Bijzonder in zijn klasse!

Medewerkers zijn servicegericht, eerlijk, open en transparant. Afspraken worden altijd nagekomen. Kortom een garage waar je op kunt rekenen.

Uitstekende garage

Goede service en klantvriendelijkheid!

Fijn bedrijf!

Matthijs en Richard zijn top! Kan altijd langs komen of bellen en je wordt snel en netjes geholpen. Voor ons en onze mini geen andere garage.

weer positief

goed advies en snelle levering van nieuwe banden

Netjes en goed geholpen

Super snelle en goede service!

Voor de 3e keer een mooie auto gekocht bij Autobedrijf van Baalen. Super goed geholpen door Matthijs en Jop! Een echte aanrader voor iedereen.

Altijd behulpzaam

Kom hier altijd graag

Tot nu toe de beste betrouwbaarste garage die ik heb mee gemaakt. Topp

Perfect geholpen

Zeer snel geholpen en was perfect voor elkaar

Echt ongekende service, beter dan wat je bij dealers krijgt!

Enige tijd da aankoop van onze auto twijfelden we over een geluid bij het achterwiel. Na een lange rit naar Spanje zagen we uiteindelijk dat het achterwiel scheef stond. Met onzekerheid over de exacte garantie toch contact opgenomen met Van Baalen en die twijfelden geen seconde, kom langs, dat regelen we. Geen gedoe over wachttijden, kosten voor vervangend vervoer, niets van dat al. Probleem inmiddels volledig opgelost. Echt perfect geregeld en met persoonlijke aandacht. Vijf sterren meer dan verdiend!

Prima ervaring. Netjes en vakkundig geholpen.

Mijn neef/kameraad/garagehouder/ heeft eerst de mini bekeken en die kwam al terug met een positieve indruk. Zo hebben wij het dus ook ervaren. Wij reageren wat laat omdat we eerst de auto een beetje wilde leren kennen. We hebben n.l. wel een paar vragen. Het lijkt ons echter niet dat deze review daarvoor bedoeld is. we zullen daarover apart contact opnemen.

Snel en prima geholpen

Had een foutmelding en de auto om 8.30 gebracht. Werd binnen drie kwartier teruggebeld met de oorzaak en de kosten. Er moest iets besteld worden maar ik kon de auto rond het middaguur ophalen. Kosten waren realistisch

Een andere auto gekocht via van Baalen en weer net zo tevreden als de afgelopen 10 jaar.

persoonlijke service, helpt je bij het kiezen en vinden van de juiste auto. Denkt en kijkt mee.

Super service

Alle afspraken worden nagekomen, Een bedrijf waar klant “Koning” is

top service duidelijk en eerlijk

Ik kom hier al jaren met mijn audi a1, super duidelijk en altijd eerlijk. Deze heren denken met je mee!!

Word snel geholpen

Mooi bedrijf

Goede service en klantvriendelijk.

Efficient, vriendelijk en vertrouwd

Prettig contact en super efficient proces. Behulpzaam en prettig no nonsense. Goed bedrijf.

Eerlijk en servicegericht

Ik kom inmiddels al jaren bij deze garage en de servicegerichtheid is al die jaren top geweest. Altijd bereid om te helpen als dat onverwacht nodig is. Zeer zeker een aanrader als je een eerlijke garage zoekt!!

Heel goed!

Klantvriendelijk autobedrijf, we hadden veel vragen aangezien het onze eerste aankoop van een auto was, en ze hebben ons goed geholpen. Zeker een plek om aan te bevelen aan andere kopers

Snel en deskundig

Onderhoud en bandenwissel op tijd ingepland en snel en goed uitgevoerd. Een aanrader dus.

geweldig goed geholpen

Wij kwamen kijken voor een auto, er kwam meteen een vriendelijk iemand naar ons toe. We kregen meteen koffie en er werd eerst rustig gepraat. Daarna zijn we in de auto gestapt voor een proefrit. En waren meteen verkocht. Niets werd opgedrongen en wij voelden ons ook echt begrepen. Het gaf een vertrouwensband. Daarna nog een mail over iets gestuurd en dat werd ook diezelfde dag beantwoord. Ook nu kunnen we nog bellen en mailen zonder ons schuldig te voelen. Na een paar dagen gingen wij de auto ophalen, en met een mooie bos bloemen gingen wij heel tevreden in onze nieuwe auto naar huis. Wij zouden dan ook anderen naar dit bedrijf sturen. Super bedankt mannen.

Een garage waar ik blindelings vertrouwen in heb. Top

Bellen, afspraak maken, brengen, bericht wat er gedaan moet worden, app dat hij klaar is. Goed contact, vriendelijke bejegening en vakkundig eerlijk advies.

Goede service, goed te woord gestaan, kennis van zaken

Zie hierboven

goed en vlot geholpen