Prima geholpen

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een auto gekocht heb bij autobedrijf van Baalen. Inmiddels al onderhoud en nu apk gehad. Geen op of aanmerkingen, prima geholpen dus ik kan weer lekker sturen.

Altijd vriendelijk en eerlijk

Uitstekende service!

Geweldige service en vriendelijke eigenaar

Klantvriendelijkheid

Prettige en servicegerichte eigenaar en medewerkers

Vertrouwd

Vertrouwd zo als altijd

Hartelijk en ongedwongen!

Na telefonisch- en mailcontact onze afspraak gemaakt. In een prettige en ongedwongen sfeer onze toekomstige auto bekeken én gekocht. Fijn contact en prima afhandeling, het was de rit meer dan waard.

Leuk ontvangen, snelle reactie op mail

Zeer leuk en netjes ontvangen. Matthijs en ik waren er snel uit. Zie nu al uit naar de aflevering van de auto. :-)

Snel en vriendelijk geholpen

Snel en vriendelijk geholpen en netjes sms ontvangen toen de auto klaar was met een verwijzing naar de factuur verstuurd per mail.

Al jaren voor mij een zeer betrouwbaar adres

Korte lijnen, Matthijs kent zijn klanten en hun auto.

Grandioze service

Word snel geholpen,geven een prijs indicatie over kosten,heb er 3 auto's in onderhoud warvan 1 gekocht bij hun.

Super service

Altijd mooie auto’s bij dit bedrijf en prima service!

Betrouwbare occasions, maar staan ook altijd klaar

Snelle en doelgerichte afhandeling van gebreken aan auto die ik overigens elders had gekocht. Staan altijd klaar

Al jaren lang een goed en vertrouwd adres.

Ik kan altijd snel terecht met de auto voor onderhoud en reparatie.

Top service!

Auto had schade en was eigenlijk Total los. Matthijs heeft alles keurig geregeld en inmiddels rijden wij, na overleg, met veel plezier in een mooie nieuwe auto. Geen gezeur of moeilijkheden. Perfect geregeld! Super bedankt!!

Zeer goed geholpen!

Accu bleek achteraf kapot, maar deze mocht ik gewoon zelf vervangen en bon opsturen vanwege de afstand.. dat is service!

Perfect!

Service en klantgericht, betrouwbaar, professioneel, persoonlijk, eerlijk,afspraak is afspraak.Dit zijn de kwaliteiten waar ik als klant waarde aan hecht. Daar staat autobedrijf van Baalen voor.

Top bedrijf met top service

Altijd weer top in orde

Uitstekende klantgerichte service

Altijd goed in de communicatie en klantgericht. Auto was snel klaar en vakkundig werk geleverd.

geweldig

komt vertrouwd over, kom hier al 15 jaar de koffie staat altijd klaar overleg over de reparatie kosten,dus vertrouwd.

Goede en snelle dienstverlening

Goede en snelle dienstverlening, klantvriendelijk en goede kwaliteit.

Geweldig geholpen

Top garage

Top bedrijf

Gouwe mensen met eerlijke Autos

Zeer vriendelijk en oprecht

Goeie ervaring, eerlijk, oprecht, prima service

Deskundig en betrouwbaar

Nog een garage waar men ook nog verstand heeft van auto’s en niet alleen maar de computer uit lezen. Mooi voorbeeld: merk dealer gaf aan remsysteem vervangen bij een storing. Van Baalen bekeek het probleem, verving een gekorodeerde kabelschoen voor een paar euro en storing was weg.