Eerlijk, open en volgens afspraak

Plezierig

Top service!

Apk is netjes uitgevoerd. Niks op aan te merken. Ik kon op het laatste moment nog een afspraak maken, andere garages zaten een maand van tevoren al helemaal vol. Hele vriendelijke mensen ook bij Autobedrijf Schouten Stroe.

Super goede service!!

Super goede service, vriendelijk personeel.

best

De koop ging heel goed en de extra opties ook super

Fijne ervaring

Alles keurig geregeld en ik kan weer een fijne auto rijden. Goede ervaring, klantvriendelijk, goede service en zeer aanbevolen!

Te vrede

Professionele, aardig nettig mensen thanks! Ik heb de auto nu dat bij mij pas

Vriendelijk en behulpzaam personeel

We zijn tevreden over de hulp bij de aankoop van een mooie occasion bij autobedrijf Schouten.

ongelofelijk

Ben al jaren bij deze garage, en altijd zeer tevreden, de klantvriendelijkheid , de service etc . Nu wist de garage houder dat ik op zoek was naar een autootje voor mijn werk , klein compact, niet te luxe. Dit ook omdat ik werk in een nogal onrustige wijk zal ik het maar noemen. Op een gegeven moment wordt ik onverwachts gebeld door de garage houder, dat hij ws een autootje voor mij heeft wat precies voldoet aan de eisen, en natuurijk ook het budget . Ben gaan kijken, en ja een prachtig autootje, niet puntgaaf, maar dat hoefde ook niet ! weinig mee gereden, dus ook nog jonger als mijn eigen auto, dus ook nog luxer, en kan er mee doorrijden tot aan mijn pensioen !!! Ben al wel de 60 gepasseerd hoor !, voor de eerlijkheid. Dit autootje was voor mij een lot uit de loterij !! dank je wel Henk -Jan.

De overdracht van de auto verloopt in alle rust.

In alle rust alles doornemen m.b.t. de aankoop van de auto is door ons als zeer prettig ervaren. Een fijn garage bedrijf.

Na een acuut probleem met de spiegel gebeld en kon gelijk terecht voor een voorlopige oplossing.

Zeer vriendelijk en kundig.

Wordt altijd erg vriendelijk geholpen en men neemt de tijd ervoor. Geen klachten over onderhoud of reparaties, men is daar zeer kundig in.

Zeer goede ervaring

Klantgericht, professioneel en zonder verrassingen achteraf

Betrouwbaar en uitstekende service

Uitstekende service, denken met je mee in oplossingen.

Betrouwbaar en betrokken

Op een goede en prettige manier geholpen. Bij aflevering van de auto waren er nog 4 nieuwe banden onder de auto gezet zonder meerkosten. Echt service en zeker aan te bevelen!

Vriendelijk en heel klantgericht

Heel vriendelijk en klantgericht

Zeer prettig verkoop traject

Onze ervaring bij de aankoop en inruil is uitsluitend positief. Prettig gesprek, goede service en flexibel qua levering. Ook prima service na levering.

In één woord, AANRADER 10+

En dat is vier... Ja, ik ben voor de 4e keer weer heel goed geslaagd bij autobedrijf Schouten in Stroe. De USP's van dit bedrijf zijn: vertrouwen, enthousiasme, niets is te veel, vriendelijk, meedenkend, goede service, vakmanschap, etc...etc... Hebben altijd een mooi aanbod van auto's. Wat kan ik nog meer vertellen... AANRADER...10+...

Heel prettig zaken doen, komt afspraken na! Super

Heel prettig zaken doen, komt afspraken na! Super

Nette service!

Hele fijne ervaring gehad bij autobedrijf Schouten Stroe. Ze leveren een erg nette service! Wij zijn erg tevreden.

Vriendelijkheid , behulpzaam en zeer professioneel !

Zeer vriendelijk en deskundig personeel

Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen bij de aankoop van mijn auto. Ik raad iedereen autobedrijf Schouten in Stroe aan!

Het bedrijf maakt tijd voor je vrij als er wat gepland staat en als er meer aan de hand is qua keuringen voor de auto kijken ze als het lukt met de monteurs om op dezelfde dag nog te doen en dat je niet terug hoeft te komen om opnieuw een afspraak in te plannen. Bedankt voor de fijne en goede service.

Heel goed !!!

We zijn heel goed geholpen van begin tot eind. Hele goede service klantvriendelijk.

Goed bedrijf

Aardige mensen

Service, gastvrijheid en betrokkenheid.

Prima zaak om.je auto te verkopen en te kopen. Eerlijke praat en prijs. Afspraak is afspraak en snelle en uitstekende service.