Top service, enorm goed autobedrijf!

Mijn eerste auto (BMW 320i coupé uit 2011 met 55.000 km op de teller) gekocht bij Van Dijk Automotive in Harmelen. Zeer fijn ontvangen en deskundig begeleid door Bert Splint! Je voelt je meteen welkom en thuis bij dit bedrijf, heel zeldzaam vandaag de dag, top service op alle gebied! Gekozen voor het Premium pakket en nadat er 2 sensoren vervangen moesten worden alles netjes geregeld door Automotive! Telefonisch heel fijn contact gehad en je ervaart echt persoonlijke begeleiding naar de klanten toe! Ook Peter uit de werkplaats heeft perfect geholpen om uiteindelijk alles in orde te maken zodat mijn auto helemaal perfect is! Zit iedere dag met een glimlach achter het stuur en als ik in de toekomst een andere auto wil kopen dan ga ik als eerste weer naar Automotive! Dit bedrijf kan ik iedereen die een mooie auto met perfecte persoonlijke service wil aanraden! Ga zo door Automotive!

service is top

Bij van Dijk een Nissan Qahsqai gekocht bij aflevering auto tip top in orde. Vijf weken na aflevering geen airco meer!! Na telefonisch overleg de reparatie in een paar uur opgelost zodat ik niet een paar keer terug hoefde te komen voor beoordeling en reparatie.

"Gewoon" erg goed.

De meeste review komen van kopers die vrij recent een auto hebben gekocht. Op zich heb je daar wat aan maar weet je nog niet zeker of de auto op den duur goed is c.q. bevalt. Ik heb nu bijna drie jaar geleden (nov. 2016) een BMW 218I Active Tourer gekocht bij van Dijk/Renier Nederend en ben inmiddels zo een 70.000 km verder met deze auto. Ten eerste ben ik toentertijd prima en prettig geholpen door Renier en kreeg een goede prijs voor de auto welke ik inruilde. De BMW heb ik voor een scherpe prijs aangeschaft en belangrijk.... hij bevalt nog steeds erg goed en rij er al jaren probleemloos mee. Weet nog niet of ik nog een tijdje doorrij of ga inruilen. Als ik dat (vroeg of laat) ga doen kom ik hier zeker weer terug.

Wat een top bedrijf!

Na een uitgebreide zoektocht op internet kwamen wij bij van dijk automotive terecht. We kochten hier een audi a4 uit 2012. Na de aanschaf kwamen wij er achter dat deze veel olie verbruikte, dit gemeld bij bert splint onze contact persoon, die verzekerde dat het in orde zou komen. En zo geschiede onze auto ging naar pouw in zwolle en kreeg een modificatie nieuwe zuigers en veren waardoor de auto nu nog beter is dan dat die uit de fabriek kwam. Wij kregen zelfs voor 2 weken vervangend vervoer. 0 kosten aan verbonden. Ik heb mij in dit verhaal geen 1 keer gedupeert gevoeld omdat ik wist dat het opgelost werd. Een top bedrijf en staat 100% achter hun beslissingen.

Van Dijk is een multiFunctioneel autobedrijf met een goede know how en kwaliteiten.

Op 12-07-2019 een bezoek gebracht bij van Dijk Automotive ,na een plezierig ontvangst en een goed kopje koffie ter zake gekomen om de auto te bekijken waar onze interesse voor gewekt was. Ook deze ervaring was uitstekend ! , netjes en helder te woord gestaan door Chantal , na de proefrit de scherpe kantjes doorgenomen dit werd ook netjes en goed opgepakt zodat we onze auto prima ingeruild hebben en de zaak beklonken hebben. We onze nieuwe auto gekocht met een van Dijk Premium pakket welke een complete garantie bied , ook hier wordt klasse mee omgegaan ben vandaag even terug voor een paar aandachtspuntjes welke direct goed en correct worden opgepakt met een test rit samen met de monteur , gratis vervangend vervoer ( welke in dit Premium pakket zitten ) stond keurig netjes klaar. 'S middags mijn auto weer omgeruild en fluitend naar huis gereden. Ook na de beruchten aankoop ondertekening is van Dijk zeker niet de aller moeilijkste , en wordt er helder en transparant gekeken naar elke voorkomende situatie. Kortom je kunt hier met een gerust hart een auto van je wensen uitzoeken.!!!! Van Dijk ( en Chantal ) ga zo door en jullie gaan met vlag en wimpel het 100 jarig bestaan bestaan vieren ,

