Prettige en correcte service

Een mooie S6 gekocht. Auto netjes opgeleverd met een fraaie set winterbanden en velgen erbij. Geen praatjes, gewoon correct.

Uitstekend service

Uitstekend service en alleen nog maar goede ervaringen.

Al jaren lang een vertrouwde zaak.

Simpel gewoon goed! Fijne samenwerking.

Klantvriendelijkheid

Ik was op zoek naar een nette auto, door dit bedrijf ontzettend goed geholpen. Kleine dingetjes die we tegen kwamen tijdens de proefrit verholpen en nog een bloemetje gekregen nadat de koop officieel was. Kortom een hele goede ervaring en kom hier zeker weer terug!

Hele fijne ervaring

Prettig geholpen. Goede uitleg gegeven over de auto. Prettig dat iemand met ons samen de proefrit ging maken.

Bij Van Baalen zit je goed!

Als een garage je het gevoel geeft dat je een vaste klant bent terwijl je elkaar nog nooit ontmoet hebt, doet men iets heel erg goed. Problemen worden snel opgelost, prijzen zijn goed, service is uitstekend.

Correct en vakkundig

Kom hier al jaren en wordt altijd voor een zeer acceptabele prijs prima geholpen 1

Geweldige service zoals altijd

Er word altijd proactief mee gedacht, ook als het gaat om koste drukken.

Top autobedrijf!

Geweldige service , kennis , goede prijs! Leuke mensen

toppers

in een woord een TOP bedrijf

Eerlijk en duidelijk

Gewoon uitstekend ben al 10 jaar klant!!

TOPTEAM

Autobedrijf van Baalen is een garage met gevoel voor de klant en verkoopt geen praatjes maar auto's en ook voor service is dit het juiste adres , wij komen er al jaren en zijn zeer te spreken over Mathijs , Job en Richard . Een tijdje geleden zijn er 4 nieuwe verstuivers in onze VW Caddy vervangen , afgelopen vrijdag begaf een van de verstuivers het , dit werd tot mijn niet geringe verbazing KOSTELOOS gedaan . Ik weet wel zeker dat onze volgende auto bij Autobedrijf van Baalen vandaan komt .

Garage waar service nog bestaat

Goede eerlijke auto gekocht. Open en eerlijke verkoper getroffen. Een garage zoals een garage hoort te zijn; geen gedraai of gekke dingen. Ik kocht er onlangs een auto en de koplampen werden op verzoek nog netjes opgepoetst, de uitlaat werd nagekeken, ondanks dat mijn budget niet heel hoog was. Gewoon super service!

Klantvriendelijk, servicegericht en kundig

Na even wat gezoek naar waarom het waarschuwingslampje van het motormanagement steeds weer terugkomt, de storing perfect opgelost.

Sympathiek en professioneel

Sympathieke en professionele verkoper, heel blij met mijn nieuwe aanwinst en alles snel en correct geregeld. Aanrader.

Uitstekende en eerlijke service

Zojuist een auto gekocht, goede en fijne service verleent, auto is een zeer nette staat opgeleverd. Echt een aanrader!

Goed en snel

Vriendelijk, duidelijk en eerlijk

Er wordt rustig de tijd genomen. De mensen die er werken zijn vriendelijk. We kregen een duidelijk en eerlijke prijs voor onze eigen auto.

Een prettig bedrijf, een aanrader!

Bij het zoeken van een occasion auto uitstekend geholpen m.n. door de duidelijke uitleg. De verkopers komen correct en eerlijk over. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen als iemand een auto zoekt!

Uitstekende service en goed gevoel

Uitstekende service en goed gevoel

Goed met een klein min puntje

Ik heb onlangs een bmw 218i gekocht en ben tot nu toe zeer tevreden verkoper was aardig en behulpzaam .ik heb 1 minpunt ik heb mijn oude auto ingeruild maar daar zat nog een volle tank benzine in ik vroeg of de bmw ook met een volle tank gelevert kon worden maar dat was moeilijk en niet de bedoeling .ik vind als je zoveel geld uitgeeft aan een auto dat ze niet moeilijk moeten doen over een tank benzine.

Goed geregeld

Sympathieke eigenaar. Snel afgehandeld.

Bedrijfswagen voor onderhoud gebracht en alles keurig gedaan volgens afspraak Top bedrijf met vakkundig personeel

Prima, vriendelijk geholpen.

Betrouwbaar, goed geïnformeerd zowel via mail als mondeling. Zeker een aanrader. Goed aanbod en scherp geprijsd.

Duidelijke communicatie en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede communicatie met werkplaats.