Onze kennismaking met Van Dijk Automotive heb ik als bijzonder positief ervaren. Vanaf de eerste minuut na binnenkomst gastvrij en professioneel ontvangen en voorgelicht over de mogelijkheden. We kwamen op afspraak vanuit Limburg (!!) voor één specifieke auto en die stond gepoetst en wel, klaar voor de proefrit ! Aansluitend perfecte service en zeer klantvriendelijk ! Ik kan dit autobedrijf dan ook van ganser harte bij iedereen aanbevelen ! En bij ons volgende bezoek neem ik zeker een grote echte Limburgse vlaai mee voor het personeel, want die heeft men dik verdiend !!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Heb hier een 2e hands auto gekocht, en mijn oude ingeruild. Naar mijn gevoel een goede prijs overeengekomen met een aantal maanden garantie, APK en grote beurt erbij. Er mankeerde iets aan de remmen, kon snel terecht en werd gelijk verholpen. Vriendelijk en behulpzaam personeel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Netjes geholpen alleen nog steeds onderhoudsboekje van de gekochte auto niet ontvangen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Mijn eerste ervaringen met Van Dijk zijn alleen maar positief. Ik heb een week geleden mijn auto gehaald. De onderhandelingen verliepen heel relaxed, prima ongedwongen sfeer en lekkere koffie. Binnen 3 dagen strandde ik met problemen aan de koppeling. De wegenwacht heeft het provisorisch verholpen, maar door een telefoontje met Bert kon ik \'s avonds nog een leenauto halen. Geen gedoe met kilometers vergoeden, gewoon een stukje service van de zaak. Reparatie uitgevoerd en ik kan weer lekker rijden. Top!!!

Op proefrit geweest, perfect gedaan, toen achteraf bleek dat ik een leesfout in ad had gemaakt kon deal niet doorgaan. Toch bleed service en vriendelijkheid top! Daar heb je echt wat aan.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prima ervaringen, snel en goed contact. In mijn geval mn via mail ivm afstand (100 km vanaf mijn woonplaats) Eerlijk en betrouwbaar gebleken toppie wat mij betreft! :):)

Perfecte service, ongewoon goed !!. Nemen werkelijk alle tijd voor je om opties naast elkaar te zetten. Uiteraard had ik mijn huiswerk gedaan ivm het type auto waar ik mijn zinnen op had gezet....... Lexus CT200h Luxury Line. Nog nooit zo tevreden geweest qua behandeling en afhandeling bij een autodealer. Dat verdient alle lof en aanbevelingen. Mijn complimenten voor de vriendelijkheid, betrouwbaarheid en deskundigheid !!

De contacten met Renier waren plezierig. De aankoop bij u is volledig aan hem te danken. Bij andere bedrijven vond ik namelijk niet dezelfde praktische benadering, telefonische toezegging, snelle reacties buiten kantooruren etc die mij over de streep hebben getrokken. Ik heb alle vertrouwen en verdere nodige contacten en zal Van Dijk zeker aanbevelen.

Kan niet anders zeggen dan dat ik professioneel en zeer correct ben behandeld. Een autohandelaar die zijn werk doet zoals het zou moeten.

Zeer prettig geholpen ivm aanschaf gebruikte auto. Doen niet moeilijk over inruil. Zijn mijns inziens niet duur

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Steeds zeer correct en open te woord gestaan. Men geeft inzage in de auto historie en stelt de zaken voor zoals ze zijn. Geen gladde verkooppraatjes. Men is in het geheel niet opdringerig en neemt de tijd voor je. Ik kreeg heel soepel de beoogde gebruikte wagen mee voor een proefrit. Een aankoopkeuring bij de merkdealer was geen probleem. Hoewel ik uiteindelijk elders een andere wagen heb gekocht, een ander type dat beter bij mij paste, heb ik beslist een zeer goede indruk van Van Dijk Personenauto\'s.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer vriendelijk personeel. Doen alle moeite om je de auto te laten proberen. In mijn geval hing de aanschaf af van de aanpassingsmogelijkheden aan de auto (voor rolstoel gebruiker) en daar werkte ze volledig aan mee. Wel hoge \"full-service kosten, kosten rijklaar maken\" maar daar krijg je dan ook echt full-service voor. Alles wordt goed en spoedig opgelost (tot het kleinste dingetje). Geen spijt dat ik de full service heb genomen. Zal vrienden zeker aanraden hier een kijkje te komen nemen.