Via het Internet uitgekomen bij van Dijk Automotive. Prachtige occasion (Audi A3 limousine) gezien. Na een aantal slechte ervaringen bij andere autobedrijven ben ik over het algemeen wat huiverig geworden. Na een rit van ruim een uur werd ik zeer vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en uitgebreide uitleg over de auto. Medewerkster Chantal en een heer (wiens naam ik niet weet) komen zeer integer over, zijn niet opdringerig (wat helaas vaak voorkomt in deze branche) en zijn vooral heel transparant. Uiteindelijk heb ik de auto gekocht, waarbij ik heb ervaren dat de service die zij bieden echt TOP is! Ze lopen letterlijk een stukje harder voor de klant, ook als de verkoop al is beklonken. Ik kan dit autobedrijf zeer zeker aanraden!

We zijn bij van Dijk Automotive terecht gekomen toen we een uiterst scherp geprijsde auto op internet tegenkwamen. Na een rit door half Nederland werden we op een ontspannen manier ontvangen door Bert Splint die ons vertrouwen in de auto en het bedrijf gaf. Met een eerlijke inruilprijs voor ons oude auto was de koop zo gesloten. Het vertrouwen in het bedrijf en verkoper werd op de terugreis al op de proef gesteld toen we een schade ontdekten die we daarvoor niet opgemerkt hadden. Alles keurig opgelost want Bert wilde niet dat we met een wrange nasmaak terug thuis zouden komen. Daarna nog een paar keer op een fijne manier contact gehad zelfs nadat de schade al gerepareerd was. Dikke pluim voor het bedrijf en Bert en als deze auto aan vervanging toe is zullen we zeker weer eerst op hun website kijken.

Wij zochten een auto voor een klein budget. Bij dit bedrijf word je allerhartelijkst ontvangen.Verkoper Bert Splint gaf ons voldoende ruimte om de auto uit te proberen en zelfs na enige dagen opnieuw dit te doen. Aanbod, service en garantiepakket liggen op goede hoogte. De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Aanrader is het volledige servicepakket te nemen. Kennis van zaken en deskundigheid erg goed, en er wordt met de klant meegedacht om binnen het beschikbare budget tot tevredenheid te komen. Nazorg bij eventuele problemen verloopt in goed overleg. Contacten blijven vriendelijk. Zeer aan te bevelen !!!!

Onlangs mijn auto weer ingeruild bij van Dijk Automotive. Ik heb hier al meerdere auto\'s gekocht, omdat je hier altijd hartelijk wordt ontvangen en de medewerkers kennis van zaken hebben. Service en kwaliteit staan hier hoog in het vaandel. Inmiddels heb ik met verkoper Bert Splint een goede en prettige relatie, wat er voor zorgt dat ik hier weer graag terug kom.

We zijn superblij dat we hier terecht zijn gekomen voor onze aankoop!! Zowel uitleg/advies en tijd wordt hier uitmuntend besteed aan de klant!! Ik weet waar ik ga als we weer een auto nodig hebben!! Dank u wel voor de mooie VW Touran🤝

Onze autojacht eindigt in midden Nederland. Na diverse vergelijkingen van auto\'s qua uiterlijk en prestaties is door ons de keus gemaakt . Door deskundig advies en klantvriendelijke behandeling door Bert Splint hebben wij het wauw gevoel bij onze aangeschafte auto. Dus van harte aanbevolen!

Erg aardig geholpen denk door de zoon van de eigenaar, met een vrolijke benadering vlot en meedenkend hier een gave Peugeot gekocht!! Helemaal blij mee en tot mijn verbazing werd ik door hem opgebeld,... Na een maandje hoe me auto beviel!! Haha dat heb ik nog nooit meegemaakt super leuk en zelfs door de telefoon hoorde de glimlach op zijn toet. Raad deze garage aan met een dikke 10!! Ben je naam ontschoten maar je bent een kanjer dank je wel voor meer jaren rijplezier met me autootje groeten veronique

We wilden een tweede auto kopen en kwamen bij Van Dijk uit voor een Ford Fiesta 1.0 ecoboost. Vanaf het eerste moment zeer vriendelijk geholpen door Renier Nederend. Ook het contact met zijn collega\'s was prettig. Na afhalen bleek er een muffe lucht uit de airco te komen. Na een belletje kon dit dezelfde dag nog opgelost worden. Kortom: ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

Super geholpen door Bert en Renier bij de aanschaf van mijn mini. De auto was in nieuwstraat die hadden zij goed voor mij gevonden. Ik zocht iets speciaals en ben nogal kritisch, heb goed rond gekeken maar hier hadden ze de beste nieuwste voor de scherpste prijs. Heel blij ben ik er mee. Geen gladde praatjes open en eerlijk, ze stellen je op je gemak en namen de tijd voor me. Aanrader dus, niks op aan te merken.

