Warm onthaal, duidelijke uitleg en prima service. Alle administratie werd keurig geregeld. Daar had ik zelf geen omkijken naar.

Hier een auto gekocht, uitstekend geholpen en een nette, snelle service

Mijn ervaring is in 1 woord TOP!!

Mooren is zeer klantvriendelijk en heeft de beste auto's en service. Een betere garage bestaat er niet!

Duidelijk en goede service

We maakten een proefrit in een VW T-Roc. De rit was goed, maar er zaten redelijk wat (lak)beschadigingen op de auto. We wilden in eerste instantie bedanken voor deze auto, maar toen kwam de heer Mooren met een wel heel mooi aanbod. Een goede prijs voor onze Skoda Octavia en alle beschadigingen werden weggewerkt. Na een korte bedenktijd met een bak koffie, konden we niet anders dan op dit aanbod ingaan. De VW stond de week er op voor ons klaar. En zoals gezegd, de beschadigingen zijn netjes gemaakt. Het is dat je niet iedere week een nieuwe auto koopt, maar anders... Geen gladde verkooppraatjes, maar gewoon een eerlijk verhaal. We hebben een goed gevoel er aan over gehouden. Én een hele mooie auto :-)

Heel klantvriendelijk en je wordt er fijn ontvangen

Op de dag dat wij een weekend weg zouden gaan een ongelukje gehad. Wij zijn toen door de firma Mooren direct geholpen,zodat wij toch van ons weekend weg konden genieten. Na terug komst super goed geholpen, en wij rijden weer in een mooie auto. Firma Mooren bedankt voor de super service

Bij de eerste ontmoeting gelijk een goed gevoel overgehouden. De auto die wij gekocht hebben had een trekhaak wat wij niet fijn vonden en Nikki bood gelijk aan om deze te demonteren voor ons, heel fijn! Bij het ophalen heeft Dennis nog goede uitleg over de auto nog gegeven en gezegd dat als er iets is dat we altijd kunnen bellen. Prima service,top!

Top bedrijf komt ouderwets alle afspraken na

Je bent altijd welkom de koffie staat klaar. Bij Mooren zijn ze echt meedenkend voor de klant, je gaat er altijd met een tevreden gevoel weer weg.

Medewerkers met veel verstand van zaken en zijn erg vriendelijk.

Prettige auto zaak , wordt vriendelijk en met veel tijd en aandacht geholpen. Onder het genot van een kopje koffie wordt er met veel aandacht naar mijn wensen geluisterd.

top bedrijf !

goede snelle servirce en klant vriendelijk!!

Zeer vriendelijk en deskundig personeel ,ruim de tijd gekregen voor proefrit , we zijn zeer tevreden over hoe we geholpen zijn bij het kopen van onze nieuwe auto,kortom een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooie betrouwbare auto ,nieuw of tweedehands . Bedankt voor alles

Klant vriendelijk en denken mee met de klant.

Ik ben er nog maar een paar jaar klant, en ben tot nog toe nooit benadeeld. Nu een T-Cross gekocht en wordt tijdens mijn vakantie rijklaar gemaakt. We zien er naar uit.

Goeie service

Vriendelijk geholpen Nemen de tijd Goede uitleg Goed advies Goede service

Wij zijn heel netjes geholpen

We hebben op ons gemak een keuze kunnen maken voor een occasion. De afspraken zijn duidelijk gecommuniceerd en worden goed nagekomen.

Super goed

Goede service, betrouwbaar en staan achter hun product , zeer klantvriendelijk door alle medewerkers

Prettige dienstverlening en goede service

Ik heb hier vorige week mijn nieuwe auto gekocht. Ik werd erg goed geholpen en kreeg nog een mooi bedrag terug van mijn oude auto.

Fijne betrouwbare garage

Ik heb zeer positieve ervaringen met Mooren Auto. Ik heb een auto gekocht bij een andere garage zeer nabij Mooren Auto, maar door slechte ervaringen daar ben ik via een bevriende monteur die werkzaam is bij Mooren Auto hier terecht gekomen. Ze hebben mij altijd correct en snel geholpen. Uiteindelijk heb ik na aanhoudende problemen, waar Mooren Auto overigens niets aan kan doen, deze auto op advies van Mooren Auto verkocht en hier een nieuwe auto gekocht. Ook dit is allemaal correct en zonder problemen verlopen. Ik ben blij met mijn nieuwe aankoop en kan deze Auto dealer voor zowel aanschaf als onderhoud van harte aanbevelen.

Top bedrijf

Goede en snelle service! En blij met mijn nieuwe werkbus !

een zeer tevreden klant !

Enkele maanden geleden hebben wij een bestelauto bij van Mooren gekocht. Ik kan niet anders zeggen dat ik enorm onder de indruk ben van hun service. De auto bleek op een onverklarbare manier olie te lekken en men wist niet waar het vandaan kwam. Zeer snel hebben ze aangeboden de motor volledig te vervangen en dat hebben ze inmiddels gedaan naar alle tevredenheid. Vanzelfsprekend gaan wij in de toekomst meerdere bestelwagens kopen bij van Mooren ! Ontzettend bedankt Jos en medewerkers en tot de volgende keer.

Zeer vriendelijk en goede service

Goede service , zeer vriendelijk geholpen . De auto was bij aflevering zeer mooi gepoetst. Zeker een aanrader voor de volgende keer

Betrouwbare autobedrijf

Zeer goed geholpen en geadviseerd in dit familiebedrijf waar men het beste met de klant voorheeft. Dankzij het vertrouwen dat ze uitstralen een prachtige auto gekocht. Ze staan voor wat ze verkopen en drukken je op het hart om altijd contact op te nemen als er wat is of als je vragen hebt.

Goed, betrouwbaar, vriendelijk

Fijne en goede service!

Zeer positief.

Gastvrij, vertrouwenwekkend, meedenkend, vriendelijk en kundig. Wat opviel was ook het feit dat er veel tijd en ruimte was voor overleg en vragen. Al met al hebben wij een zeer positieve ervaring gehad en zijn wij blij met onze nieuwe auto!

Prettig geholpen , oprecht , duidelijk en zeer behulpzaam

Hier is de klant nog koning!!!!

Terecht gekomen bij Mooren op advies van anderen. Mijn auto hier de afgelopen tijd in onderhoud en word altijd keurig geholpen. Afgelopen week een nieuwe auto gekocht bij Mooren. Vriendelijk geholpen door Dennis en alle tijd genomen voor de aflevering. Hier is de klant nog echt koning.

De Lasso-Zuid 2 2371 EW Roelofarendsveen