Hier is de klant nog koning!!!!

Terecht gekomen bij Mooren op advies van anderen. Mijn auto hier de afgelopen tijd in onderhoud en word altijd keurig geholpen. Afgelopen week een nieuwe auto gekocht bij Mooren. Vriendelijk geholpen door Dennis en alle tijd genomen voor de aflevering. Hier is de klant nog echt koning.

Goed auto bedrijf

Klantenservice vriendelijke en goed. Makkelijk en snel bereikbaar.

uitstekend

Zeer goed geholpenbij kopen van andere auto door Dennis

Al jaren klant !

Mooren auto ,een vertrouwd adres in Roelofarendsveen Staan altijd klaar om U te woord te staan of U advies te geven .

Tevreden

Volle tevredenheid auto gekocht. Goede uitleg gehad en zeer tevreden over de verkoper.

Altijd top services

Top bedrijf

Ze nemen alle tijd voor je en word niks opgedrongen

Staan altijd voor je klaar

Denken met je mee en zorgen dat je mobiel blijft

afspraak is afspraak en 12 maanden " geen gezeur" garantie

gebruikte bedrijfswagen gekocht , zeer prettig geïnformeerd en duidelijke afspraken. auto voor aflevering perfect in orde gemaakt. zeker niet bezuinigd op apk,onderhoud en banden. Het hele bedrijf is keurig netjes en straalt vertrouwen uit.

Kan alleen maar zeggen, heel goed geholpen!

Vriendelijk personeel, ben zeer goed geholpen.

Goede service, meedenkend!

Prima service, denkt mee in oplossingen en helpt zoeken naar wat je wil. Goed contact.

Super ervaring

Ik hen contact gehad met Dennis (verkoper) en dit was een super goed contact. Door dit contact heb ik besloten om bij hun een auto te kopen. Geen opdringerige personen of andere gekke dingen. Ik heb met veel plezier mijn auto gekocht en zal Mooren Auto ook echt aan willen bevelen.

Wij zijn vriendelijk geholpen. Ze bieden goede service.

Perfecte service

Na een vijftiental auto’s bij verschillende bedrijven buiten de Veen te hebben gekocht, ben ik een half jaar geleden bij autobedrijf Mooren terechtgekomen. Een mooie auto aangeschaft, goede inruilprijs gehad voor m’n oude auto. Na vier maanden in de auto gereden te hebben had mijn vrouw wat twijfels over het zitcomfort mede veroorzaakt door haar spierproblemen, er werd door het bedrijf gelijk aangeboden om evt een andere auto uit te zoeken zonder verlies van de aanschafwaarde!! Het is er achteraf niet van gekomen om iets anders aan te schaffen daar ze er nu wel mee om kan gaan wat betreft het zitcomfort. Ook verschillende keren voor wat garantie zaken langs geweest die altijd snel een zonder gezeur zijn verholpen, bijvoorbeeld ruitenwissers die wat stroef over de ruit gingen, gratis vervangen, voorveer lagers vernieuwd, update navigatie uitgevoerd, enz enz, en voor de deur afgeleverd na reparatie, gewassen en wel. Al met al een aanrader de firma Mooren wat mij betreft.

Mooi bedrijf , zeer goede service

Mijn ervaringe is nieuw met Mooren auto, zeer goed en vooral klantvriendelijk, blij gekozen te hebben voor Mooren auto

Klant is koning

Vriendelijk geholpen zoals voorheen ook het geval is geweest. Er wordt rekening gehouden met mijn wensen, niks opgedrongen en nog altijd het gevoel dat klant koning is. Heel fijn, naar meerdere zaken geweest maar ik kom toch steeds bij Mooren auto's uit. Nu weer een fijne wagen waarbij ik weet dat als er tussendoor iets is dat ik ook weer geholpen wordt. Top.

Klant is koning gevoel

Al eerder een auto hier aangeschaft en dat was toen al een prettige ervaring. De verkoper is klantvriendelijk en is in staat zich te verplaatsen in mijn wensen. Niks opgedrongen maar een open en eerlijk verhaal. De klant is hier nog koning. Fijn en na meerdere winkels bezocht te hebben kom ik toch weer hier op uit. Mooie wagen weer voor een aantrekkelijke prijs. Ook als ik tussendoor iets heb word ik vriendelijk geholpen.

Klant is koning gevoel

Hier vaker zaken gedaan en altijd uiterst beleefd en goed geholpen. Er is aandacht voor wat mijn wensen zijn en geen enkel gevoel van aandringen geweest Een open en eerlijk verhaal met verplaatsingsvermogen van de verkoper. Vorige auto was een topper. Nu weer een mooie wagen. Top. Ik blijf steeds weer uitdraaien op deze shop.

De Lasso-Zuid 2

2371 EW Roelofarendsveen