Top! De heren zijn heel vriendelijk en behulpzaam!

Via internet een Opel Tigra bij deze garage gezien. Na een bezoek aan de garage en een proefrit met de auto, de Opel Tigra gekocht. De verkoper was zeer vriendelijk. Ook het overig personeel is erg vriendelijk. Bij het ophalen van de auto kreeg ik als bonus een bosje bloemen mee. Dat was er attent. Kortom prima garage met deskundig personeel.

Super vriendelijk en deskundig personeel. Werd snel en goed geholpen. Komen hun afspraken na!

Op een donderdagavond langs geweest om een Mini Clubman te bekijken. Er werd meteen eerlijk gezegd dat er linksachter schade aan de bumper en de kunststof dorpel daar direct onder was. De schade betrof een deukje en flink wat krassen. Ik vond dit erg jammer omdat de auto er voor de rest perfect uit zag. De krassen op de bumper zouden met spotrepair hersteld kunnen worden, maar de krassen op de dorpel niet. Vrijdag telefonisch een afspraak gemaakt voor een proefrit op zaterdagochtend en de auto stond keurig op tijd klaar. Na de proefrit nog eens aangekaart dat de schade mij wel stoorde en kreeg toen het voorstel om de spotrepair kosten te delen, waar meteen een klein bedrag voor werd afgesproken. Ik wilde nog over de prijs van de auto en het bod op onze in te ruilen Ford nadenken. Afgesproken dat de Mini niet voor ons werd vastgehouden, maar dat als we zouden bellen de deal ook telefonisch rondgemaakt kon worden. Daarna nog even bij onze eigen garage geïnformeerd naar de inruilwaarde van onze Ford en het bleek een keurig bod te zijn. Daarna meteen gebeld en de deal was rond. Bij het ophalen van de Mini een week later hadden ze een verrassing voor ons. De spotrepair was geweldig gelukt en de kunststof dorpel was gratis vervangen! Ook lagen er nieuwe vloermatten in en stond er een mooie bos bloemen klaar. U zult begrijpen, wij zijn meer dan tevreden!

Prima garage, afspraken komen ze prima na. Bellen altijd over de kosten en dingen die er aan zitten te komen. Wij hebben deze auto ook hier gekocht en hij bevalt tot nu toe ook prima.

Wij hebben een zeer goede ervaring gehad, mooie auto gekocht en rijden er nu al 8 maanden in!! Tijdens de garantie een klein mankement maar deze werd door de heren super opgelost. Ga zo door heren

Top ervaring! Ik was op zoek naar een leuke , kleine, zuinige en betrouwbare auto. En aangezien ik niet elke week een auto koop en er hard voor moeten werken wilde ik dit doen bij een goed en vooral betrouwbaar bedrijf. Mijn keuze viel op een Citroën C1,Peugeot 107 of Toyota Aygo in die (prijs) klasse. Bij van Baalen hadden ze een wat mij betreft geschikte Citroën staan maar dat is voor ons een uur rijden. Dus voor de zekerheid gebeld of ze hem nog hadden en dat we er direct (lees een uur rijden) aankwamen. Dat was prima ze zouden hem een uur vast houden want er was al veel animo voor. Bij aankomst heel hartelijk ontvangen direct een goed gevoel. Alles werd eerlijk verteld over de auto en we konden meteen een proefrit maken . Veel plezier nog werd er gezegd! Dat hadden we wat een heerlijke auto om te rijden. Hij mocht uiteraard meteen mee. Blij mee want het lag voor ons niet naast de deur. Ondanks de drukte en het feit dat we \"maar\" een tweedehandsje kwamen kopen had hij alle tijd voor ons. En dat ik er zo blij mee was en dat ook liet merken vond hij leuk. Dat zijn de kleine dingen die het doen. Ik ging met een big smile naar huis en rij er (nog steeds met een big smile) superfijn mee in het rond. Ik ga er de volgende keer zeer zeker weer naar toe!! Dank jullie wel!

