1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte ontvangst. Onze vragen over een auto moesten nagevraagd of nagekeken worden. En de onderhandelingen waren te droevig voor woorden.\r\nDe onderhandelingen werden in het midden van de showroom aan de grote tafel gedaan waar ook andere mensen aan zaten. Bizar en vreemd! Slechte ervaring met dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind 2016 een auto bij Van Dijk Automotive gekocht. Keurig ontvangen en goed begeleid bij de keuze voor een andere auto. Een prima inruilvoorstel gekregen en uiteindelijk besloten de auto te kopen. \r\nVorige week (januari 2018) hadden we nog een vraag over de auto. Opnieuw contact opgenomen met Van Dijk Automotive; opnieuw prima geholpen.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vreemd dat een auto vol heftige vocht schimmel zo naief wordt aangeboden. Of echt niet geweten of doen of je neus bloed. Dank geen interesse uiteraard. Service vooraf goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige zaak zonder \"snelle jongens\". Gebruikte BMW gekocht waar na aankoop toch nog een probleem mee was. Dit kon ik gewoon bij mijn plaatselijke dealer laten herstellen op kosten van Van Dijk. Chapeau Bert Splint.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in een woord geweldig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een verademing in een landschap waar snelle en gladde jongens de toon zetten. Goede service en nog betere verkopers. Vooral te maken gehad met Bert Splint. Loop daar binnen en de aanschaf komt wel goed. Echt keurig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen. Staan je keurig te woord en komen hun afspraken na. Zelfs na een aanpassing voor de trekhaak hoefde ik niet nogmaals naar Woerden af te reizen, maar mocht op hun kosten bij de plaatselijke garage verholpen worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was op zoek naar mijn eerste auto na zoeken kwam ik dit bedrijf op marktplaats tegen. Afspraak gemaakt en langs gegaan, mocht gelijk een proefrit gaan maken. Auto reed goed en aangekocht. Pascal en Renier bedankt voor de top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer recent heb ik bij Van Dijk Automotive een Volvo V60 plug in hybrid gekocht. Ik ben daar zeer goed geholpen en we hebben een goede afspraak kunnen maken met de inruil van mijn bestaande auto. Na aankoop beek al snel dat er iets mis was met de airco. Dit is zonder ook maar enig gedoe door Bert meteen opgelost. Ik ben erg onder de indruk van de after service. Ik kan Van Dijk automotive en Bert dan ook zeer aanbevelen. Wat een fijn adres.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en net bedrijf. Duidelijke communicatie en reële afspraken. Persoonlijk. Goede service. Waar voor je geld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een periode van zoeken naar de juiste auto kwamen we uit bij Van Dijk Automotive in Woerden. (Audi A3 uit 2014, diesel, automaat, schuif kantel dak, weinig kilometers).\r\n \r\nHet eerste contact voelde direct vertrouwd, verkoper Bert Splint bleek zelf privé in de Audi te rijden, was zeer enthousiast en de onderhandelingen gingen voorspoedig. Niet omdat we de audi té graag wilden hebben maar vanwege de redelijke inruilprijs (ongeveer ANWB koers) en het enthousiasme maar ook de reëele kijk, het meedenken van Bert. Wij merkten echt dat hij niet alleen een auto wilde verkopen maar er ook plezier in had ons daarbij zo goed mogelijk te adviseren en tevreden te stellen.\r\nOmdat de velgen iets beschadigd waren besloot Bert deze volledig in originele staat te laten herstellen en hij liet twee nieuwe Continental banden monteren terwijl dat voor de APK keuring nog niet noodzakelijk was;\r\nhij vond dat we minimaal twee jaar zorgeloos moesten kunnen rijden.\r\n \r\nOmdat het voor ons een financieel behoorlijke aanschaf betrof hebben we voor de zekerheid besloten om bovenop het aankoopbedrag het \"premium pakket\" te kiezen en niet tot op de bodem uit te onderhandelen.\r\nWe hebben nu 6 maanden volledige garantie, de auto heeft de beurt gekregen die volgens het onderhoudsschema nodig was inclusief een algehele technische inspectie.\r\nEigenlijk beschouwen we dit pakket gewoon als “afleverkosten met extra service en zekerheid”.\r\n \r\nWe zijn nu een paar weken verder en zeer tevreden over de Audi. Mochten we in de toekomst aan een andere auto toe zijn, dan kijken we eerst welke auto’s van Dijk te koop heeft staan. Wij zijn heel erg tevreden,\r\nBert, nogmaals bedankt voor het ontspannen maar toch zakelijke contact !\r\n \r\nDick en Henriëtte (is weer boven water) Knol\r\nHeerhugowaard

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zaterdagmorgen ruim voor openingstijd gebeld, toch werd de telefoon vlot opgenomen. Bert was er toch...\r\nWe konden direct langs komen om de auto te bekijken en een proefrit was uiteraard mogelijk. Aangekomen in de zaak werden we zeer vriendelijk ontvangen en kregen de sleutels van de auto in handen gedrukt. Bekijk hem maar goed en neem de tijd voor je proefrit zei Bert.\r\nNa een riante proefrit besloten de auto te kopen, de aflevering werd maatwerk.\r\nEen mooi bedrijf met vriendelijke mensen die graag met je mee denken. Ook outside the box!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo ik ben ruud vd leest en kom uit Rosmalen. \r\nIk heb bij v dijk een Renault trafic gekocht van 2008 .na een week hoorde ik een geluid dat er niet hoorde te zijn. Vervolgens contact opgenomen met van dijk automotive en hoewel ik geen garantie had hebben ze de auto geheel voor hun kosten laten repareren dus als ik volgende keer een auto of een bus wil kopen ga ik naar jullie. \r\nBen netjes geholpen en altijd netjes te woord gestaan super. dank je wel Mike

