Vakkundig, betrouwbaar, klantgericht, efficiënt persoonlijk

Bij garage Boersma ervaar je een persoonlijk en zorgvuldig klantcontact en de reparaties en beurten van je auto worden op een degelijke manier uitgevoerd met goede vakkennis . In de verkoop heb ik een goede auto bij ze kunnen kopen waar ik met veel plezier al lange tijd in rij . Al met al … betrouwbare top garage !

Goedemiddag Ingrid hartelijk bedankt voor de review

Vaklieden.

Klant vriendelijk, prima afspraken en weten waar ze mee bezig zijn.

Altijd perfect geholpen

Afgelopen 30 jaren meerdere auto's gekocht en in onderhoud gehad. Komen afspraken altijd na.

Goedemorgen Gert hartelijk dank we blijven onze best doen.

Always good

I am very happy with the service quality in Garage Boersma. They are always willing to help and do a good job.

Goede garage met vakkundig personeel

Bij reparatie krijg je vooraf altijd een duidelijke en eerlijke beschrijving van de te verwachten kosten , zodat jezelf een goede afweging kunt maken of het dat nog waard is. Ze nemen de tijd voor je en zoeken samen met jou naar de beste oplossing.

Goedemorgen Annemiek hartelijk dank voor de beoordeling zijn we blij mee.

Tevreden

Ben zeer tevreden over de gang van zaken. Op de afgesproken tijdstip geholpen en afgehandeld.

Goedemiddag Truus hartelijk dank voor de beoordeling.

Mijn ervaringen zijn heel positief, de persoonlijke benadering bevalt mij zeer goed.

uitstekend, wat mij vooral heel goed bevalt is het directe contact met de monteur, die de auto onder handen heeft gehad. Om het zo maar eens te zeggen.

Hallo Hendrik dank je wel voor de mooie woorden.

Snel en goed

Goedemorgen Chris hartelijk dank voor de review.

Al jarenlang zeer tevreden!

Al zo'n 40 jaar klant en nooit een wanklank gehad. Zeer betrouwbare garage.

Goedemorgen Peter hartelijk dank voor de complimenten.

Met klacht direct geholpen

Had een lekke band tegen 16.30 kwam ik daar en werd direct geholpen

Goedemiddag Lucy Kellner. Hartelijk dank voor de beoordeling.

Altijd goed en correct geholpen

Klantvriendelijk en behulpzaam.

Goedenavond Ria hartelijk dank voor de beoordeling.

Zeer goede service

Hallo Henk hartelijk dank voor je bericht.

Goed en snel

Goedemorgen Chris. Hartelijk bedankt voor de complimenten, we blijven onze best doen.

Helemaal goed

Altijd meedenkend en behulpzaam

Goedemorgen Rieneke. Hartelijk dank voor de beoordeling, zijn we weer erg blij mee.

Ik word altijd met veel plezier geholpen.

Goedemorgen Nely. Hartelijk dank voor de beoordeling.

Altijd volgens afspraak.

Goedemorgen Frans. Hartelijk dank voor de complimenten.

Veel aandacht

Afspraak wordt nagekomen. Goed

Goedemiddag meneer Lamain. Wij danken u hartelijk voor de beoordeling. Zijn we weer blij mee.

Goede garage!

Altijd duidelijk en transparant, wordt snel en vakkundig opgelost.

Goedemiddag Nol. Hartelijk dank voor de beoordeling.

vriendelijk personeel, perfecte service

ik word altijd goed geholpen, en , bij Garage Boersma tel je mee, ze denken met je mee.

Goedemorgen Johannes Willem Nieuwenhuis. Hartelijk dank voor de beoordeling daar zijn we weer erg blij mee.

Duidelijk in de afspraken en betrouwbaar.

Goed, betrouwbaar, duidelijk.

Goedemorgen Roel hartelijk dank voor de beoordeling.

Nooit problemen en prima service

Goedemiddag mevrouw Bakema. Wij danken u hartelijk voor uw beoordeling, zijn we altijd blij mee.

Dikke prima.

Klant gericht,en als het niet kan,wordt er gekeken wanneer wel wat kan!

Goedemiddag Luuk Hummel. Dank voor de beoordeling. Zijn we blij mee.

Prima werk

zeer tevr,eden

Goedemiddag meneer Beres dank u voor de review, daar zijn we blij mee.

Autobedrijf Garage Boersma (Winsum), pas op.

Personeel was zeer vriendelijk, en liet een goede indruk achter, was op zoek naar een nieuwe garage na dat mijn vaste garage er mee stopte wegens pensioen. Had lekstroom met de auto en de accu was binnen 10 dagen leeg / op 40 a 50% onder start vermogen, en had de lekstroom ook al gevonden/opgemeten, hoefde alleen gerepareerd te worden. Na dat de auto bij Boersma gecontroleerd werd, zijden ze dat ze geen lekstroom konden vinden en dat de accu kapot was, en kreeg vervolgens een rekening zonder dat er iets aan de auto gedaan was. Had nog geen maand er voor nieuwe accu er in gezet, en heb ondertussen het lekstroom probleem verholpen, en een goede garage gevonden. Ik weet niet of ik pech had en Garage Boersma een monteur had die niet wist hoe een multimeter/stroomtang werkt, en het probleem niet kon vinden, of dat ze de boel probeerde op te lichten. maar ik kom hier geen 2de keer meer terug. en hoop dat deze garage niet nog meer klanten zal oplichten.

Goedenavond meneer Bas jammer dat u dit zo ervaren hebt en hier worden zeker geen mensen opgelicht. Anders hadden we het waarschijnlijk geen 50 jaar uitgehouden. Op het moment dat de auto hier was kon hij geen lekstroom vinden, het is mooi voor u dat iemand anders het wel gelukt is. Ook erg jammer dat u dit ruim twee maanden later gaat plaatsen. De rekening die u hebt betaald was 71.58 incl btw voor arbeidsloon. U had natuurlijk altijd terug kunnen komen om hier over te praten dan op deze manier te reageren.

Goede en betrouwbare service!

Geen onaangename verrassingen wat betreft kosten en duidelijke communicatie. Zelfs als je zonder afspraak hulp vraagt, is er iemand te vinden om zich in het probleem te verdiepen.

Goedemiddag dank u voor de beoordeling.

Lombok 11

9951SC Winsum