Zeer goede en prettige begeleiding tijdens de aankoop van onze Volvo V40 Echt top!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

2e hands v70 gekocht, tot zo ver erg tevreden mee. Mooie prijs! (Dat vind je niet in Amsterdam) Rustige en vriendelijke verkoper Lekker nuchter En kreeg allemaal kleine extraatjes Erg leuk!

uitstekende service en vriendelijk personeel Nieuwe XC60 rijdt geweldig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Via marktplaats kwam mij vader deze auto tegen. De klantvriendelijkheid was goed, ik heb alleen telefonisch contact gehad en per mail. De auto had al snel een 190.000 km beurt nodig, bij de beurt bleek de achterste veer gebroken te zijn en het betrof een oude breuk. Er bleek ook een Powerbox in te zitten, welke geregeld een storing gaf. Dat vond ik een beetje jammer. Ik heb er geen contact over opgenomen. Verder ben ik zeer tevreden met het voertuig.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk en correcte mensen met oog voor detail

In 2004 heb ik een Volvo V70 g3 LPG met 150.000 op de teller. Onlangs heb ik een VW LT rolstoelbus gekocht en stond de teller van de Volvo op 438.000 km(of 439.000 km) Doordat ik regelmatig onderhoud heb laten uitvoeren is deze km stand bereikt. Behalve het plezierige contact met Marcel Vogel moet ik ook de monteur(Henk) een compliment maken. Hij denk mee, verzint oplossingen voor te verhelpen mankementen. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik jarenlang bijna probleemloos heb kunnen rondrijden. Was er iets, een telefoontje en/of een bezoek aan de werkplaats en er was aandacht en tijd voor de auto( en koffie voor mij) Heb een aantal keren besproken met Marcel of het moment van inruilen al was aangebroken, hier kwam altijd een zo\'n objectief mogelijk advies uit. Nooit onder druk gezet om van auto te veranderen maar vooral meedenken met mij. Met pijn in mijn hart heb ik mijn Volvo ingeruild. Hoewel ik een 10 zou willen geven voor dit bedrijf, doe ik dat niet want er zijn altijd zaken de beter kunnen. Geef je een 10 dan lijkt het of er geen verbeteringen mogelijk zijn.

In april 2014 een nieuwe Volvo XC 60 D4 opgehaald. De auto werd keurig afgeleverd. Alle afspraken zijn nagekomen. Kortom een zeer betrouwbare dealer, die klanten uit de verre omgeving, in mijn geval Zuid-Holland, aantrekt. Nergens in Nederland kon ik een dergelijke prijs/kwaliteit verhouding vinden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

In november 2013 heb ik mijn Volvo V60 Plug in Hybride in ontvangst mogen nemen wat op zeer voortreffelijke wijze is gebeurd. In de afgelopen 5 jaar heb ik in totaal 8 nieuwe auto\'s bij diverse bedrijven mogen afnemen waarbij ik in dit geval zeer onder de indruk was van de sevice tijdens de oplevering. Na de aflevering dronken wij nog een kopje koffie waarbij er net 2 nieuwe klanten binnen kwamen die duidelijk geinteresseerd waren in een luxe cabrio. De twee klanten werden in de \'wacht gezet\' omdat ik een 2e kopje koffie kreeg. Hiermee werd voor mij duidelijk dat het verkopen van een auto als belangrijk word gezien maar zeker ook de afhandeling. Mijn complimenten! De Volvo bevalt mij zeer goed. Bedankt. Faisel Baboe

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

zeer goede ervaring met bedijf en de mensen.zeergoede service en komt afspraken na. vandaar al meerdere auto,s gekocht

Met veel enthousiasme heeft Autobedrijf Vogel mij geholpen aan een nieuwe Volvo XC60, welke ik zowel zakelijk als privé gebruik. Door de goede vakkennis van hen geniet ik nu van een zeer gunstige fiscale bijtelling, aanrader dus voor iedereen zie zakelijk veel auto wil rijden en relatief weinig wil betalen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Snelle en correcte afwikkeling,vriendelijke mensen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een fijn bedrijf, die doet wat hij zegt. Ik woon niet kort bij dus via de telefoon afspraken gemaakt, ook over mijn in te ruilen auto. Toen ik daar kwam gebeurde datgene wat afgesproken was(bij anderen heel anders mee gemaakt.)Goed advies en eerlijke behandeling. Super keurige afwerking, Alles wat afgesproken of beloofd was werd netjes nagekomen. M.A.W. ook al woon je niet kort bij, kun je daar even goed een auto kopen. Kortom erg tevreden!!

Rudolf Dieselstraat 13 7442 DR Nijverdal