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al enig tijd was ik op zoek naar een bepaald type auto. Omdat ik al meer dan 30 jaar mijn nieuwe auto’s via de merkdealer aanschaf was ik nogal terughoudend om verder rond te kijken zoals bij niet merkgebonden dealers.\r\nUiteindelijk een bezoek gebracht aan Van Dijk Automotive te Woerden. Ik werd warm ontvangen door Renier Nederend. Het voorstel mbt de inruilwaarde kwam direct in de richting die ik voor ogen had. Aanvullende vragen die ik had werden snel en correct per mail beantwoord.\r\nNa een tweede bezoek konden we de deal rond maken. Gemaakte afspraken werden keurig vastgelegd. Aflevering verliep ook prima.\r\nKortom meer dan de moeite waard om eens met Van Dijk Automotive te Woerden in gesprek te gaan.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben uitstekend geholpen door uiterst vriendelijke medewerker (Bert Splint). Alle afspraken zijn nagekomen en ik voelde totaal geen druk tijdens de onderhandelingen.\r\nZeer tevreden met auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke benadering door verkoper. Geen opdringerige verkoop technieken. Ondanks veel belangstelling voor de auto van onze interesse werd ons de ruimte gelaten om even na te denken over de aankoopbeslissing. Enkele kleinigheden die bij de ANWB aankoopkeuring aan het licht kwamen werden als onderdeel van de service netjes verholpen. Een mankement aan de navigatie unit dat in garantieperiode aan het licht kwam werd kosteloos opgelost. Snelle communicatie via Whatsapp, email en telefoon.\r\n\r\nKortom, prima service. Bert, bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen pusherige sales bij Van Dijk Automotive. Gevraagde informatie werd snel en adequaat verstrekt via whatsapp. Fair inruilvoorstel en de gemaakte afspraken worden keurig nagekomen, zoals het hoort! Prima bedrijf en ze hebben ook nog eens heerlijke koffie :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is fijn zakendoen met Van Dijk Automotive. Prettige en snelle communicatie waar onder reacties op mail zelfs in de avond. Bij de afhandeling zeer servicegericht. Een absolute aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het allereerste contact wat ik legde via Autoscout werd binnen een uur gereageerd. Omdat ik de telefoon niet op kon nemen, mailde de verkoopster van autobedrijf van Dijk mij terug. De auto was nog onderweg naar de garage en er werd keurig afgesproken dat er gebeld werd als hij er was. Kortom de auto hier gekocht. Diverse afspraken gemaakt, en hulde hoe keurig aan alle verwachtingen en afspraken is voldaan. Kunnen veel bedrijven een puntje aan zuigen!\r\n\r\nBij aflevering van de auto heeft de verkoopster die bij ons in de buurt woonde onze oude auto meegenomen en de volgende dag keurig de gekochte auto afgeleverd thuis! We mochten een dag lang in een vervangende auto rijden. Zo konden wij toch deze dagen ons werk doen en hoefden niet vrij te nemen.\r\n\r\nLang verhaal kort: Geen schreeuwende mooie showroom, maar gewoon een functionele. Uiterst prettige verkoopster die plezier in haar werk heeft! Onder het genot van goed geschonken koffie een eerlijk inruilvoorstel. Alle gemaakte afspraken worden netjes nagekomen! Kortom een plezierige garage en een zeer goed adres om je auto in te ruilen!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk gezegd had ik geen hoge verwachtingen van autobedrijven \r\nMaar van dijk automotive heeft het tegendeel bewezen, met een zeer goede heldere communicatie \r\nprofessioneel en service gericht meedenken en handelen.\r\nIk kom zeker terug voor een andere auto uit te zoeken\r\nBedankt renier!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijk, open en eerlijk. Fijne communicatie en snelle afhandeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze kennismaking met Van Dijk Automotive heb ik als bijzonder positief ervaren. Vanaf de eerste minuut na binnenkomst gastvrij en professioneel ontvangen en voorgelicht over de mogelijkheden. We kwamen op afspraak vanuit Limburg (!!) voor één specifieke auto en die stond gepoetst en wel, klaar voor de proefrit ! Aansluitend perfecte service en zeer klantvriendelijk ! Ik kan dit autobedrijf dan ook van ganser harte bij iedereen aanbevelen ! En bij ons volgende bezoek neem ik zeker een grote echte Limburgse vlaai mee voor het personeel, want die heeft men dik verdiend !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier een 2e hands auto gekocht, en mijn oude ingeruild.\r\nNaar mijn gevoel een goede prijs overeengekomen met een aantal maanden garantie, APK en grote beurt erbij.\r\nEr mankeerde iets aan de remmen, kon snel terecht en werd gelijk verholpen.\r\nVriendelijk en behulpzaam personeel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen alleen nog steeds onderhoudsboekje van de gekochte auto niet ontvangen

Over Van Dijk Automotive