Zeer fijn persoonlijk bedrijf waarbij afspraak is afspraak nog echt is!

Gewoon Top!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Caravan hersteld na de klapband begin mei in Eeklo en zelfs met enkel praktische verbeteringen. Dikke merci. Bijkomend de prijs was veel lager dan ik zelf had ingeschat. Wat ook zeker belangrijk is, is de vriendelijkheid waar mee je door iedereen wordt ontvangen. Ga zo verder.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

reparaties deskundig uitgevoerd aan dak, tijdens die reparatie kwam er een lek tevoorschijn die ook vakkundig gerepareerd werd zonder meerkosten. Dat bedoelen ze bij Van Horne met klantvriendelijkheid en vakkundigheid. Ik blijf er komen voor reparaties en service.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij, gezin met twee kinderen van 1 en 3, hebben voor 12 weken een camper gehuurd bij Kampeercentrum Budel. We hebben diverse zaken bezocht in de regio, maar hadden hier het beste gevoel. Dat zat ‘m in de persoonlijke benadering van Ralph en het grote aanbod. Er werd goed geluisterd naar onze plannen, situatie en wensen en zo werd er een aanbod gedaan op maat die perfect paste en heeft bijgedragen aan een nóg fijnere vakantie. Jullie hebben er in ieder geval een ambassadeur bij. Ga zo door!

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

Heb vorig jaar september een Dethleff caravan hier gekocht, helaas konden we hem dat jaar niet meer uit testen. Aangezien ik de caravan begin April naar Spanje heb laten brengen, en hij daar ook blijft staan, hebben wij de caravan in Mei pas kunnen uit proberen. Hij bevalt prima, wel kwamen we een paar kleine dingetjes tegen, daar heb ik even contact voor opgenomen met Rick van de afdeling verkoop. Hem de dingen aangegeven die niet helemaal goed waren, kreeg toestemming om de niet herstelbare zaken maar in Spanje aan te schaffen en daar de rekening maar van op te sturen, zo gezegd zo gedaan en met 2 dagen had ik de vergoeding hiervoor al op mijn rekening staan. Top service zijn zeer tevreden over de afhandeling.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Inmiddels is het weer 8 jaar geleden dat ik mijn dethleffs caravan vari 580 bij kampeercentrum heb aangekocht. Zelfs nadat de garantie is verlopen, heeft van Horne de achterklep lekkage fantastisch verholpen. Chapeau voor het gehele team.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Erg gastvrij bedrijf met topservice. Doen er alles om de klant tevreden te stellen. Kon zelfs op 2 e paasdagen langs komen voor een reparatie, Top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Afgelopen paasweekeinde een eerste tocht gemaakt met onze vorige week aangekochte camper bij dit bedrijf. Nadat tot alle tevredenheid alle besprekingen en handelingen waren afgerond werd de camper opgehaald en werd er ruimschoots aandacht besteed aan de overdracht en alles duidelijk uitgelegd. Onze indruk van Tjeu van Horne campers is dan ook zeer positief.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Aanschaf nieuwe Dethleffs camper. De vorige Dethleffs camper ingeruild bij Kampeer Centrum Budel. Wij waren meteen verkocht aan de nieuwe uitvoering van de Dethleffs camper. We konden een mooie inruilprijs bedingen en toen was de keuze snel gemaakt. De extra accessoires werden vakkundig en snel ingebouwd. Vriendelijke omgang met alle medewerkers. De service is top. Aanrader voor degene die overwegen een camper/caravan aan te kopen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Wij waren al klant bij van Horne met een elders aangekochte Adria camper. Desondanks zijn wij als klant met open armen ontvangen. Dit ondernemerschap resulteert wel dat wij onze nieuwe Adria camper daar nu ook hebben gekocht. Het management heeft een band met het personeel dat meer op een vriendenkring lijkt. S `morgens eerst gezamenlijk koffie en dan met plezier aan de gang. Wie men ook tegen komt word gegarandeerd gegroet en niet zo maar voorbij gelopen. Onze ervaringen bij van Horne zijn, vriendelijk, correct, zakelijk, punctueel, een goede begeleiding, een duidelijke vrije uitleg, en er wordt u niets opgedrongen. Kortom een aanrader, om minstens een blik binnen te werpen. Met vooral onze dank aan Ralph en Rick, zonder de andere medewerkers te kort te doen. Jan en Lia.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Camper reparatie na aanrijding. Herstel van aanzienlijke schade. Na herstel ziet de camper weer uit als nieuw. Ook de klantvriendelijkheid is het vermelden waard.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

