2 sterren: slechter dan verwacht

Serieuze interesse als sneeuw voor de zon gesmolten. Als we mochten alleen een testrit maken als we hem ook echt gingen kopen. Er was niets te onderhandelen bij ruilen en deze tokkie was mij veel te argwanend naar ons (bijv. kenteken checken nadat wij zeiden eerste eigenaar te zijn) en dat praatte hij goed door wat hij allemaal tegenkomt. Hij ging er ook vanuit dat wij wel even de tank zouden leeg rijden en schade zouden aanrichten en daarbij waren zij geen testrit centrum. Beetje vreemd dat zo een tokkie ons als crimineel behandeld. Ik hoef geen auto waarvan vooraf al geen service kan verwachten.

Onze ervaring is zeer positief, waren opzoek naar een Nissan Juke met weinig kilometers en recent bouwjaar, na vele advertenties afgelopen te hebben, kwamen wij terecht bij Karst & van Baalen, wilde ook onaangekondigd een proefrit maken, nou dat was geen probleem, werden uiterst vriendelijk geholpen, na de nodige kopjes koffie zijn wij overgegaan tot aankoop van onze bolide, na een week heb ik velgen + banden gekocht, gebeld met Karst & van Baalen of zij tijd hadden om deze wielen te monteren, eigelijk waren zij druk bezig i.v.m. onderbezetting vanwege de vakantie, maar de verkoper trok zijn shirt uit, en heeft de wielen kosteloos vervangen, waar maak je dit nog mee, kortom een betrouwbare Bovag garage die ik iedereen kan aanbevelen.

Super vlotte handelaar alleen zuinig met de benzine.klein minpuntje Rij inmiddels een jaar zonder problemen.

ontzettend prettig bedrijf, vriendelijke en betrouwbaar, perfecte service, directe afhandeling van zaken. koop zeker mijn volgende auo weer bij hen. Chapeau!

Net vanuit Heemskerk naar huis gereden met onze nieuwe Ford Mondeo, prachtige auto, rijd goed en een heel mooi interieur. Duidelijke afspraken over de BOVAG garantie, en netjes geholpen bij de aflevering. Mooie bos bloemen gekregen, wij hopen op vele veilige en goede kilometers met deze auto. Over een aantal jaar, als wij weer een andere auto willen aanschaffen komen wij zeker kijken bij Karst & van Baalen.

Goedkoopste in de regio. Auto netjes opgeleverd. Enige onduidelijkheid over wat nu wel of niet onder afleverkosten valt. Wordt afgeleverd met bijna lege tank, dat verwacht je niet als je 600 euro afleverkosten betaald voor een auto van 1 jaar. Wat ook tegenvalt is dat men achteraf aangeeft dat vele zaken uitgesloten zijn van BOVAG garantie en dat deze garantie eigenlijk overbodig is bij een auto die onder fabrieksgarantie valt.

Een nuchter bedrijf met een realistische kijk op de markt en een hoog serviceniveau. Ik heb hier een Audi A7 gekocht, inmiddels een half jaar in bezit. Enkele kleine onderhoudswerkzaamheden werden gratis opgelost en voor een onderhoudsbeurt kon ik vrijwel meteen terecht.

aankoop audi A3

Kom uit bergen op zoom ben via Internet terecht gekomen bij karst & van baalen. Was op zoek naar een bmw 325 I coupe. Toen ik deze auto zag staan belde ik gelijk voor een afspraak. Toen ik daar aan kwam werk ik heel vriendelijk ontvangen. Na dat ik een proefrit had gemaakt was ik gelijk weg van deze auto. Heb hem toen gelijk gekocht. Toen ik hem een week later op kwam halen werd ik gelijk weer vriendelijk en gastvrij ontvangen.ze waren heel behulpzaam en legde alles heel goed uit. Kreeg na dat alles geregeld was ook nog een bos bloemen en waardeerde dat heel erg. Dit vind ik een hele goeie garage en raad deze voor iedereen aan.

Woon in Maastricht. Via internet op Audi A6 bij Karst & van Baalen gestuit. Na telefonisch contact naar Heemskerk gereden. Na een proefrit Audi gekocht en Mercedes ingeruild. Vlotte, zakelijke en plezierige afhandeling. Geheel tevreden met nieuwe auto teruggereden.

• Deskundigheid N.v.t.

Beste Lezer, Eigenlijk schrijf ik zelf nooit een review. Aangezien ik ze wel vaak lees heb ik besloten dit ook eens te doen. Half Januari hier mijn Opel Astra Sports Tourer gekocht. Eerste auto bij een universeel-dealer vandaan dus ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal. Zover ik kan beoordelen kreeg ik een goede deal na aftrek van mijn inruil auto. Verkoper was vriendelijk en luisterde goed. Prima bedrijf, lekkere koffie en een leuk ontvangst.

Ik was al een tijd op zoek naar een nieuwe auto en via een advertentie kwam ik terecht bij Karst en van Baalen. Zonder afspraak mochten wij direct een proefrit maken en zijn wij tot aankoop overgegaan. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Toen er toch na aanschaf een gebrek was is dit keurig onder BOVAG garantie hersteld. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en klantgericht.

Klantvriendelijk, bereid om mee te denken en flexibel in mogelijkheden.

Zeer vriendelijk en professioneel ontvangst en zaken doen. Alles zeer duidelijk verteld, geen verassingen. Zeer aan te bevelen autobedrijf!

Een zeer klantvriendelijk en servicebewust bedrijf. Gastvrije ontvangst in een keurig georganiseerde garage die een netten en gedegen indruk maakte. Plezierige eigenaar om mee zaken te doen. Een plek om terug te keren.

dec. 2012 gebruikte mercedes E2000 gekocht prima auto,afspraken goed nagekomen nnog nooit iets aan de auto gemankeerd.

Zeer prettige garage, deskundig personeel, prima service, korte lijnen en helder in alle afspraken. We hebben niet voor niets al jaren onze auto\'s in onderhoud bij Karst en van Baalen.

Alweer een poosje geleden een gebruikte auto gekocht. We hebben daar nog steeds een heel goed gevoel over en kunnen dit Autobedrijf zeker aanbevelen. Trefwoorden die wat ons betreft KarstenvanBaalen kenmerken zijn : open en eerlijk.

Super service, duidelijke afspraken, factuur netjes overlegd

Toen ik 6 jaar geleden in Beverwijk kwam wonen kocht ik al heel snel een auto bij Karst&vanBalen. Het bedrijf zag er picobello uit. Ook het onderhoud (zeer vakkundig) van de auto liet ik vervolgens bij hen uitvoeren. Heb een jaartje geleden weer een auto bij hen gekocht en ook weer in onderhoud gedaan. Er heerst hier bij de afd. verkoop en in de werkplaats een zeer vertrouwde en amicale sfeer. Allemaal redenen om te blijven.

Zowel voor aanschaf van een goede 2e-hands auto alswel voor onderhoud is Karst & van Balen een zéér besliste aanrader. Hoge mate van klantvriendelijkheid, betrouwbaarheid en technische kennis. Als 72-jarige heb ik veel ervaring met autobedrijven, maar over dit bedrijf ben ik ongetwijfeld het méést tevreden. Nogmaals...een aanrader !

Vorige week hier een BMW 320 Cabriolet gekocht. Werd hartelijk ontvangen met een kopje koffie Prachtig bedrijf waar ruim de tijd voor je wordt genomen. Nadat ik een proefrit had gemaakt heb ik de auto aangeschaft. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden!!