Outstanding

Our car buying experience with Auto Hunnekens has really turned out to be a great experience. We were in touch with Coen and Frank during the entire process. They have ensured that all the stages right from the first visit until final purchase were seamless and and provided a hassle-free experience. In addition they ensured to surprise us with goodies at the final transaction and on the pick up day of our car. I would definitely recommend their service to my friends, family & acquaintance.

uitstekend

Een toegankelijk en deskundig bedrijf met dito medewerkers! We zijn zeer tevreden!

alles wordt goed verteld en uitgelegd, zeer tevreden.

geen opdringende verkopers en verkoop praatjes ,je wordt netjes en normaal geholpen behandelt

Eerlijk en betrouwbaar.

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk begroet door de verkopers. Wij hadden geen afspraak gemaakt, maar er was toch tijd om ons goed te woord te staan. De volgende dag terug en er werd ons een proefrit aangeboden met de Mazda CX.5 We hadden een bod op onze eigen auto en het was een duidelijke rekening en er was geen handel. Niks extra's onder aan de streep, nee de prijs op de auto. Duidelijker kon het niet. De auto werd supermooi afgeleverd met een fijne uitgebreide uitleg van Coen. Frank heeft een fijn team en Coen is een superfijne verkoper zonder opdringerig te zijn. Auto Hunnekens heeft ons een goed gevoel gegeven om daar de auto te kopen. We zijn er erg tevreden en blij mee.

Kundig, duidelijk en klantvriendelijk

Bij binnenkomst van de garage werd ik door verschillende mensen vriendelijk begroet. Ook werd ik zonder opdringerig gevoel op een klantvriendelijke manier geholpen. Ik kreeg alle tijd voor een testrit te maken met de auto die mijn interesse wekte. Dit was een schitterende Soul Red Mazda 3 uit 2017. Na de testrit was ik meteen verkocht. Het verkoopgesprek was duidelijk. Na een kop koffie en een telefoontje met mijn partner besloten om deze prachtauto te kopen. Nu ben ik dus trotse eigenaar van een Mazda 3 en ik raad dit bedrijf dan ook zeer zeker aan! Prachtig mooie auto’s, nette garage, vriendelijk en vakkundig personeel wat ervoor zorgt dat de klant met een lach op het gezicht naar huis gaat.

Prettig bedrijf met prachtige auto’s en klantvriendelijke medewerkers.

Ik heb bij dit fijne bedrijf een prachtige rode Mazda 3 gekocht. Men was klantvriendelijk bij binnenkomst. Er werd meteen koffie aangeboden en ik kreeg alle tijd om met de schitterende Mazda 3 een testrit te maken. Daarnaast werd er op een prettige en duidelijke manier gecommuniceerd. Eerlijk, helder en vakkundig.

Fijn, behulpzaam en realistisch

Keurig bedrijf en perfecte service! Coen is een oprechte verkoper met veel kennis en kunde. Zeer tevreden over de aankoop en de gang van zaken.

Betrouwbare garage, goede ervaring

Ik heb een Mazda 3 gekocht bij Hunnekens. De mensen van de garage zijn heel vriendelijk en behulpzaam en ik ben erg blij met mijn auto. Ik beveel hen aan!

Geweldige service!!

Wij hebben een Mazda CX5, gekocht bij Auto Hunnekens. Coen heeft ons ontzettend goed geholpen, waarbij ons de transparantie en openheid ontzettend beviel. Tevens een auto ingeruild met goede voorwaarden. Alle afspraken wat gemaakt waren, werden prima nageleefd.

Duidelijk en netjes.

De verkopers hebben een duidelijk en goed verhaal. Gewone mensen die een eerlijk product willen verkopen.

Fijne ervaring!

Bij binnenkomst in de garage (een familiebedrijf) was meteen de gemoedelijke sfeer voelbaar. Een leuk team. Geen opdringerige verkoper. We kwamen voor een Mazda CX-5, waarbij we onze auto wilden inruilen. Helder en eerlijk werd aangegeven wat het nog moest gaan kosten. Alle communicatie per mail en telefonisch ging op een prettige en duidelijke manier. Inmiddels rijden we al weer 1,5 maand met veel plezier in de CX-5 en raden familie en kennissen dan ook aan om bij hun zoektocht naar een andere auto eens te kijken bij Hunnekens in Meijel. We hebben geen ervaring met de service achteraf (mocht er iets mis zijn), maar wel 100% het vertrouwen dat ze dat netjes zouden afhandelen.

Fijne garage, prettige sfeer, leuk team en super service!

We waren opzoek naar een Renault Kadjar en Auto Hunnekens had er één staan van 5 jaar oud voor een mooie prijs met garantie. Het is 2 uur rijden voor ons naar de garage en door alle lovende reviews zijn we gegaan. Bij aankomst werden we uitstekend geholpen door Coen en Frank. De sfeer daar is bijzonder prettig en we zijn nog steeds heel blij met de auto. Toen de achteruitrijcamera begon te haperen, heeft Loyd deze vervangen, net als een deurgreep toen het vergrendelknopje ermee stopte. De onderdelen waren vooraf alvast besteld en meteen gemonteerd bij aankomst. Zo handig! Had het langer geduurd, kregen we een vervangende auto mee. Als we in de toekomst een andere auto willen, gaan we zeker weer naar Hunnekens. Echt toppers!!! Bedankt voor jullie super service!