camper gehuurd diverse artikelen gekocht camper onderhoud

• Reden bezoek Onderhoud

Service is voortreffelijk, persoonlijk en deskundig

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

er was een slechte elektronische startonderbreker ingebouwd en Van Horne verwijderde deze zonder rekening. Toch enkele uren werk! Bravo mannen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Herstelling Hobby caravan, perfect gedaan. Afspraak was afspraak.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Afgelopen vrijdag onze nieuwe caravan opgehaald. Na een lekker kopje koffie heeft Jos ons een uitgebreide uitleg gegeven. Duidelijk en met passie! Alle hulp tot en met het aankoppelen! Prefect! Ook de nazorg (ontbrekende handleiding) is met spoed en daadkrachtig uitgevoerd. Ook over deze derde caravan die we bij Van Horne hebben aangeschaft alle tevredenheid.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na een gebrekkige communicatie (en dat ligt altijd aan beide zijden van de communicatie) is me duidelijk geworden dat klantvriendelijkheid goed geregeld is bij Kampeercentrum Budel. Ze hebben uit eigen beweging contact met me opgenomen om te achterhalen wat rt mis is gegaan.Prima! Dus ondanks een valse start een wat positievere stemming en beoordeling.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud

Vanmiddag een bezoek gebracht aan de showroom. We oriënteren ons op een andere caravan en waren gisteren op Dordrecht Open om een eerste indruk te krijgen. Vanmiddag gerichte vragen aan de verkoper-directeur. Wat een rust en tijd! En dat ondanks zijn zeer drukke werkzaamheden in tijden van exposities!. We weten nu echt veel meer en krijgen een passend advies!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

volledige professionele en objectieve voorlichting bij de keuze van een nieuwe caravan

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Mooi bedrijf met deskundig advies.

• Reden bezoek Onderhoud

Afgelopen zaterdag is onze nieuwe buscamper afgeleverd, dit is bijzonder prettig verlopen en wij gingen blij naar huis met de bus. Ook over het traject van aankoop tot aflevering niets dan tevredenheid, de planning liep wat uit maar dat lag buiten de invloedsfeer van de dealer. De persoonlijke benadering en service van dit bedrijf is top.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

super tevreden over verkoop/prijs/gemaakte afspraak en resultaat aanrader wij komen zeker terug! Marcel en Ank

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

dakluik defect van caravan gebeld met ze ja hebben we op voorraad kom maar halen en dan kun je hem zelf monteren. Ik zei ja maar ik heb twee linkerhanden ben bang dat dit fout gaat. In principe hadden ze geen tijd ivm grote drukte maar Klaas zei kom dan maar langs met de caravan dan monteer ik hem wel even duurt maar twee minuten. En ja hoor zo is het ook gebeurt Service is uitstekend en personeel en directeur allen heel vriendelijk.Voor het even repareren werden geen extra kosten berekend en we kregen ook nog koffie. Super bedrijf

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Wij hebben de aankoop van onze nieuwe camper bij Kampeer Centrum Tjeu van Horne Budel als bijzonder prettig ervaren. Wij hebben goede en eerlijke voorlichting gekregen, hetgeen onmisbaar is bij het maken van de juiste keuzes. Er werd goed meegedacht gedurende het hele proces en ze hebben zich enorm ingezet om aan al onze wensen te kunnen voldoen- top! Service en klantgerichtheid staan bij Kampeer Centrum Budel hoog in het vaandel. De persoonlijke aandacht maakt dat we ons erg op ons gemak en thuis voelen bij Tjeu van Horne. Tien met een griffel!