Ik heb hier 2,5 jaar geleden een A4 3.0 TDI ABT gekocht. Alle probleempjes werden voor aflevering perfect opgelost. Bij van Baalen gebleven voor onderhoud van deze auto. Iedere keer weer zeer vriendelijk ontvangen en men staat altijd klaar om je direct te helpen. Zeer transparant in prijzen zodat je vooraf altijd weet waar je aan toe bent. Niet iets wat je heel veel tegenkomt bij autobedrijven. Ze zijn zeer flexibel en denken altijd met je mee om de gewenste oplossing te vinden. De volgende auto komt op zeker weer bij dit zeer betrouwbare bedrijf vandaan en ook voor het onderhoud blijf ik hier terugkomen.

Wij hebben twee auto\'s gekocht bij autobedrijf van Baalen en werden zeer correct en vriendelijk geholpen. Deze zijn alle twee in onderhoud en de service is altijd uitstekend

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Voor de tweede keer hier een auto aangeschaft. De eerste auto, een renault megane coupe, werkte naar behoren en ik was erg tevreden over toen nog Karst & van Baalen. Een aantal weken geleden heb ik hier voor ongeveer 18.000 euro een mercedes a klasse gekocht en helaas een hele andere ervaring gehad dan de eerste keer. Mijn eigen auto ruilde ik in. Ik koos bij aankoop voor het afzien van Bovag garantie. Indien je dit doet krijg je 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak, maar laten ze je ook een papiertje tekenen dat je voor verder van elke vorm van garantie af ziet. Mijn vriendin en ik zijn beiden jurist en wisten direct dat dit papiertje niet rechtsgeldig was nu men vanuit de wet 6 maanden garantie heeft op een conforme auto, een auto dit voldoet aan hetgeen men mag verwachten van een auto voor dit bedrag. Gezien het consumentenrecht van dwingende aard is mag hier niet van worden afgeweken, terwijl hier het non-conformiteit beginsel uit het consumentenrecht opzij wordt gezet. Na het ophalen van de auto bleek dat deze tijdens het rijden naar rechts trok en dat de achterruitenwisser soms wel en soms niet werkte. De auto heb ik laten uitlijnen bij de Kwik-fit, helaas heeft dit het probleem niet verholpen. Ik heb dit direct via de voorgestelde weg, per mail gemeld. Ik kreeg te horen dat ik maar nogmaals naar de kwik-fit moest, want daar kunnen ze niet uitlijnen. Na terug te zijn geweest naar de Kwik-fit gaven ze daar aan dat ze de auto echt goed hebben uitgelijnd, wat ik op mijn beurt weer liet weten aan Jop, de verkoper van van Baalen. Jop stelde dat ik wel kon langskomen maar dat uitlijnen niet onder de garantie valt, waardoor er wellicht kosten aan reparatie vastzaten. Ik gaf aan dat ik de auto had laten uitlijnen dus dat dit het probleem niet was en dat het hier niet om garantie gaat nu de auto vanaf het begin af aan niet naar behoren functioneerde. Jop stelde dat ik eerst beter langs kon komen i.p.v. per mail in een discussie te belanden over wie wat ging betalen. Afgelopen maandag ben ik langs geweest. Tijdens een ritje met de monteur stelde deze dat de auto niet trok, uiteindelijk zag hij toch dat de auto trok en ging hij hiermee aan de slag. Na een uur gewacht te hebben zonder communicatie en de monteur met andere dingen bezig te hebben gezien, kwam mijn auto ineens terug. Het bleek dat deze opnieuw uitgelijnd was, gelukkig was het probleem van trekken verholpen. Kwik-fit kon dus toch niet uitlijnen. Ik vond het fijn dat dit op deze manier verholpen werd en ervoer dit als correcte service. De monteur ging aan de slag met de kapotte achterruitenwisser en na 5 minuten kwam hij met nieuws dat deze geen foutmelding gaf. Ik kreeg de sleutel in mijn hand gedrukt en vroeg hoe dit dan opgelost werd. Matthijs van Baalen (de eigenaar) zei dat ik geen garantie had en het uitlijnen al service was. Ik wilde met hem praten over het feit dat ik volgens de wet recht heb op een auto waarvan alles naar behoren werkt en dus zeker de achterruitenwisser die sinds het begin het soms wel deed en soms niet. Ook gaf ik aan dat het door hem geopperde papiertje dat getekend was, niet rechtsgeldig is. Een zeer opgefokte en onvriendelijke Matthijs gaf aan dat ik volgens hem gebreken aan mijn eigen inruilauto had verzwegen. Ik was niet van de gebreken op de hoogte en het waren gebreken die zij blijkbaar direct bij het op de brug zetten vanaf onderaf gezien hadden kunnen hebben, het ging om de uitlaat. Van Baalen is hier dus zelf in zijn onderzoeksplicht te kort geschoten nu ik een leek ben en hier niets van wist. Matthijs was niet meer voor rede vatbaar, gaf mij een boze hand en zei dat ik verdere juridische stappen via hem kon laten lopen. Hij liep tijdens het praten weg en stond niet open voor het zoeken naar een oplossing in welke vorm dan ook. Het vreemde hieraan was ook dat we, volgens Jop, eerst zouden kijken naar wat er kapot was en dan naar hoe we de kosten zouden verdelen. Dat was hier niet eens aan de orde, ik zag een vrij agressieve man waar geen gesprek mee mogelijk was. Ik ben van mening dat dit niet een gebrek is wat je mag verwachten bij een auto van 18.000 euro en ben zeer ontevreden over de geleverde service.

