Ongeveer 2 1/2 jaar geleden een bijzonder mooie Mercedes GLA bij Frank Hunnekens gekocht en heb daar nog hele goede herinneringen aan. Vandaag, 22 juni, gebeld met de werkplaats daar de verlichting van de fietsendrager het niet meer deed. Ik kon meteen langskomen. Na een diagnose door Loyd bleek hij ter plekke het defect te kunnen verhelpen. Ik had de koffie nog niet eens opgedronken. Nogmaals heel erg bedankt voor de snelle service door het hele werkplaats team en Loyd in het bijzonder. Bij Hunnekens wordt SERVICE met hoofdletters geschreven!

Service staat voorop!

Een tijdje geleden heb ik hier mijn auto gekocht. Voordat ik de auto mee naar huis kreeg werd deze volledig nagekeken. Bij aankomst thuis bleek er toch iets niet helemaal in orde. Ik kon gelijk terug en kreeg vervangend vervoer tot het probleem verholpen was. Echt mijn respect naar het team van Hunnekens!

Fantastische auto met geweldige service!

Sinds 4 dagen in het bezit van een Mazda CX5 GTM 2.5, gekocht bij Auto Hunnekens. Coen heeft ons (mijn vrouw en ik) fantastisch te woord gestaan en geholpen, waarbij ons de transparantie en openheid ontzettend beviel. Tevens een auto ingeruild met goede voorwaarden. Alle afspraken wat gemaakt waren, werden prima nageleefd. De Mazda CX5 wat we gekocht hebben stond als een zonnetje in de showroom en was/is wie neu. Alles bij elkaar genomen kunnen wij Auto Hunnekens met klem aanraden. De service is geweldig en bij binnenkomst staat de koffie zga klaar. Complimenten aan Auto Hunnekens en Coen!!!

Klantvriendelijk met goede service

Verleden jaar augustus heb ik een Volvo XC90 gekocht. Het klantcontact was erg vriendelijk en prettig. Onlangs was er iets met deze auto en dat is erg goed opgelost en geeft ook aan dat zij achter hun producten staan. Ik wil iedereen hartelijk danken voor de goede service!

Zeker aan te bevelen

Mooie auto gekocht, mazda cx 5. Vriendelijk geholpen en deskundig personeel. Mooi familiebedrijf.

Familiebedrijf met uitstekende service!

Onlangs hebben wij bij Auto Hunnekens in Meijel een auto gekocht. Het is een familiebedrijf met een uitstekende service en medewerkers hebben verstand van auto’s. We zijn zeer vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe (gebruikte) Mazda. Ze hebben een helder, duidelijk en eerlijk verhaal. De auto werd binnen enkele dagen afgeleverd, keurig gepoetst en met heldere instructie over het gebruik. Een aanrader!

Klantvriendelijk en professioneel

Wij hadden interesse in een Mazda CX3 van deze zaak. Bij navraag van onze kant of hij nog aanwezig was, aangezien we nog 1 uurtje moesten rijden, werd deze voor ons vast gehouden. Eenmaal daar aangekomen konden we de auto rustig bekijken en een proefrit maken. Koen kwam vriendelijk,kalm en professioneel over en voorzag ons van de nodige info en ervaring over deze auto. Wij zijn diezelfde dag nog tot koop overgegaan en alles is naar tevredenheid overeengekomen.

Klantvriendelijk en niet pusherig

We zijn fijn geholpen door Coen. Klantvriendelijke zaak, je voelt je er op je gemak. Er wordt niet gepusht en ze nemen de tijd voor je vragen.

Super leuk team

Mijn ervaring met deze enthousiaste jongens is dat ze betrouwbaar zijn en dat ze netjes na komen wat ze zeggen.

Zeer goede ervaring gehad

Afgelopen zaterdag een Toyota Yaris gekocht bij Auto Hunnekens. Ze staan hier nog echt achter de kwaliteit van hun auto's, auto was volledig door ze nagekeken en de aankoopkeuring bevestigde dit ook. Mocht ook rustig de tijd nemen om alles na te kijken onder het genot van een kopje koffie Ik ben zelf zeer tevreden en zou zo weer een auto hier kopen.

Aangenaam

Onlangs een “oudere” Volvo V70 bij Hunnekens gekocht. Net en professioneel ogend bedrijf. No nonsense benadering. Kreeg nooit het idee dat ik maar een oudje kocht. Je voelt je welkom en iedereen zegt gedag. Er hangt een leuke sfeer. Als klant voelt dat goed en geeft vertrouwen. Nemen van tevoren duidelijk met je door wat je wel maar ook wat je niet krijgt. Mooie zaak. Zou er zo weer een auto kopen maar hoop dat ik nog een tijdje mag genieten van de Volvo!

