goed geholpen

plezierig ontvangst en goede uitleg

Super klantvriendelijk

Onlangs een auto gekocht bij Schouten Stroe. Het bedrijf maakt een zeer verzorgde en betrouwbare indruk met vriendelijke medewerkers op de werkvloer. Super prettig geholpen door Reinard tijdens dit proces. Ik vind dit bedrijf echt een aanrader!!

Gewoon netjes en verzorgd een mooie occasion gekocht

Netjes en verzorgd proefrit gemaakt en uiteindelijk aangeschaft een mooie occasion. Aflevering verzorgd en netjes uitgevoerd bedankt!

Goede service!

Ik had onderweg een lampje branden op mijn dashboard en ik was in de buurt van stroe,toen voor mij heel onbekend de dichtstbijzijnde Garage Schouten gebeld, en ik kon gelijk langskomen en ik werd vriendelijk ontvangen en gelijk geholpen In één woord perfect!

Fijn autobedrijf

Prima geholpen. Afspraken goed nagekomen.

Goede ontvangst

Goede ontvangst, alle tijd . Goede uitleg ,Goede service. Fijne verkoper! Leuke verrassing strik op auto. Het zijn de kleine dingen die het doen.

Eerlijk en openhartige verkoop

Eerlijk en openhartige verkoop

Goeie service

Goeie en snelle service Staan open voor voorkeuren klant en hard werkende lui.

Vriendelijk en open.

Ontvangst, kennismaking en onderhandelingen op een prettige manier ervaren met Reinard.

Uitstekend!

Betrouwbaar, gedegen kennis en klantvriendelijk. Chapeau!

Proffecioneel bedrijf

Goed ontvangen, en fijn klant contact, goed verkoopgesprek positief over aflevering, bij ophalen van de auto zat er een prachtige strik op. echt een feestelijk moment. Complimenten, dit bedrijf kan ik anderen echt aanbevelen.

Zeer prettig ontvangen

Fijn bedrijf, vriendelijke mensen. Niet opdringerig maar ongedwongen kunnen kijken en vragen stellen. En uiteindelijk een bij mij passende auto gevonden.

goede service

wij hebben onze auto ingeruild en een andere gekocht bij schouten. erg goed geholpen en een top service!

Super vriendelijk

Ze zijn vriendelijk geven goede service Proberen altijd voor een oplossing te zorgen .

Uiterst correct geholpen

Fijn contact en persoonlijke service

Willen het beste voor de klant en nemen de tijd om het gekochte goed af te leveren. De aankoop werd netjes thuis (toch 80 km rijden) voor de deur afgeleverd en de inruiler mee genomen. Wat een service

Dit autobedrijf heeft ons bijzonder geholpen

We stonden met autopeg langs de A1 bij kootwijk. Nadat we autobedrijf Schouten uit gesproken hadden hebben ze de auto snel opgehaald en gerepareerd. NOGMAALS HARTELIJK BEDANKT

Corecte bedrijf

Ik ben zeer gast vrij ontvangen alles is mij uitgelegd en correct gehandeld.

Goede afspraken die ook worden nagekomen. Gemoedelijk klantcontact en goede sfeer. Werkzaamheden zijn kundig en naar tevredenheid uitgevoerd.

Er wordt serieus tijd en aandacht geschonken bij inruil. Prima service !

Top bedrijf!

Een klein weekje geleden heb ik mijn nieuwe auto opgehaald, wat een vriendelijk personeel, goede sfeer, hulpvaardig en een eerlijke inruil. Een prettige ervaring, ik kom zeker terug.

Netjes geholpen en volgens mijn een betrouwbaar bedrijf .

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Ik ben al jarenlang klant bij Schouten. Ze zijn klantvriendelijk, competent en betrouwbaar.

Zeer klantgericht en vriendelijk personeel.

We hebben hier een oudere gebruikte auto gekocht, maar werden behandeld alsof we een (bijna) nieuwe auto gekocht hebben. Zeer prettige ervaring. Erg vriendelijke en deskundige verkoper. Prima ervaring.

Eerlijke en prettige ervaring

Wij hebben een VW gekocht bij Schouten Stroe. Eerste contact was direct eerlijk en open. Prettige onderhandeling met Henk-Jan. Goede inruil en snelle afhandeling. Fijn bedrijf waar we ook het onderhoud van onze auto zeker laten uitvoeren.

Wolweg 45

3776 LN Stroe