Geachte heer Salomons, Het spijt ons te horen dat u dit zo heeft ervaren. Wij proberen altijd alle klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn conform gemaakte afspraken. Met vriendelijke groet, Autobedrijf van Baalen Matthijs van Baalen

We waren op zoek naar een leuke gebruikte betaalbare auto. Op internet zagen we hier een leuke Ford Focus staan. We moesten echter 149 km rijden om in Heemskerk te komen. Na telefonisch contact konden we op zaterdag komen kijken. We werden heel vriendelijk met koffie ontvangen, de auto bekeken en een proefrit gemaakt. Omdat we daar in de omgeving niet bekend waren, legde dhr. van Baalen ook nog uit waar we de auto het beste uit konden testen. We besloten tot aankoop, en kregen ook een heel nette inruilprijs voor onze Mercedes terug. We konden hem ook meteen meenemen nadat de verzekering en wat papierwerk goed geregeld was. We kregen ook nog een paar nieuwe automatten cadeau. Kortom, we zijn er ontzettend goed en heel vriendelijk geholpen.

Op 2de paasdag naar heemskerk gereden. Daar hartelijk ontvangen met een bakje koffie. Proefrit gemaakt in de mercedes. Matthijs van Baalen heeft ons vakkundig geholpen. Gelijk duidelijk . Afgelopen zaterdag auto opgehaald. Helemaal blij en gelukkig. Prachtige bos bloemen mee gekregen. Hartelijke dank voor de fijne service..en het verhelpen piepje tijdens het rijden. Haha Top garage. Met vr gr fam Elzink

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Zij zijn service gericht, zeer behulpzaam en je kunt altijd snel terecht. Er wordt zeer snel gereageerd op een hulpvraag. Mijn auto werd zelfs thuis gebracht!!! Het is voor mij zeer fijn zo een garage in de buurt te hebben.

In september hebben wij een Mini Clubman bij van Baalen gekocht (zie onze recensie van 19-09-2016) met (op hun advies) Bovag garantie. Mocht er namelijk toch iets mis blijken te zijn, scheelt dat een hoop gezeur, aldus Jop. Tijdens de garantie periode leek er iets mis te zijn met de voorremmen. Vorige week vrijdag contact hierover opgenomen en we werden meteen teruggebeld dat we de vrijdag daarop langs konden komen om er naar te laten kijken. De Mini ging meteen op de brug en onder het genot van een kopje koffie namen we plaats in de wachtruimte. Het probleem bleek groter dan verwacht en uiteindelijk zijn zonder mopperen de remblokken en schijven aan de voorzijde vervangen. De monteur liet ons de oude remblokken en schijven zien en vertelde ons precies wat de oorzaak van het probleem was. Tevens had hij de banden nog even op de juiste spanning gebracht en konden we weer op pad. In één woord: KLASSE!

Jaar geleden mooie Passat gekocht bij hen en ben zeer tevreden. Prima service, zeer behulpzaam en geen opsmuk. Nu na 1e servicebureau ook reden voor tevredenheid en zelfs mijn vloermatten even uitgeklopt, prima hoor.

Top! De heren zijn heel vriendelijk en behulpzaam!