Een aanrader voor iedere autobezitter

Deze week onze Volvo xc60 opgehaald. Wij kunnen een ieder dit autobedrijf aanbevelen.Hun aanbod is divers ,stuk voor stuk prachtige auto`s en wat toch heel belangrijk is de prijzen liggen beduidend lager. Wij hebben een afstand van ruim 150 km overbrugd om onze auto te kopen.Het is ZEKER DE MOEITE WAARD!Tevens wil ik mijn waardering uitspreken over de vriendelijke en ongedwongen sfeer die er is bij deze mensen . Ga vooral zo door! Met vriendelijke groet, Anita en Hans

Zeker aan te bevelen

Twee weken geleden een auto gekocht bij Auto Hunnekens, wij zijn zeer vriendelijk en netjes geholpen door Coen en Frank Je kunt merken dat dit bedrijf echt voor kwaliteit en tevreden klanten gaat, echt een familie bedrijf. Vandaag de auto opgehaald, deze stond keurig gepoetst in de showroom, klaar voor aflevering. Alles wat besproken was tijdens de koop, is keurig netjes uitgevoerd. Zelfs de limburgse vlaai hadden ze in huis gehaald, wat we als grapje tijdens koop hadden gemaakt. Dus die limburgse vlaai was echt een verrassing. Gewoon een bedrijf waar iedere klant, er één is. Ga zo door team van auto Hunnekens

zeer goed

Andere auto gekocht tegen een prima prijs. Mooi op tijd afgeleverd . Auto werd zorgvuldig met ons samen geïnspecteerd. Kleinigheid werd nog gevonden dat binnenkort wordt opgelost. Goed en prettig geholpen.

Goede kwaliteit en prima service!

Hunnekens heeft een prima aanbod! Goede kwaliteit auto's tegen een reële prijs. Vlotte en prettige klantenservice.

Heel tevreden!

Fijne garage met een goede service. Goed geholpen door verkoper Coen. Auto stond te blinken en helemaal tip top in orde gemaakt bij afhalen.

Staat voor kwaliteit en heeft "tevreden klanten" hoog in het vaandel staan

Een kleine 2 maanden geleden hebben wij bij Auto Hunnekens een auto gekocht en zijn zeer vriendelijk en netjes geholpen door Coen en later ook door Frank. Je kunt merken dat dit bedrijf echt voor kwaliteit staat en "tevreden klanten" hoog in het vaandel heeft staan. Bij aankoop zit er altijd garantie bij, maar ze aarzelen ook niet om nog eens extra te benadrukken dat je altijd kan bellen of langskomen als iets is. Gelukkig hebben wij dit nog niet nodig gehad, maar het gevoel dat je altijd terecht kan is zeer prettig. Doordat ze ook een eigen werkplaats en wasplaats hebben doen ze hun uiterste beste een goed en net product te kunnen afleveren. Helaas is het voor ons iets te ver weg, maar je kan er ook terecht voor onderhoud en APK. Kortom een net bedrijf wat kwaliteit voorop heeft staan.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een paar maanden geleden een mazda 2 gekocht bij autobedrijf Hunnekens. Vanaf het eerste moment hadden en hebben we nog steeds een goed gevoel bij dit bedrijf. We ervaren een paar kleine probleempjes met de auto, maar de manier hoe ze dit aan en oppakken is bewonderingswaardig. Service staat hoog in het vaandel. Mocht er iets zijn dan zorgen ze voor een oplossing. Ook als ze afhankelijk zijn van derden en wachten op informatie, dan laten ze alsnog weten dat ze er mee bezig zijn. Continue houden ze je op de hoogte. Kan niet anders zeggen dat je bij Hunnekens door Coen, maar ook door Frank en de andere medewerkers, op een heel erg fijne en nette manier wordt behandeld.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaring,super vriendelijke mensen. Heel goed geholpen. En een hele goede auto gekocht , echt super.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service & betrouwbare zaak, kwam erg professioneel en vriendelijk over! Top hulp gehad bij het kopen van een nieuwe auto, ook hebben ze alles heel vlot kunnen regelen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Mazda CX5 gekocht en we zijn meer dan tevreden over het persoonlijke contact en de afhandeling van de koop. Een echt familiebedrijf, waar service hoog in het vaandel staat. Het was ons de moeite waard, om helemaal vanuit Almere naar Limburg te komen. Coen, bedankt. Prima gedaan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een familie bedrijf ten top.\r\nDe contacten met Coen - Ger - Frank en Mark waarin de zakelijke en informele sfeer elkaar goed overlappen hebben wij als zeer prettig ervaren, en schept meer vertrouwen dan bla. bla. verhalen.\r\nDat bleek ook toen een onderdeel niet goed werkte en zonder discussie werd vervangen.\r\nZijn zeer tevreden over de aankoop, aflevering, en service van onze auto bij deze garage.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen door mensen met veel kennis.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige en vriendelijke omgang. Erg tevreden over de aankoop van onze auto. Autoverkoper Koen niet opdringerig, vriendelijk en erg geduldig en al onze vragen duidelijk beantwoorden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf occasion gekocht bij Frank Hunnekens en zijn team.\r\nErg klant vriendelijk, een bedrijf waar de klant nog klant is. Na 4mnd afspraak gemaakt voor onderhoud/reparatie. Ben heel content over de manier van afhandeling/reparatie.\r\nDe klasse van dit bedrijf is niet alleen de expertise op het gebied van verkoop maar zeker ook voor bijbehorende service\r\n

Kerkstraat 20 5768 BG Meijel