Top bedrijf

Pas één tweede hansauto gekocht zeer vriendelijk mensen kreeg een hele goede bod op mijn auto hoefde niet lang na te denken top auto was binnen een week af geleverd super

Van harte aan te bevelen!

Ik ben buitengewoon tevreden over mijn ervaring bij Mooren Auto. Het team was vriendelijk, professioneel en nam de tijd voor mijn vragen. De administratieve afhandeling verliep vlot en de after-sales service is top. Daarom ben ik een zeer tevreden klant en zal zeker terugkomen voor toekomstige auto-aankopen. Ik beveel Mooren Auto van harte aan voor een betrouwbare en plezierige auto-aankoopervaring!

goede en snelle service

snel afspraken kunnen maken en prima service

Voortreffelijk!

Snel, eerlijk en betrouwbaar!

Mooi Bedrijf

Ik heb een auto gekocht waar ik tot nu toe tevreden mee bent Alles word goed en professional uitgelegd

Perfecte service !

Na al vaak een bedrijfsauto te hebben gekocht bij Mooren Auto wisten we al hoe goed de service is. Fijne communicatie ,snel je auto weer terug na een beurt. Kortom als je een auto wil kopen is dit bedrijf een aanrader!!

Nadat het motorhuis leiden mij lelijk in de steek liet met een storing van mijn bedrijfswagen, heb ik contact opgenomen met mooren. Binnen 25 minuten waren zij terplekke om mij te helpen. Leenauto was zo geregeld en hebben de storing zo snel mogelijk verholpen . Nadat de bus schoon en gewassen klaar stond ,heb ik hem gelijk bij mooren ingeruild voor een vw transporter

Heb je een probleem dan is het snel opgelist

Vriendelijke monteurs met goede kennis van zaken. Een topbedrijf

Goede en fijne garage

Prettig en goed geholpen. Er wordt naar je geluisterd en ze geven correcte adviezen. Doen geen onnodige dingen en trekken niet "het vel over je oren".

Prima service. Klant gericht denkpatroon. En in mijn geval al vele jaren.

Goede informatie en uitleg over de aankoop

Prettig contact met de verkoper die alle tijd neemt om alle vragen te beantwoorden en ook veel informatie geeft over de betreffende aankoop. Prima!!

Super goed

Klant vriendelijk goede service

Prima geholpen zoals altijd. Fijne service/ kwaliteit/ vriendelijk personeel.

Zeer netjes ,snel en correct

Wij zochten met spoed een bedrijfswagen en deze word netjes beschreven omdat we geen tijd hadden om te komen kijken. Hij word op onze locatie afgeleverd.

Een garage die service hoog in het vaandel heeft.

Al meerdere keren een auto gekocht. Altijd naar tevredenheid geholpen en als je wat hebt aan de auto wordt het goed opgelost. De garantie na een reparatie is perfect.

Klantvriendelijk, en een goeie service!

Al meer dan 30 jaar een tevreden klant!

Mooi bedrijf, net als mijn nieuwe auto!

Goed geholpen, wat wil je nog meer?

zeer toegankelijk

Autobedrijf Mooren komt echt over als een familiebedrijf waar vertrouwen, dienstverlening en service als een rode draad door het bedrijf lopen.

Netkrs

Heel goed ervaren!

Goede service en duidelijke afspraken

Goede service. En duidelijke afspraken.

Onze auto ingeruild en een nieuwe 2 hands gekocht

We hebben uitstekend samengewerkt tijdens het omruilen van onze auto . Super geholpen en heel goede service Voor ons een plezier om met fam Mooren te werken en in vertrouwen een goede ruil gedaan Bedankt hiervoor

Fijne en prima service

Goed advies!

Vriendelijke en kundige verkoper

We kregen alle tijd om de auto te bekijken en kregen genoeg informatie. De verkoper was zeer vriendelijk en hulpvaardig Kortom we zijn erg blij met de auto.

Prima betroubaar bedrijf

Netjes en beschaafd geholpen. Goede ervaring

Warm onthaal, duidelijke uitleg en prima service. Alle administratie werd keurig geregeld. Daar had ik zelf geen omkijken naar.