Erg fijn bedrijf. Direct warm en vertrouwd gevoel. Renier neemt ruim de tijd en was erg behulpzaam en meedenkend, en snapte mijn vragen. Twee proefritjes waren geen probleem en men is niet opdringerig. Erg transparant over herkomst van de auto en bij de verkoop wat aanvullende checks kunnen afspreken. Chapeau!

Zeer tevreden over de manier en snelheid waarop wij geholpen zijn door Renier Nederend van Van Dijk Automotive, bij het zoeken van een jong gebruikte auto. Voor Renier was niets te veel gevraagd en heeft op alle vragen een antwoord kunnen geven en en zelfs op zondag terug komen voor een proefrit voor ons was geen probleem

Wij zijn goed en vriendelijk ontvangen bij dit bedrijf, en hebben er een leuke wagen kunnen kopen. Wij zijn trouwens \"die andere mensen die aan tafel zaten bij de familie B uit Rhenen.\" Jammer dat zulke zure mensen een review plaatsen voor dit bedrijf. Ze waren zelf slecht ingelicht en dachten wel even een hoop van de prijs af te kunnen krijgen , maar zo werkt het tegenwoordig niet meer in de autobranche. Bert, trek het je niet aan, wij hebben fijn zaken gedaan !!

Super goed geholpen door Chantal! een auto kopen is toch altijd een heel gedoe, met veel gladde kerels die niet te vertrouwen zijn, heel leuk om nu geholpen te worden door een uiterst vriendelijke vrouw! Ze kon mij veel over de auto vertellen en ook de prijs was heel schappelijk, In vergelijk met gelijkwaardige auto\'s op internet zijn ze hier scherp geprijsd. Ze deed vervolgens totaal niet moeilijk bij de \'onderhandelingen\' hier kwamen we samen goed uit. De aflevering verliep ook zonder problemen, er werd de tijd genomen om alles nog even uit te leggen, helemaal top. Ik ben blij met mijn aankoop, Chantal bedankt!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ontvangst. Onze vragen over een auto moesten nagevraagd of nagekeken worden. En de onderhandelingen waren te droevig voor woorden. De onderhandelingen werden in het midden van de showroom aan de grote tafel gedaan waar ook andere mensen aan zaten. Bizar en vreemd! Slechte ervaring met dit bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Eind 2016 een auto bij Van Dijk Automotive gekocht. Keurig ontvangen en goed begeleid bij de keuze voor een andere auto. Een prima inruilvoorstel gekregen en uiteindelijk besloten de auto te kopen. Vorige week (januari 2018) hadden we nog een vraag over de auto. Opnieuw contact opgenomen met Van Dijk Automotive; opnieuw prima geholpen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Vreemd dat een auto vol heftige vocht schimmel zo naief wordt aangeboden. Of echt niet geweten of doen of je neus bloed. Dank geen interesse uiteraard. Service vooraf goed.

• Deskundigheid N.v.t.

Keurige zaak zonder \"snelle jongens\". Gebruikte BMW gekocht waar na aankoop toch nog een probleem mee was. Dit kon ik gewoon bij mijn plaatselijke dealer laten herstellen op kosten van Van Dijk. Chapeau Bert Splint.

in een woord geweldig!

Wat een verademing in een landschap waar snelle en gladde jongens de toon zetten. Goede service en nog betere verkopers. Vooral te maken gehad met Bert Splint. Loop daar binnen en de aanschaf komt wel goed. Echt keurig.

Zeer goed geholpen. Staan je keurig te woord en komen hun afspraken na. Zelfs na een aanpassing voor de trekhaak hoefde ik niet nogmaals naar Woerden af te reizen, maar mocht op hun kosten bij de plaatselijke garage verholpen worden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik was op zoek naar mijn eerste auto na zoeken kwam ik dit bedrijf op marktplaats tegen. Afspraak gemaakt en langs gegaan, mocht gelijk een proefrit gaan maken. Auto reed goed en aangekocht. Pascal en Renier bedankt voor de top service!

Zeer recent heb ik bij Van Dijk Automotive een Volvo V60 plug in hybrid gekocht. Ik ben daar zeer goed geholpen en we hebben een goede afspraak kunnen maken met de inruil van mijn bestaande auto. Na aankoop beek al snel dat er iets mis was met de airco. Dit is zonder ook maar enig gedoe door Bert meteen opgelost. Ik ben erg onder de indruk van de after service. Ik kan Van Dijk automotive en Bert dan ook zeer aanbevelen. Wat een fijn adres.

Betrouwbaar en net bedrijf. Duidelijke communicatie en reële afspraken. Persoonlijk. Goede service. Waar voor je geld.

Na een periode van zoeken naar de juiste auto kwamen we uit bij Van Dijk Automotive in Woerden. (Audi A3 uit 2014, diesel, automaat, schuif kantel dak, weinig kilometers). Het eerste contact voelde direct vertrouwd, verkoper Bert Splint bleek zelf privé in de Audi te rijden, was zeer enthousiast en de onderhandelingen gingen voorspoedig. Niet omdat we de audi té graag wilden hebben maar vanwege de redelijke inruilprijs (ongeveer ANWB koers) en het enthousiasme maar ook de reëele kijk, het meedenken van Bert. Wij merkten echt dat hij niet alleen een auto wilde verkopen maar er ook plezier in had ons daarbij zo goed mogelijk te adviseren en tevreden te stellen. Omdat de velgen iets beschadigd waren besloot Bert deze volledig in originele staat te laten herstellen en hij liet twee nieuwe Continental banden monteren terwijl dat voor de APK keuring nog niet noodzakelijk was; hij vond dat we minimaal twee jaar zorgeloos moesten kunnen rijden. Omdat het voor ons een financieel behoorlijke aanschaf betrof hebben we voor de zekerheid besloten om bovenop het aankoopbedrag het \"premium pakket\" te kiezen en niet tot op de bodem uit te onderhandelen. We hebben nu 6 maanden volledige garantie, de auto heeft de beurt gekregen die volgens het onderhoudsschema nodig was inclusief een algehele technische inspectie. Eigenlijk beschouwen we dit pakket gewoon als “afleverkosten met extra service en zekerheid”. We zijn nu een paar weken verder en zeer tevreden over de Audi. Mochten we in de toekomst aan een andere auto toe zijn, dan kijken we eerst welke auto’s van Dijk te koop heeft staan. Wij zijn heel erg tevreden, Bert, nogmaals bedankt voor het ontspannen maar toch zakelijke contact ! Dick en Henriëtte (is weer boven water) Knol Heerhugowaard

