• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al diverse keren een autotransporter gehuurd. Altijd vriendelijk bejegend en de prijs is goed. Ik zal hem nog wel een paar keer nodig hebben, dus ze zien mij nog wel een aantal keren terug.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe aanhangwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Breng om het jaar mijn caravan voor onderhoud/bovag keuring bij Jozua. Meer kennis aanwezig dan de caravanbedrijven, maar ook veel voordeliger! Ze kunnen ook de gasinstallatie afpersen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte aanhangwagen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na de keuring van onze vouwwagen bleek dat er bij het vervangen van een kenteken verlichtings armatuur een gat door de binnenkant van de keukendeur was geboord. Jozua heeft de plaat in de deur vervangen maar dit duurde erg lang en ik moest meerdere keren terug omdat het niet netjes was opgelost. Intussen zit er een zware plaat in de deur die op een niet professionele manier vastgekit is. We zijn dus niet echt enthousiast over de manier waarop Jozua dit soort klachten oplost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was eveneens afgelopen zaterdag bij Jozua om mij nieuwe machinetransporter op te halen. De mensen van onderstaande beoordeling waren inderdaad in de winkel. Doordat mijn aanhangwagen op naam gezet moest worden, duurde dat 5 minuten. De mensen konden dit geduld niet opbrengen, terwijl er genoeg toch genoeg te zien is! Mijn aanhangwagen weer helemaal super geleverd. Tot de volgende keer!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren vandaag 09 februari 2013 in de winkel bij jozua wat een onpersoonlijk zooitje, je staat daar 15 min in de winkel en iedereen blijft lekker op kantoor zitten nog geen goedendag wat een service zeg koop wel ergens anders een aanhanger die het wel waardeerd dat wij geld komen uitgeven
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe aanhangwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jaren elders te hebben gekocht, nu op advies van anderen en met een prima resultaat een nieuwe aanhangwagen met afgemeten advies gekocht bij Jozua-aanhangwagens.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe aanhangwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren een betrouwbare aanhangwagenspecialist, mijn vader kwam 30 jaar geleden al bij Piet, wij hebben altijd onze verkoopwagen hier in onderhoud en zijn zeer tevreden.

• Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en klantvriendelijk personeel! Kom jaarlijks terug voor onderhoud aan mijn paardentrailer
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer klantvriendelijk en deskundig bedrijf. Kortom een bedrijf wat ik zal aanbevelen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe aanhangwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben nu diverse malen een aanhanger aangeschaft via Jozua en de ervaringen zijn iedere keer op alle punten uitstekend geweest.