Zeer goed geholpen toen er een probleem was met onze nieuwe auto. Top opgelost. Zowel voor de verkopers als het personeel in de werkplaats een dikke voldoende.
Grote beurt uit laten voeren en alles in overleg.
Ik was hier voor het uitlezen van mijn Mazda. Mijn universele garage had het uitlezen eerder gedaan, gratis nog wel waarvoor hulde, maar zij konden niet in het menu voor de airbag. Tijdens het maken van de afspraak bij Vissersdijk heb ik gevraagd of zij wel in het menu voor de airbag konden van mijn al wat oudere Mazda. Hierop werd bevestigend gereageerd. Dit blijkt later dus niet zo te zijn, maar ik moest wel €42,- betalen. Hier was ik het dus niet mee eens. Al was het €5,- geweest. De reactie van de manager: Er is tijd aan besteed en als we niets vinden is dat nu eenmaal het risico, en over welk bedrag hebben we het nou eigenlijk? M.a.w. doe niet zo moeilijk. Nou meneer P. u begrijpt niet dat u een klant tegenover u heeft en ik had mijn zoontje van 9 jaar bij mij. De toekomstige generatie. Hij houdt van Mazda, natuurlijk ook omdat zijn vader er een heeft. Zelfs hij merkte later op dat het optreden van manager P. niet leuk was. Beter gezegd buitengewoon arrogant en klantonvriendelijk. Mij is vooraf toegezegd dat uw garage de Mazda kon uitlezen in het airbag menu via de obd aansluiting. Dit is dus niet zo en daarom wilde ik niet betalen. En nog iets meneer P. misschien ben ik wel aan het sparen voor een nieuwe Mazda en wil mijn zoontje later ook een Mazda kopen. Nou dat gaat dus niet bij Vissersdijk gebeuren. Jammer dat P. de beginselen van het verkopen en dus de omgang met de klant, met mij in dit geval, vergeten is. Dure grap, want negatieve publiciteit kost u uiteindelijk meer, veel meer dan die €42,- Tja om met uw woorden te spreken, ‘waar hebben we het eigenlijk over?’
Hartelijk dank voor de geweldige service!!! Ik mocht een proefrit in een Mazda MX-5 maken, terwijl de verkoper wist dat ik wellicht bij een particulier de auto zou kopen. Dit is klantgericht denken en meedenken met een klant!!
Geen gezeur garage, gewoon goede service. Al heel lang klant. Een aanrader voor beide merken Mazda en Mitsubishi!
Zie hierboven :-)
In oktober 2019 mijn 3de Mitsubishi gekocht bij Vissersdijk. 3 auto's verder is de service nog net zo goed als toen ik de eerste aanschafte. Vriendelijk personeel wat nog weet wat persoonlijke aandacht is en meedenkt met de wensen die je hebt en daarin ook alles doet om die daar waar inpasbaar is uit te voeren. Ook voor de meest kleine dingen staan ze altijd klaar
Zelfs met een ander merk auto was ik meer dan welkom voor onderhoud en reparaties. Super snelle service, reparatie was in een half uurtje al gedaan. Ik blijf hier zeker terugkomen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.