Altijd goed en vriendelijk behandeld.

goede ervaring bij dit bedrijf.

geweldig eerlijke mensen

Ik ben gegaan voor een nieuwe sleutel en contactslot van de auto geadviseerd door sleutel specialisten en een andere garage. Deze hadden de kosten geschat op €450,- Ik ben de prijs gaan vragen bij Ten Oever wat dat zou kosten. Het probleem had ik uitgelegd en toen vertelde Ten Oever dat ik misschien met €30,- klaar kon zijn. Alleen een antenne-ring veranderen op het slot. € kosten €31,- en het probleem is opgelost. Dus dat zijn eerlijke mensen.

Een zéér betrouwbaar en service gericht garagebedrijf.

Klantvriendelijk, zowel aan de telefoon als aan de balie. Indien mogelijk bereidt tot het aanbieden van directe hulp.

mijn ervaring is zeer goed, ben goed geholpen.

Klant vriendelijk en behulpzaam

Hele goede service en vriendelijk !

super

Perfect georganiseerd.

Goede ontvangst, duidelijke afspraak, onderhoud uitgevoerd volgens afspraak, wijze van communicatie is goed, Prettig om zaken te doen met de medewerkers van dit bedrijf.

Om half tien s''morgens gebeld omdat ik niet meer in mijn auto kon komen en om 11.00 was het probleem opgelost.

Top geregeld

Als nieuwe klant als perfect geregeld

Een super service

De medewerkers van Jo ten Oever nemen zich de tijd voor iedere klant. Hierbij wordt geen onderscheidt gemaakt tussen een nieuwe- en een bestaande klant. Ze denken met jou mee bij het oplossen van problemen/mogelijkheden.

Snel

Snelle afspraak, snelle afhandeling, vriendelijk personeel.

Alles volgens afspraak goed afgehandeld.

Top.

Zoals altijd goede service, vriendelijk personeel en redelijke prijzen.

Een zeer goede service.

Een zeer goede en kundige service tot op het kleinste detail bij een grote onderhoudsbeurt van mijn auto.

Geweldige service, vriendelijk en bekwaam personeel, altijd bereid om problemen op te lossen

Heb mijn 2e auto gekocht bij Ten Oever. Ben nu 7 jaar klant. Zeer tevreden over zowel de service, bereidheid om te helpen en tijdig berichten ontvangen ivm. grote of kleine beurt, bandenwisseling (z/w banden) en andere activiteiten zoals aanbiedingen, kortingen etc.

goede service meedenkend om onnodige kosten te voorkomen

goede communicatie over te nemen stappen en goed en eerlijk advies zelfs elders gemaakte fout werd perfect opgelost

tevreden

Snelle afspraak, goed overleg, op tijd klaar

25 jaar klant en nog steed zeer tevreden

Het persoonlijk contact met jullie is steeds erg prettig. Wij zijn erg tevreden.

Beste klantvriendelijke garage in de omgeving

Erg klantvriendelijk, goede uitleg over wat er bij de volgende onderhoudsbeurt vervangen moet worden. Goede ervaren monteurs.

Zeer klantvriendelijk

Men neemt alle tijd en is vriendelijk

Duidelijk en vriendelijk personeel

Alles werd goed uitgelegd over de beurt van de auto en de aankomende reparaties. Ik heb vertrouwen in het bedrijf. Vriendelijk personeel.

Vriendelijke en deskundige behandeling

Tevreden

Ik ben goed geadviseerd in de aankoop van mijn auto en vond het leuk om na 10 dagen gebeld te worden met de vraag hoe de auto beviel.

vriendelijk en normale prijzen

alles perfect

Vriendelijke en goed

De Dhr. J.ten Oever heeft altijd tijd voor een persoonlijke praatje .en day spreek mij aan .