelijk en een goede sevice

ik ga heel graag naar hun toen,

ik word altijd goed geholpen, ik kan ook altijd bellen zonder problemen, ik ben te vrede,