Denken altijd mee

Super nette en eerlijke service

Ik ben snel, adequate en goed geholpen. Zoals eigenlijk altijd bij van kruysdijk

Was top

Ik kreeg 2 dagen voor ik op vakantie ging een melding op het scherm van mijn auto, dat er iets met de motor was. Ik gebeld, kon gelijk de auto brengen. Warmtepomp bleek stuk. Meteen een nieuwe besteld en binnen 24 uur kon ik hem weer ophalen. Ondanks dat het superdruk was. Precies op tijd voor mijn vakantie!

Goed en gelijk geholpen

Altijd goede service en advies

Goede prijzen

Zeer klantvriendelijk

Auto met pech opgehaald langs snelweg en vakkundig en snel gemaakt

Geweldig! Goede service. Top geholpen. Staan altijd altijd voor je klaar.

Kom er al jaren en altijd top geholpen. Proberen je altijd snel te helpen. Geweldige service.

Tevreden klant

Goede ontvangst van receptionist, Ging al aan de slag, voorlopige prijsindicatie, Kwam prettig over. Schade en aflevering perfect uitgevoerd, Hartelijk dank voor jullie goede zorgen aan de Nissan Note .

Goede service.

Altijd alles in overleg. Heel fijn dat ze de auto op mijn werk op komen halen en ook weer terug brengen.

betrouwbaar

Ik heb geen enkel commentaar, kom hier al jaren. Dat komt vooral ook omdat ik geen financieel belang voel, als ik bij een officiële dealer binnenloop heb ik het gevoel dat de rekening daar gelijk begint te lopen, en van Kruisdijk denkt voor mijn gevoel mee, hoe ik die rekening zo gunstig mogelijk uit kan laten pakken. Hoe belangrijk het ook is, ik blijf onderhoudskosten voor mijn auto altijd zonder van mijn geld vinden

Binnen een uur terecht met de auto en binnen een dag gemaakt.

Goede service. Vriendelijke ontvangst

Vriendelijk, volgens afspraak

prima ervaring

Perfecte service vriendelijke mensen

Goed en snel!

Van Kruysdijk heeft heel vlot en netjes de reparatie uitgevoerd op onze auto. Dat was heel fijn!

Goed en eerlijk geholpen

Bij een andere garage moest ik ongeveer het vierdubbele betalen dan bij deze garage. Snel, vriendelijk en professioneel geholpen. Ze hebben er weer een klant bij.

Perfecte service

Perfecte service, duidelijkheid, goede open communicatie.

Hardwerkende kundige en vriendelijke mensen

Aan onze BMW moest nogal wat gebeuren. Er is hard aan gewerkt om alle onderdelen te krijgen en het werk uit te voeren in 1 dag!! Dit is helemaal top

Vriendelijk, goede hulp

Goede uitleg bij vragen en service is top.

Perfect geregeld

Alles klopt en vriendelijke medewerkers

Goed meegedacht, perfect service!

Accu kapot van de auto van mijn vrouw. Mail verstuurd of deze eventueel op de oprit vervangen kon worden wanneer we beide niet aanwezig waren. Bij het bellen in de ochtend vroeg was de monteur al onderweg. Nette factuur, zeer adequaat opgepakt. Top!

Super geholpen !

Ging langs in de hoop dat ze ons konden en wilden helpen, geen probleem, zeer vriendelijk personeel, direct gekeken wat er aan de hand was en ook direct opgelost. Auto gebracht om 12.30 uur, om 14.30 uur klaar. Wat een goede service, waar vind je dat nog in deze tijd.

Geweldige service

Geweldig kom er al jaren

Vlot traject van afspraak tot en met uitvoering

Kundige en vriendelijke medewerkers die elk auto-probleem kunnen oplossen.

Snel geholpen door vriendelijke vakmensen

Ik kon snel terecht met mijn auto de communicatie verliep prima en mijn auto rijdt weer als een zonnetje

goed geholpen, duidelijke communicatie

Ik wordt altijd netjes geholpen en ze zijn goed in de communicatie. Geven meerdere opties om zaken te laten repareren/herstellen

Logtenburg 4 4841 PA Prinsenbeek