Op zaterdagmorgen ruim voor openingstijd gebeld, toch werd de telefoon vlot opgenomen. Bert was er toch... We konden direct langs komen om de auto te bekijken en een proefrit was uiteraard mogelijk. Aangekomen in de zaak werden we zeer vriendelijk ontvangen en kregen de sleutels van de auto in handen gedrukt. Bekijk hem maar goed en neem de tijd voor je proefrit zei Bert. Na een riante proefrit besloten de auto te kopen, de aflevering werd maatwerk. Een mooi bedrijf met vriendelijke mensen die graag met je mee denken. Ook outside the box!

Hallo ik ben ruud vd leest en kom uit Rosmalen. Ik heb bij v dijk een Renault trafic gekocht van 2008 .na een week hoorde ik een geluid dat er niet hoorde te zijn. Vervolgens contact opgenomen met van dijk automotive en hoewel ik geen garantie had hebben ze de auto geheel voor hun kosten laten repareren dus als ik volgende keer een auto of een bus wil kopen ga ik naar jullie. Ben netjes geholpen en altijd netjes te woord gestaan super. dank je wel Mike

Al enig tijd was ik op zoek naar een bepaald type auto. Omdat ik al meer dan 30 jaar mijn nieuwe auto’s via de merkdealer aanschaf was ik nogal terughoudend om verder rond te kijken zoals bij niet merkgebonden dealers. Uiteindelijk een bezoek gebracht aan Van Dijk Automotive te Woerden. Ik werd warm ontvangen door Renier Nederend. Het voorstel mbt de inruilwaarde kwam direct in de richting die ik voor ogen had. Aanvullende vragen die ik had werden snel en correct per mail beantwoord. Na een tweede bezoek konden we de deal rond maken. Gemaakte afspraken werden keurig vastgelegd. Aflevering verliep ook prima. Kortom meer dan de moeite waard om eens met Van Dijk Automotive te Woerden in gesprek te gaan.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ben uitstekend geholpen door uiterst vriendelijke medewerker (Bert Splint). Alle afspraken zijn nagekomen en ik voelde totaal geen druk tijdens de onderhandelingen. Zeer tevreden met auto.

Zeer vriendelijke benadering door verkoper. Geen opdringerige verkoop technieken. Ondanks veel belangstelling voor de auto van onze interesse werd ons de ruimte gelaten om even na te denken over de aankoopbeslissing. Enkele kleinigheden die bij de ANWB aankoopkeuring aan het licht kwamen werden als onderdeel van de service netjes verholpen. Een mankement aan de navigatie unit dat in garantieperiode aan het licht kwam werd kosteloos opgelost. Snelle communicatie via Whatsapp, email en telefoon. Kortom, prima service. Bert, bedankt!

Geen pusherige sales bij Van Dijk Automotive. Gevraagde informatie werd snel en adequaat verstrekt via whatsapp. Fair inruilvoorstel en de gemaakte afspraken worden keurig nagekomen, zoals het hoort! Prima bedrijf en ze hebben ook nog eens heerlijke koffie :)

Het is fijn zakendoen met Van Dijk Automotive. Prettige en snelle communicatie waar onder reacties op mail zelfs in de avond. Bij de afhandeling zeer servicegericht. Een absolute aanrader.

Vanaf het allereerste contact wat ik legde via Autoscout werd binnen een uur gereageerd. Omdat ik de telefoon niet op kon nemen, mailde de verkoopster van autobedrijf van Dijk mij terug. De auto was nog onderweg naar de garage en er werd keurig afgesproken dat er gebeld werd als hij er was. Kortom de auto hier gekocht. Diverse afspraken gemaakt, en hulde hoe keurig aan alle verwachtingen en afspraken is voldaan. Kunnen veel bedrijven een puntje aan zuigen! Bij aflevering van de auto heeft de verkoopster die bij ons in de buurt woonde onze oude auto meegenomen en de volgende dag keurig de gekochte auto afgeleverd thuis! We mochten een dag lang in een vervangende auto rijden. Zo konden wij toch deze dagen ons werk doen en hoefden niet vrij te nemen. Lang verhaal kort: Geen schreeuwende mooie showroom, maar gewoon een functionele. Uiterst prettige verkoopster die plezier in haar werk heeft! Onder het genot van goed geschonken koffie een eerlijk inruilvoorstel. Alle gemaakte afspraken worden netjes nagekomen! Kortom een plezierige garage en een zeer goed adres om je auto in te ruilen!!!

Eerlijk gezegd had ik geen hoge verwachtingen van autobedrijven Maar van dijk automotive heeft het tegendeel bewezen, met een zeer goede heldere communicatie professioneel en service gericht meedenken en handelen. Ik kom zeker terug voor een andere auto uit te zoeken Bedankt renier!!

Duidelijk, open en eerlijk. Fijne communicatie en snelle afhandeling.