Top service elke keer

Goede service. Altijd behulpzaam en duidelijk.

Goede service en klantgericht

Goede service en kwaliteit, en prijs na onderhoud is in goede verhouding.

Tevreden

Goede ervaring Goede informatie

Altijd zéér tevreden over hun werk en service

Geweldige garage: klein team, persoonlijke benadering en snelle service.

Duidelikheid

open en helder

open en helder

Snel, vakkundig, vriendelijk, geen onnodige poespas zoals fotos

Vriendelijk en deskundig

De mensen zijn zeer deskundig en vriendelijk

snelle een vakkundige service

zelfs in de avond werd nog diagnostiek gedaan om op tijd op reis te kunnen met de auto

Top.

Erg goed.

Altijd toegewijd, behulpzaam en verantwoord.

Joost denkt altijd met je mee en heeft veel vakkennis. Ik wilde een set winterbanden. De set die ik zelf had gevonden bleek niet te passen. Joost is direct gaan zoeken en heeft een passende set voor mij gevonden. Een geweldige service voor zeer redelijke prijzen. Ik kan Ceulen en Ko* van harte aanbevelen.

Prima service, denken goed mee

Fijne garage, denken goed mee in wat er nodig is voor de auto, overleggen voordat ze iets doen voor een schappelijke prijs.

goede service, vriendelijk personeel

Na 21 jaar tuft t autootje nog steeds vrolijk verder dankzij Ceulen& Ko.

Klantvriendelijk en deskundig

Staan altijd voor je klaar als er iets is met de auto. Betrouwbaar.

Vriendelijk en deskundig

Transparant over de werkzaamheden en de kosten daarvan.

Gewoon goed!

Geen fratsen, gewoon doen wat er moet gebeuren. Snelle service. Kortom; gewoon GOED!

APK weer naar tevredenheid uitgevoerd. Snelle en goede service. Leenfiets mee naar werk, heel fijn.

Weer prima geholpen!

Verzoek graag andere en vooral nieuwe auto te willen werd heel snel beantwoord. Omruil etc weer vlot en fijn georganiseerd. Dank!

top

vriendelijk personeel en dus top geholpen

Goed bedrijf!

Als je opzoek bent naar een betrouwbaar bedrijf wat goed werk levert en waar ze klantvriendelijk zijn, dan ben je hier aan het goede adres.

Goed, snel, aardig

We worden altijd snel en vriendelijk geholpen door kundige mensen.

Altijd klantgericht

Prettig familie bedrijf met goede service.

Ze houden me mobiel

Een prettig stel mensen die mijn mobiele vrijheid op peil houd.

Vriendelijk, kundig, no-nonsense en betaalbaar

Vriendelijk, kundig, no-nonsense en betaalbaar!

No nonsense, old school garage waar ook onze wat oudere auto weer tot leven is gewekt

Onze camperbus was elders opgegeven of alleen te repareren voor astronomische bedragen. Joost heeft hem weer gereanimeerd.

Over Autobedrijf Ceulen en Ko

Autobedrijf Ceulen en Ko* is een familiebedrijf, aangesloten bij de BOVAG en gevestigd aan de Bovenstreek (nr19). Jaap Koster (Ko*) heeft destijds in 1997 samen met Jan Ceulen dit bedrijf opgericht. In 2002 is Jan verder gegaan in de ITC en is Jaap verder gegaan. In 2015 is Joost (oudste zoon) als vennoot in het bedrijf komen werken. Naast twee werknemers en de echtgnote van Jaap werkt ook de jongste zoon mee op de zaterdagen. Samen zijn we een op goede service gericht bedrijf met persoonlijk contact met onze klanten. We blijven op de hoogte van de nieuwste technieken door ons te trainen op divers gebied. Ook voor onderhoud aan electrische auto's zijn we gecertificeerd. Naast een moderne werkplaats en goede (uitlees-)apparatuur hebben wij een ruim aanbod van occasions in verschillende prijsklasses. Speerpunten van ons bedrijf zijn: Goede en snelle service leveren Met de klant meedenken Persoonlijk contactpersoon Goede kwaliteit leveren