Op zaterdag 18 juni hadden wij afgesproken voor een proefrit met een plaatje van een Mazda 6. De auto stond sowieso prachtig glimmend op ons te wachten maar wat ons vooral opviel was de warme ontvangst. Direct een gevoel van thuis komen. Geen overdreven afstand en een goede sfeer. Na de proefrit, waar we ook alle tijd voor konden nemen, hebben we met Jop Dekker de deal gesloten en vrijdag de 24e juni was het dan zover. De auto stond klaar en alle afgesproken zaken werden nog even doorgenomen. Dat geeft ook weer een vertrouwd gevoel en direct de bevestiging dat alles met zorg is uitgevoerd. De aflevering verliep vlot en netjes. Ik moet zeggen dat dit een goed voorbeeld is van het overtreffen van een verwachting. Top!

prachtige Mercedes benz c 250 gekocht wij hebben al een paar mooie auto,s daar gekocht en atijd leuk contact met thijs altijd vriendelijk tegen ons als je een auto zoekt met goede zekerheid en service ga erheen staat altijd wat voor je tussen koffie is ook goed grapje

Ik naar van Baalen. Ik had daar een mooie Corsa uit 2014 gezien. Een geen praatjes maker die Matthijs. Gewoon recht door zee. Natuurlijk wel mijn huiswerk gedaan en uiteindelijk een eerlijke deal gesloten bij inruil van mijn Aygo. Een mooie bos bloemen en weggereden met een goed gevoel en mooie auto!

Bij dit bedrijf heb ik een mooie Audi A6 gekocht. Zeer vriendelijk en professioneel behandeld door de verkoper. Aflevering verliep voorspoedig en volgens afspraak. Wanneer ik weer aan een andere auto toe ben ga ik hier zeker weer langs!

Wij hebben bij Karts en van Baalen een auto gekochten en een auto ingeruild. Prima prijs kwaliteit en een goede inruilprijs gekregen. Er werd niet moeilijk gedaan over een aankoopkeuring. Zeer vriendelijk personeel en bij oplevering een prachtige bos bloemen.

Via een korte zoektocht op internet, bij Van Baalen terechtgekomen en mijn auto ingeruild voor een werkelijk prachtige 2e handse Peugeot 207CC. Zijn beide keren met groot enthousiasme ontvangen door Matthijs van Baalen. Een nuchtere, betrouwbare, no-nonsense man, met een overdosis aan vak-, en marktkennis. Maar daarnaast is Matthijs ook een man die oprecht meeleeft met zijn klant. Zo neemt hij alle tijd voor het overdragen van de auto. En als afsluiter kreeg ik ook nog een prachtig boeket bloemen overhandigd! Leuk èn hartverwarmend!! Kortom een deskundig bedrijf met zeer vriendelijk personeel welke ik van harte kan aanbevelen. Als ik ooit weer aan een andere auto toe ben (al zal dat wel even duren) ga ik eerst bij Van Baalen langs!

Voor de kerstdagen een occasion gekocht bij Karst & van Baalen. De ontvangst was vriendelijk. Een proefrit was mogelijk maar alleen bij serieuze belangstelling. Over de prijs was maar beperkt te onderhandelen. Ondanks deze drempeltjes een proefrit gemaakt en uiteindelijk de auto gekocht. Afhandeling was prima. Er werd tijd genomen om de verschillende functies van deze auto te bespreken, de auto werd naar mijn wensen ingesteld (oa navi, sync etc) en er was aandacht voor onze vragen. Op de dag van aflevering bleken er 4 nieuwe banden opgezet te zijn omdat de oude bandjes toch wat gebreken vertoonden. Netjes. Kortom, blij met de auto en de bloemen natuurlijk.

Ontzettend tevreden over het verloop van mijn aankoop. Ik ben vanaf het begin af aan zeer vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. 3 dagen na aanschaf kon ik de auto al ophalen. Top!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Speciaal gebeld of een bepaalde auto er nog steeds was en dat was zo! Gemeld dat we er aan komen en dat we van ver komen. Bij aankomst blijkt dat de auto al verkocht is. Kortom: waardeloos!

Beste Heer, Wij vinden het erg vervelend dat u een onprettige ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Helaas is uw review niet volledig op waarheid berust. U heeft ons gebeld met de vraag of de VW Passat nog beschikbaar was. Op dat moment was dat ook nog het geval. Omdat u er niet voor heeft gekozen om een concrete afspraak met ons te maken hebben wij de auto niet voor u gereserveerd. Toen u bij ons aankwam was de auto nog niet verkocht maar waren er ook andere geïnteresseerden. U besloot dit niet af te wachten en naar huis te gaan. Graag willen wij u nogmaals uitnodigen bij ons in de showroom om te kijken of we een andere geschikte auto voor u hebben staan. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Karst en van Baalen

2 x een auto gekocht bij K&B. Een Polootje en een Astra. Auto\'s waren wat ouder dus in de lagere prijsklasse. Neemt niet weg dat je hetzelfde wordt behandeld dan wanneer je een Benz zou kopen van 50 mille. Zeer te spreken over de service en onderhoud van mijn \"wagenpark\" Wanneer er een toe is aan vervanging koop ik hem zeker weer bij Rob en Matthijs.

