Goed bedrijf

Aardige mensen

Service, gastvrijheid en betrokkenheid.

Prima zaak om.je auto te verkopen en te kopen. Eerlijke praat en prijs. Afspraak is afspraak en snelle en uitstekende service.

altijd goed geholpen

Vriendelijk, geen prototype autoverkopers

Goed geholpen en men neemt de tijd voor je,

Fijn contact en gemoedelijke sfeer

In de zoektocht naar een jongere auto, die tevens meer kilo's mag trekken kwam ik o.a. bij dit bedrijf terecht. N.a.v. diverse berichten over en weer kwamen we tot de conclusie dat we elkaars auto's moesten bekijken. Na een fijn gesprek, rondjes om de auto en proefrit kwamen we tot een overeenkomst die voor beiden aanvaardbaar was. De banden waren slecht, wat ook voelbaar was met proefrijden. Daarom zou deze voor een andere mooie set omgeruild worden, die in de showroom lag. Zeer fijn contact met de verkoper/eigenaar. Ook bij afhalen van de auto, vlot en netjes afgehandeld en een leuke, unieke attentie! Kortom bij dit bedrijf voel je prettig als klant en ik zou zeker terug komen op het momdnt dat ik weer een andere auto zoek.

Beloftes worden nagekomen en daar wordt niet moeilijk over gedaan.

Na koop van de occasion kwam men er zelf achter dat de banden aan vervanging toe waren. Resultaat 4 nieuwe all-season banden erop zonder meerprijs.

Top bedrijf met zéér hulpvaardige medewerkers

De medewerkers staan altijd voor je klaar en denken met de klant mee. Zeer prettig om hier de auto in onderhoud te hebben.

Goede service en vriendelijk personeel. Wordt goed geholpen en goede uitleg van de werkzaamheden.

Goede, eerlijke mensen.

Ze kenden mij niet en ik hun niet maar toch op een open eerlijke manier zaken gedaan.

Zeer vriendelijk geholpen. Eigenaar erg enthousiast en passie voor autos en dat zie je. Aan ieder detail wordt nagedacht. Bedankt voor de fijne auto en de service.

Vriendelijk, meedenkend en betrokken

Vriendelijke mensen, meedenkende verkoper ( Reinard) en zeer correcte afhandeling bij aankoop/inruil auto.

Klantvriendelijkheid

Ik ga altijd naar daar toe

Gewoon TOP

Wat ben ik blij dat ik bij Autobedrijf Schouten (dhr. Reinard van de Ridder) ben uitgekomen en niet heb gekozen voor een autobedrijf uit de grote stad. Het contact, de ontvangst, de presentatie van de auto, de proefrit en afhandeling van de koop, het flesje wijn en de oprechte handdruk. Hier kan menig autobedrijf nog wat van leren, gewoon TOP!!

Vertrouwd gevoel

Wauw! Wat een fijne plek! Super vriendelijke mensen. Willen graag helpen, geen gladde verkooppraatjes. Gewoon eerlijk en direct. Ik raad iedereen aan om hier een keer te gaan kijken mocht je een auto nodig hebben. 100% een aanrader.

Alles super snel geregeld

Alles snel geregeld En Auto bij huis bezorgd Super service

Zeer klantvriendelijk

Absoluut een bedrijf wat ik iedereen kan aanraden, geen onzin verhalen maar gewoon recht door zee. Komen hun afspraken na.

Service geweldig. Mooi wagenpark.

Fijne garage

We zijn erg goed geholpen door Reinard. En het ophalen van de auto was een feestje.

Geweldig goed!!

Wat een leuke ervaring. Reinard heeft mijn verwachtingen zeer overtroffen. Net mijn BMW 320 Cabrio bij hem opgehaald. Auto stond netjes klaar met strik erop! Ook nog een fles wijn met foto van de auto erbij! Ben er echt heeel blij mee; dit bedrijf is een aanrader!

goed geholpen

plezierig ontvangst en goede uitleg

Super klantvriendelijk

Onlangs een auto gekocht bij Schouten Stroe. Het bedrijf maakt een zeer verzorgde en betrouwbare indruk met vriendelijke medewerkers op de werkvloer. Super prettig geholpen door Reinard tijdens dit proces. Ik vind dit bedrijf echt een aanrader!!

Gewoon netjes en verzorgd een mooie occasion gekocht

Netjes en verzorgd proefrit gemaakt en uiteindelijk aangeschaft een mooie occasion. Aflevering verzorgd en netjes uitgevoerd bedankt!

Goede service!

Ik had onderweg een lampje branden op mijn dashboard en ik was in de buurt van stroe,toen voor mij heel onbekend de dichtstbijzijnde Garage Schouten gebeld, en ik kon gelijk langskomen en ik werd vriendelijk ontvangen en gelijk geholpen In één woord perfect!

Fijn autobedrijf

Prima geholpen. Afspraken goed nagekomen.

Goede ontvangst

Goede ontvangst, alle tijd . Goede uitleg ,Goede service. Fijne verkoper! Leuke verrassing strik op auto. Het zijn de kleine dingen die het doen.

Wolweg 45 3776 LN Stroe