Prettig zaken doen.

Niets moet, fijn binnenkomen en duidelijke afspraken. Prima prijs/kwaliteit. Leuk team, prettige garage/showroom in zijn algemeen. Mooie auto gekocht. Dank hiervoor.

Informeel, behulpzaam en vooral niet opdringerig

Begin dit jaar een fijne Mazda CX-5 gekocht na een prettige en klantvriendelijk gesprek met Frank. Auto is super netjes afgeleverd, hulde aan de reconditioneerders! Een probleempje met de bijgeleverde winterbanden is onlangs nog perfect door Auto Hunnekens opgelost. Wat een mooi team mensen hebben jullie daar werken! Dit is duidelijk een voorbeeld van een bedrijf dat goed is voor zijn medewerkers en dus ook medewerkers die loyaal zijn aan het bedrijf. Top!!!!

Mazda 3 gekocht.

Wij hebben onze Mazda 3 gekocht bij auto Hunnekens B.V. De verkoper was heel vriendelijk en vakkundig, dacht met ons mee, drong ons niets op en liet ons rustig onze gang gaan met kijken. Auto is echt super netjes afgeleverd. Goede prijs kwaliteit.

Goed en degelijk garagebedrijf

Wij werden keurig en correct door Coen en collega,s te woord gestaan. Er is alles aan gedaan om de auto zo perfect mogelijk af te leveren. Gemaakte afspraken zijn goed nagekomen. Wij hebben een heel goed gevoel bij dit garagebedrijf en kunnen het zeker aanbevelen.

Heel goede service

Heb enkele weken geleden een auto gekocht bij Auto Hunnekens. Zeer goed en vriendelijk geholpen bij de verkoop door Coen. Ook daarna nog kunnen bellen toen ik een vraag had over de bediening van de auto. Ze hebben zelfs de moeite nog gedaan om een afschermhoes die nog ontbrak in Duitsland op te vragen en te regelen dat deze bij komt.

zeer klantvriendelijk

De medewerkers van auto hunnekens hebben ons bijzonder goed en vriendelijk geholpen bij de aankoop van onze BMW 318. Na de aankoop bleek iets niet in orde aan de auto, waarop auto hunnekens direct met veel zorg de auto gerepareerd heeft. Wij waren van plan met vakantie te gaan met de auto, maar kregen voor de volledige duur van de vakantie een leenauto mee. We werden goed geinformeerd, en ten allen tijde op een meedenkende en zeer vriendelijke toon. Ik raad auto Hunnekens ten zeerste aan!

Goed en eerlijk advies, prettig contact en goede service

Ik ben bij Hunnekens gaan kijken voor een Hyundai IX35, ik kreeg zeer goed advies en een eerlijk antwoord waarom ze mijn auto niet in wilde ruilen. Hun beleid en eerlijkheid geeft veel vertrouwen. Na de koop is hun service ook heel goed en doen ze alles om issues snel en goed op te lossen.

prima service bij aankoop ander auto

bij de aankoop van een andere auto kregen we goed advies. de afspraken werden goed nagekomen ook een vriendelijk en deskundig verkoopteam

Bedankt!

Het wordt nu tijd voor een review: ik heb ruim 6 jaar geleden een Toyota Rav4 bij Hunnekens aangeschaft, precies de auto die ik zocht. Weinig km,s en een strakke auto. Helaas had hij de bekende motormanagement lamp problemen, deze lamp ging soms spontaan branden, ligt aan de lambdasonde en kan geen kwaad. Ik werd meteen geholpen en probleem werd opgelost. Daarbij heb ik buiten de beurten geen enkel probleem gehad met deze auto dus kwaliteit staat bij Hunnekens voorop dat heb ik wel ervaren ondertussen. Het grote nadeel voor Frank is dat ik zoveel plezier van deze auto heb dat ik voorlopig en nog steeds geen andere auto wil en of nodig heb. Ik heb absoluut een goede koop gedaan bij Frank, bedankt!!

Betrouwbaar gevoel bij aankoop auto

Hier onze auto nissan qascai gekocht,en tot nu toe zeer tevreden. Op een zeer prettige manier geholpen met goede informatie

Een heel ‘gewoon’ garagebedrijf met bijzondere kwaliteiten!

Het contact is laagdrempelig, communiceren goed, snel en duidelijk. Service is utstekend!!!

Gewoon top

6 maanden geleden een prachtige Hyundai i40 gekocht, toen waren wij al zeer tevreden over het contact en de service van dit Team. Vandaag weer bij hun geweest voor een paar kleine probleempjes met de auto, welke onder garantie zijn verholpen naar onze tevredenheid. Dit bedrijf doet echt alles om zijn klanten een fijn en tervreden gevoel te geven. Team Hunnekens super bedankt voor jullie goede service

Super en correct

Zeer prettig gesprek met de verkoper Coen. Goed inruilvoorstel. Waren er snel uit in de onderhandeling. Echte aanrader als garage voor een nieuwe auto.