IK heb in april j.l. een BMW 3 serie ingeruild op een BMW 5 serie. Ik ben zeer tevreden over de auto als over de service en deskundigheid van de mensen werkzaam bij dit bedrijf. Twee weken geleden had ik een klein probleem met de auto(buiten de garantie termijn). Dit is vorige week perfect opgelost en zelfs een probleem met een trekhaak(door ander bedrijf gemonteerd) werd door hun vakkundig uit de wereld geholpen, Nogmaals bedankt!!

Wij hebben onze \"nieuwe\" auto bij Karst & van Baalen gekocht. Bij ontvangst werd er een beetje moeilijk gedaan over een proefrit, ergens snap ik dat wel omdat je wilt voorkomen dat Jan en Alleman in je auto\'s komt rijden, maar omdat het voor ons jaren geleden was dat we in een showroom liepen verbaasde deze houding ons wel een beetje, na het bezichtigen van een occasion bij een ander bedrijf hebben we dezelfde middag besloten om voor Karst & van Baalen te kiezen, bij terugkomst werden we dan ook hartelijk ontvangen :) Er viel helaas weinig te onderhandelen over de prijs, zelfs zonder inruil, maar goed het was al een redelijk nette prijs voor de wagen. Na 2 lange weken wachten mochten we de auto ophalen, we werden netjes opgehaald bij het treinstation, oplevering was perfect verzorgd en een klein probleempje werd direct opgelost. Inmiddels heb ik ruim 3500km met de auto gereden en ben er enorm blij mee en trots op, een nette wagen waar ik nog een paar jaar van hoop te genieten.

Proefrit gemaakt in een van de occasions. Super goed geholpen. Eerlijk, fatsoenlijk en goede service voor een testrit. Mensen met passie voor auto\'s. Nogmaals dank!!

Dit bedrijf krijgt een gouden rand ivm prijstechnisch service en aflevering. TOP!! Al ben je net uit de garantie, wordt het snel en deskundig opgelost. Mensen die een andere kijk op hebben, moeten eerst in de spiegel kijken en geen leugens vertellen in een review.

Bedankt voor de top service, problemen keurig opgelost in de garantie. Klein minpuntje het bedrijf zit erg ver weg bij ons vandaan anders waren We zeker daar in onderhoud gebleven.

2 sterren: slechter dan verwacht

Serieuze interesse als sneeuw voor de zon gesmolten. Als we mochten alleen een testrit maken als we hem ook echt gingen kopen. Er was niets te onderhandelen bij ruilen en deze tokkie was mij veel te argwanend naar ons (bijv. kenteken checken nadat wij zeiden eerste eigenaar te zijn) en dat praatte hij goed door wat hij allemaal tegenkomt. Hij ging er ook vanuit dat wij wel even de tank zouden leeg rijden en schade zouden aanrichten en daarbij waren zij geen testrit centrum. Beetje vreemd dat zo een tokkie ons als crimineel behandeld. Ik hoef geen auto waarvan vooraf al geen service kan verwachten.

Onze ervaring is zeer positief, waren opzoek naar een Nissan Juke met weinig kilometers en recent bouwjaar, na vele advertenties afgelopen te hebben, kwamen wij terecht bij Karst & van Baalen, wilde ook onaangekondigd een proefrit maken, nou dat was geen probleem, werden uiterst vriendelijk geholpen, na de nodige kopjes koffie zijn wij overgegaan tot aankoop van onze bolide, na een week heb ik velgen + banden gekocht, gebeld met Karst & van Baalen of zij tijd hadden om deze wielen te monteren, eigelijk waren zij druk bezig i.v.m. onderbezetting vanwege de vakantie, maar de verkoper trok zijn shirt uit, en heeft de wielen kosteloos vervangen, waar maak je dit nog mee, kortom een betrouwbare Bovag garage die ik iedereen kan aanbevelen.