Top bedrijf en een top service

Zeer goed geholpen toen er een probleem was met onze nieuwe auto. Top opgelost. Zowel voor de verkopers als het personeel in de werkplaats een dikke voldoende.

Prima service en goed en snel geholpen.

Grote beurt uit laten voeren en alles in overleg.

Arrogante manager

Ik was hier voor het uitlezen van mijn Mazda. Mijn universele garage had het uitlezen eerder gedaan, gratis nog wel waarvoor hulde, maar zij konden niet in het menu voor de airbag. Tijdens het maken van de afspraak bij Vissersdijk heb ik gevraagd of zij wel in het menu voor de airbag konden van mijn al wat oudere Mazda. Hierop werd bevestigend gereageerd. Dit blijkt later dus niet zo te zijn, maar ik moest wel €42,- betalen. Hier was ik het dus niet mee eens. Al was het €5,- geweest. De reactie van de manager: Er is tijd aan besteed en als we niets vinden is dat nu eenmaal het risico, en over welk bedrag hebben we het nou eigenlijk? M.a.w. doe niet zo moeilijk. Nou meneer P. u begrijpt niet dat u een klant tegenover u heeft en ik had mijn zoontje van 9 jaar bij mij. De toekomstige generatie. Hij houdt van Mazda, natuurlijk ook omdat zijn vader er een heeft. Zelfs hij merkte later op dat het optreden van manager P. niet leuk was. Beter gezegd buitengewoon arrogant en klantonvriendelijk. Mij is vooraf toegezegd dat uw garage de Mazda kon uitlezen in het airbag menu via de obd aansluiting. Dit is dus niet zo en daarom wilde ik niet betalen. En nog iets meneer P. misschien ben ik wel aan het sparen voor een nieuwe Mazda en wil mijn zoontje later ook een Mazda kopen. Nou dat gaat dus niet bij Vissersdijk gebeuren. Jammer dat P. de beginselen van het verkopen en dus de omgang met de klant, met mij in dit geval, vergeten is. Dure grap, want negatieve publiciteit kost u uiteindelijk meer, veel meer dan die €42,- Tja om met uw woorden te spreken, ‘waar hebben we het eigenlijk over?’

Wat een geweldige service

Hartelijk dank voor de geweldige service!!! Ik mocht een proefrit in een Mazda MX-5 maken, terwijl de verkoper wist dat ik wellicht bij een particulier de auto zou kopen. Dit is klantgericht denken en meedenken met een klant!!

topgarage topmensen!

Geen gezeur garage, gewoon goede service. Al heel lang klant. Een aanrader voor beide merken Mazda en Mitsubishi!

Uitstekende garage met prima service.

Zie hierboven :-)

Top service!

In oktober 2019 mijn 3de Mitsubishi gekocht bij Vissersdijk. 3 auto's verder is de service nog net zo goed als toen ik de eerste aanschafte. Vriendelijk personeel wat nog weet wat persoonlijke aandacht is en meedenkt met de wensen die je hebt en daarin ook alles doet om die daar waar inpasbaar is uit te voeren. Ook voor de meest kleine dingen staan ze altijd klaar

Snelle en goede service

Zelfs met een ander merk auto was ik meer dan welkom voor onderhoud en reparaties. Super snelle service, reparatie was in een half uurtje al gedaan. Ik blijf hier zeker terugkomen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf waar je goed geholpen wordt en ze goede informatie geven.\r\nOok de prijs kwaliteit is goed.\r\nEn geen opdringerige verkopers!

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mei 2017 een nieuwe CX5 gekocht. Ik ben tevreden over de aankoop van deze auto. Ben niet teveden over de gang van zaken nadien. Ten eerste begaf de accu na iets meer dan een jaar het. Duidelijkheid over het hoe en waarom kon mij niet verschaft worden. Uiteindelijk een accu gekocht bij een concurrent gekocht. Twee jaar garantie kreeg ik daar. Bij dit bedrijf wilde ik een lakstift aanschaffen. Tot twee keer toe tevergeefs. Was niet te leveren, zo werd mij meegedeeld. Bedoelde lakstift kon mij wel geleverd worden door Mazda dealer in Papendrecht. Toch enigszins vreemd, lijkt mij. Voor mij de eerste keer, dat ik een negatieve review moet schrijven. Ga dus nooit meer zaken doen met dit automobielbedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst bij dit bedrijf, een nieuwe ASX 1.6 Connect aangeschaft.\r\nOntvangst en aandacht uitstekend. \r\nVolop aandacht gekregen, prima en vakkundig service. Alles op tijd klaar volgens afspraak.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en mooi bedrijf!! no nonsen!!!! goede en eerlijke prijs!!! goede service!!een!zeer tevreden klant!!aanrader!!!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen voor remmen en banden geweest onder garantie. Helaas niet in een keer afgehandeld.

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Automobielbedrijf Vissersdijk geeft altijd uitstekende service en de beste kwaliteit.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom inmiddels 5 jaar bij dit bedrijf en tot nu toe geen problemen. Prima service.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vissersdijk heeft mij goed geholpen. Door mijn drukke werkzaamheden waren zij zeer flexibel met het omwisselen van de leenauto. Dat hielp mij heel goed.

• Reden bezoek Andere reden