Via internet een Opel Tigra bij deze garage gezien. Na een bezoek aan de garage en een proefrit met de auto, de Opel Tigra gekocht. De verkoper was zeer vriendelijk. Ook het overig personeel is erg vriendelijk. Bij het ophalen van de auto kreeg ik als bonus een bosje bloemen mee. Dat was er attent. Kortom prima garage met deskundig personeel.

Super vriendelijk en deskundig personeel. Werd snel en goed geholpen. Komen hun afspraken na!

Op een donderdagavond langs geweest om een Mini Clubman te bekijken. Er werd meteen eerlijk gezegd dat er linksachter schade aan de bumper en de kunststof dorpel daar direct onder was. De schade betrof een deukje en flink wat krassen. Ik vond dit erg jammer omdat de auto er voor de rest perfect uit zag. De krassen op de bumper zouden met spotrepair hersteld kunnen worden, maar de krassen op de dorpel niet. Vrijdag telefonisch een afspraak gemaakt voor een proefrit op zaterdagochtend en de auto stond keurig op tijd klaar. Na de proefrit nog eens aangekaart dat de schade mij wel stoorde en kreeg toen het voorstel om de spotrepair kosten te delen, waar meteen een klein bedrag voor werd afgesproken. Ik wilde nog over de prijs van de auto en het bod op onze in te ruilen Ford nadenken. Afgesproken dat de Mini niet voor ons werd vastgehouden, maar dat als we zouden bellen de deal ook telefonisch rondgemaakt kon worden. Daarna nog even bij onze eigen garage geïnformeerd naar de inruilwaarde van onze Ford en het bleek een keurig bod te zijn. Daarna meteen gebeld en de deal was rond. Bij het ophalen van de Mini een week later hadden ze een verrassing voor ons. De spotrepair was geweldig gelukt en de kunststof dorpel was gratis vervangen! Ook lagen er nieuwe vloermatten in en stond er een mooie bos bloemen klaar. U zult begrijpen, wij zijn meer dan tevreden!

Prima garage, afspraken komen ze prima na. Bellen altijd over de kosten en dingen die er aan zitten te komen. Wij hebben deze auto ook hier gekocht en hij bevalt tot nu toe ook prima.

Wij hebben een zeer goede ervaring gehad, mooie auto gekocht en rijden er nu al 8 maanden in!! Tijdens de garantie een klein mankement maar deze werd door de heren super opgelost. Ga zo door heren

Top ervaring! Ik was op zoek naar een leuke , kleine, zuinige en betrouwbare auto. En aangezien ik niet elke week een auto koop en er hard voor moeten werken wilde ik dit doen bij een goed en vooral betrouwbaar bedrijf. Mijn keuze viel op een Citroën C1,Peugeot 107 of Toyota Aygo in die (prijs) klasse. Bij van Baalen hadden ze een wat mij betreft geschikte Citroën staan maar dat is voor ons een uur rijden. Dus voor de zekerheid gebeld of ze hem nog hadden en dat we er direct (lees een uur rijden) aankwamen. Dat was prima ze zouden hem een uur vast houden want er was al veel animo voor. Bij aankomst heel hartelijk ontvangen direct een goed gevoel. Alles werd eerlijk verteld over de auto en we konden meteen een proefrit maken . Veel plezier nog werd er gezegd! Dat hadden we wat een heerlijke auto om te rijden. Hij mocht uiteraard meteen mee. Blij mee want het lag voor ons niet naast de deur. Ondanks de drukte en het feit dat we \"maar\" een tweedehandsje kwamen kopen had hij alle tijd voor ons. En dat ik er zo blij mee was en dat ook liet merken vond hij leuk. Dat zijn de kleine dingen die het doen. Ik ging met een big smile naar huis en rij er (nog steeds met een big smile) superfijn mee in het rond. Ik ga er de volgende keer zeer zeker weer naar toe!! Dank jullie wel!