2 weken terug een auto gekocht bij van Dijk. Ze namen alle tijd om mij te woord te staan en gaven me prima advies over de mogelijk aan te kopen auto en de inruil. Na aankoop van de auto was de service prima ze doen er echt alles aan om je te helpen met je vragen. Ga zo door!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wij zijn goed ontvangen, prima voorgelicht. Met een goed gevoel hebben wij onderhandeld. De aflevering is naar volle tevredenheid afgewikkeld. Wij hebben later nog een telefoontje gekregen of alles naar tevredenheid was verlopen. Mijn conclusie was dat wij prettig samengewerkt hebben.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Via internet bij Van Dijk terecht gekomen voor de aanschaf van een VW Golf Variant. Echter bleek na enkele weken dat er wat technische mankementen waren die ervoor zorgde dat het olieverbruik zeer hoog werd. Van Dijk schakelde hiervoor een gespecialiseerd bedrijf in om de auto alsnog goed af te leveren. De reparatie duurde een week maar konden deze periode een leen auto krijgen totdat de auto gemaakt was. Tot slot was onze auto (nogmaals) schoongemaakt. Goede service en uitstekende afwikkeling!

als medewerker van stichting HOE (www.hulpoosteuropa.nl) zocht ik voor Julia Tehuis in Oradea (Roemenië) een goede tweedehands bus voor een schappelijke prijs. Via Autotrack vond ik die haast onmogelijke combinatie bij Van Dijk Automotive Harmelen die een Mercedes Sprinter (omgebouwd voor rolstoelvervoer) met relatief weinig kilometers voor een aanvaardbare prijs aanbood. Samen met een Hongaars-hervormde predikant bezocht ik de zaak en in goede verstandhouding met de verkoper konden wij naar alle tevredenheid de Sprinter kopen. De verkoper uit welwillendheid en gevoel voor de nieuwe charitatieve bestemming van de bus, liet er nog zonder kosten een nieuwe accu van hoge kwaliteit in zetten en regelde soepel de exportpapieren zonder daarvoor iets te rekenen. Kortom: goede en fijne ervaringen met Van Dijk Automotive in Harmelen.

Wij zijn via internet bij Van Dijk terecht gekomen en hebben na een proefrit vorige week woensdag 31 okt. 2018 onze nieuwe tweedehandse VW Passat opgehaald. Mijn vrouw en ik voelde ons vanaf het 1e gesprek zeer vertrouwd en op ons gemak. Het is met recht een familie bedrijf die zijn naam hoog wil houden en waar ze je eerlijk en oprecht behandelen.

Wij zijn zeer netjes en correct geholpen. Na het ernstige ongeluk van mijn man hadden we geen auto meer. Van Dijk kwam met het idee om de auto waar wij interesse in hadden thuis te laten zien en bij aankoop ook af te leveren. Zoek de verschillen met andere garages want deze service kom je nergens tegen. Van Dijk is een top bedrijf. (De taart is onderweg)

Afspraak gemaakt voor een proefrit met een Audi A5 cabrio. Wij werden vriendelijk ontvangen door Chantal. Auto zag er keurig netjes gepoetst uit en na een proefrit besloten deze auto te kopen. Auto was scherp geprijsd in vergelijking met andere autobedrijven voor een vergelijkbare auto. Na 2 dagen de auto opgehaald en tussendoor nog telefonisch contact gehad met Chantal ivm certificaat alarm. Alles prima geregeld en kundig geholpen. Een aanrader

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht! Afspraak gemaakt om te kijken. Auto zou klaar staan60km gereden is er iemand anders een proefrit maken. Wordt zeer slecht geholpen zonder excuus👎

heb een tijdje geleden een nieuwe crafter gekocht bij roy werd super behandeld en alles volgens afspraak nagekomen toppie alles goed geregeld wikjan van deb belt ijsselmuiden

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Professionele afhandeling en scherpe prijs! Heb een half jaar oude MINI gekocht. Alles snel netjes en volgens afspraak geregeld.

Mooie zaak, goede ontvangst en goede behandeling. De prijzen zijn scherp, dus niet veel onderhandelingsruimte, daar zijn ze ook open over. De Golf 7 TDI Bluemotion, welke we gekocht hebben, ziet er nagenoeg perfect uit en rijdt als een zomerzonnetje. We hebben er alweer 5000 km plezier van gehad en er gaan er nog veel volgen.