Transparant en zeer klantvriendelijk.

Er worden geen "lokprijzen" gehanteerd, wat ik zelf al een teken vind van de manier waarop een bedrijf met zijn klanten om wil gaan, duidelijk en transparant. Ze willen een goed product afleveren en denken mee met de klant. Als service werd onze nieuwe auto voor de deur afgeleverd, wat voor hen eem flink stuk rijden was, chapeau!

Heel prettig!

Recent heb ik mijn auto ingeruild bij Florijn voor een 2e hands VW. Ik ben echt heel tevreden over alles. Na een week bleek er toch nog iets kleins kapot te zijn dat ik zelf kon herstellen; ik kreeg dat onderdeel keurig thuis gestuurd. Ik ben heel blij met mijn "nieuwe" auto, mede dankzij deze betrouwbare autodealer!

Uitstekende service van begin tot eind!

Vanwege onze remigratie naar NL waren wij niet in staat de auto gelijk op onze naam te schrijven. De heer van Schaijk heeft ons heel erg geholpen met de optie die we kregen, waardoor we wel gelijk van onze auto konden genieten! De eerste contacten vanuit NZL en later de service in NL hebben wij als uitstekend ervaren. Dikke duim omhoog!

Cabrio gekocht maar lekte, dus terug naar de garage, heel goed opgelost , gratis hersteld en andere auto mee , top service!!

Uitstekende service!

Wij hebben erg goede ervaringen bij dit bedrijf! Altijd een uitstekende service! Vriendelijk personeel die je altijd met een glimlach ontvangt. Eerlijkheid naar de klant staat bij hun voorop. Ze weten wie je ben en je bent niet zomaar een klant. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

Met aandacht en prettige communicatie

Heb onlangs een nieuwe occasion aangeschaft waarbij Florijn Automotive zeer goed geholpen heeft. Ze waren goed bereikbaar en stopte de nodige tijd in het zoeken en aanschaffen van de auto. Zeer tevreden!

Goede service!

Fijn dat er autobedrijven zijn die met je meedenken en je echt willen helpen. Een leenauto die nodig was werd meteen gebracht. Super!

is dit oplichting?

Ik kocht bij Florijn in Terschuur een Peugeot 206 t.w.v. 4500 euro met 6 mnd garantie. 9 Maanden lang reparatieleed. Uiteindelijk ook aangifte gedaan bij de autoriteit Consument en Markt (overheid). In die 9 maanden periodes van soms meer dan 2 weken achtereen in hun leenauto rondgereden. Uiteindelijk had de baas Gert-Jan v. Schaik een Kia Picanto voor me, invoer vanuit Duitsland, ook 6 mnd garantie (garantie door mij betaald). Het begon al met alarmprobemen, vooral snachts. Weer reparatie. 8 Maanden na aanschaf een dode accu. Nieuwe accu via anwb, 122 euro. Het toppunt: 16 maanden!!! na aanschaf met Kia gestrand buiten mijn woonplaats. Een autobergbedrijf heeft mij en auto naar woonplaats Utrecht gebracht, kosten  130 euro. Er moest een nieuwe motor in de Kia, kosten 2700 euro. Zelfs mijn garage in Utrecht zegt : het zijn deze soort van bedrijven die de hele autobranche een slecht aanzien bezorgen! Florijn geeft niet thuis, reageert met een kul antwoord. Het consumentenrecht met voeten getreden. Geloof me: doe hier nooit een aankoop, nooit! Zijn dit maffia praktijken? of zijn het ordinaire oplichters? Margriet L.

Pech auto weg

Dinsdag 9 maart 2021 gebeld met Geert-jan om zaterdag voor een Opel Corsa te kopen. Hij zou mij nog wat foto’s sturen en afgesproken om zaterdag 13 rond 13.00 maart proefrit en als deze bevalt meenemen. Foto’s nooit gekregen. Gezien ik uit Zaanstad kom zaterdag ochtend nog even gebeld met Geert-janvoor de beschikbaarheid wand ik kreeg argwaan toen deze van de site af was. Mijn vermoeden was juist hij was verkocht, ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik zeer teleurgesteld was.Als ik niet had gebeld had ik een rit van 80 km voor niks.

Een snelle en goede service...

s’ Ochtends belde ik omdat er een lampje kapot was, s’ middags kon ik direct langskomen (zonder afspraak) om het te laten repareren. Ook had ik nog een aantal vragen waar goed en deskundig advies op werd gegeven, kortom bedankt voor de goede en snelle service!

Ze staan altijd voor je klaar.

Als ik onverwachts pech heb, of als ik een naar een andere auto op zoek ben, de mannen staan altijd voor mij klaar. Meedenkend en gericht op oplossingen. Topteam!

Ervaringen zijn prima

Uitstekende service. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan aan de receptie Als er een probleem is wordt het altijd opgelost. Prima garage

Betrouwbaar bedrijf en klantvriendelijk

We worden altijd goed geholpen en er wordt met ons meegedacht over de beste oplossing

Betrouwbare mensen die zich aan hun woord houden

We hadden renault auto voor 1250 gekocht, goede fijne auto . 1 maandje later vroeg ik of ik een nieuwe apk mocht. Ze deden daar absoluut niet moeilijk over Ik kreeg een nieuwe APK en het was ook gratis ook. De mensen zelf zijn bijzonder aardig en hulp vriendelijk en nemen de tijd voor je.

Sublieme en persoonlijke zorg voor automobilist en auto

Ik kom al diverse jaren naar deze garage. Goeie service. Wanneer er zaken spelen waar ik niet tevreden over ben is dit bespreekbaar en wordt dit opgelost. Er wordt geluisterd naar de klant. Waar is dat tegenwoordig nog zo? Je auto heeft een identiteit en wordt ook zo behandeld. Je bent geen nummer en zeker geen kenteken?

Je bent geen nummer als je komt je bent 1 van hun

Gewoon in alles goed!!

We worden altijd goed geholpen. Vriendelijk en leuk personeel.

Absoluut tops service en product.

Zeer prettige ervaringen met dit bedrijf..zeer hoge inruil voor mijn eigen auto.. En als toetje luxe nummerborden ipv standaard. Was ik zeer tevreden over... Top bedrijf!!!!!

Nadat ik een auto gekocht heb bij florijn,ging mijn spruitstuk kapot,gelukkig in de garantie periode. Net na de garantie koppeling kapot, maar gezien mijn gereden kilometers werd dit ook vergoed. Vorige week beurt en APK. Beurt niet echt nodig, dus FF nagekeken. Eerlijke en vooral goede service.

Heb hier een gebruikte auto gekocht, werd erg netjes behandeld. Over de prijs was ook nog te praten, ronduit super.

Onlangs een zeer mooie Opel Tigra twintop gekocht met inruil van mijn huidige auto. Ik kreeg voor mijn auto een bovengemiddeld goed inruilaanbod en ook ten aanzien van de gekochte auto waren goede afspraken te maken. Bij aflevering bleek zelfs veel meer gedaan dan afgesproken. Het door de verkoper aangerade afleverpakket is zeker het aanraden waard. Wij kwamen helemaal vanuit de Randstad, maar hebben geen moment spijt!! Vriendelijk en zeer vakbekwame mensen. een aanrader dit bedrijf in Terschuur!!

Goede garage Staan altijd voor je klaar Meer als 30 jaar klant Je voelt je daar gauw thuis

Bedankt voor de snelle en goede verkoop van de auto! Ik ben er heel blij mee!

• Reden bezoek Andere reden

Aankoop auto en reeds jaren mijn auto\'s hier in onderhoud.