Op zaterdag 18 juni hadden wij afgesproken voor een proefrit met een plaatje van een Mazda 6. De auto stond sowieso prachtig glimmend op ons te wachten maar wat ons vooral opviel was de warme ontvangst. Direct een gevoel van thuis komen. Geen overdreven afstand en een goede sfeer. Na de proefrit, waar we ook alle tijd voor konden nemen, hebben we met Jop Dekker de deal gesloten en vrijdag de 24e juni was het dan zover. De auto stond klaar en alle afgesproken zaken werden nog even doorgenomen. Dat geeft ook weer een vertrouwd gevoel en direct de bevestiging dat alles met zorg is uitgevoerd. De aflevering verliep vlot en netjes. Ik moet zeggen dat dit een goed voorbeeld is van het overtreffen van een verwachting. Top!

prachtige Mercedes benz c 250 gekocht wij hebben al een paar mooie auto,s daar gekocht en atijd leuk contact met thijs altijd vriendelijk tegen ons als je een auto zoekt met goede zekerheid en service ga erheen staat altijd wat voor je tussen koffie is ook goed grapje

Ik naar van Baalen. Ik had daar een mooie Corsa uit 2014 gezien. Een geen praatjes maker die Matthijs. Gewoon recht door zee. Natuurlijk wel mijn huiswerk gedaan en uiteindelijk een eerlijke deal gesloten bij inruil van mijn Aygo. Een mooie bos bloemen en weggereden met een goed gevoel en mooie auto!

Bij dit bedrijf heb ik een mooie Audi A6 gekocht. Zeer vriendelijk en professioneel behandeld door de verkoper. Aflevering verliep voorspoedig en volgens afspraak. Wanneer ik weer aan een andere auto toe ben ga ik hier zeker weer langs!

Wij hebben bij Karts en van Baalen een auto gekochten en een auto ingeruild. Prima prijs kwaliteit en een goede inruilprijs gekregen. Er werd niet moeilijk gedaan over een aankoopkeuring. Zeer vriendelijk personeel en bij oplevering een prachtige bos bloemen.

Via een korte zoektocht op internet, bij Van Baalen terechtgekomen en mijn auto ingeruild voor een werkelijk prachtige 2e handse Peugeot 207CC. Zijn beide keren met groot enthousiasme ontvangen door Matthijs van Baalen. Een nuchtere, betrouwbare, no-nonsense man, met een overdosis aan vak-, en marktkennis. Maar daarnaast is Matthijs ook een man die oprecht meeleeft met zijn klant. Zo neemt hij alle tijd voor het overdragen van de auto. En als afsluiter kreeg ik ook nog een prachtig boeket bloemen overhandigd! Leuk èn hartverwarmend!! Kortom een deskundig bedrijf met zeer vriendelijk personeel welke ik van harte kan aanbevelen. Als ik ooit weer aan een andere auto toe ben (al zal dat wel even duren) ga ik eerst bij Van Baalen langs!

Voor de kerstdagen een occasion gekocht bij Karst & van Baalen. De ontvangst was vriendelijk. Een proefrit was mogelijk maar alleen bij serieuze belangstelling. Over de prijs was maar beperkt te onderhandelen. Ondanks deze drempeltjes een proefrit gemaakt en uiteindelijk de auto gekocht. Afhandeling was prima. Er werd tijd genomen om de verschillende functies van deze auto te bespreken, de auto werd naar mijn wensen ingesteld (oa navi, sync etc) en er was aandacht voor onze vragen. Op de dag van aflevering bleken er 4 nieuwe banden opgezet te zijn omdat de oude bandjes toch wat gebreken vertoonden. Netjes. Kortom, blij met de auto en de bloemen natuurlijk.

Ontzettend tevreden over het verloop van mijn aankoop. Ik ben vanaf het begin af aan zeer vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. 3 dagen na aanschaf kon ik de auto al ophalen. Top!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Speciaal gebeld of een bepaalde auto er nog steeds was en dat was zo! Gemeld dat we er aan komen en dat we van ver komen. Bij aankomst blijkt dat de auto al verkocht is. Kortom: waardeloos!

Beste Heer, Wij vinden het erg vervelend dat u een onprettige ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Helaas is uw review niet volledig op waarheid berust. U heeft ons gebeld met de vraag of de VW Passat nog beschikbaar was. Op dat moment was dat ook nog het geval. Omdat u er niet voor heeft gekozen om een concrete afspraak met ons te maken hebben wij de auto niet voor u gereserveerd. Toen u bij ons aankwam was de auto nog niet verkocht maar waren er ook andere geïnteresseerden. U besloot dit niet af te wachten en naar huis te gaan. Graag willen wij u nogmaals uitnodigen bij ons in de showroom om te kijken of we een andere geschikte auto voor u hebben staan. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Karst en van Baalen