Super tevreden

Klantvriendelijk en snelle service , betaalbaar en altijd meedenken in oplossingen. Ook altijd vervangend vervoer. Kortom zeer tevreden !

Echte klantgerichtheid

Onze bedrijfswagens worden sinds begin van dit jaar onderhouden door Garage Jacobs en dat bevalt ons uitstekend. Goede bereikbaarheid, snelle en vakkundige service en duidelijke en eerlijke adviezen. Een mooi familiebedrijf!

uitstekend

je wordt vriendelijk geholpen door het gehele personeel komen hun afspraken altijd na reparaties die hoger uitvallen worden altijd even telefoonnies behandeld

Zorgvuldig, vriendelijk, professioneel, meedenkend.

Zij zijn altijd bereid om een probleem mee op te lossen. Er word gedacht en gewerkt tot het echt in orde is. Goede 'nazorg '

Perfecte service, goede reparaties, zeer klantvriendelijk

Gerard, Keriem en alle werknemers staan meteen klaar voor ons en geven zeer goede adviezen. Onze auto's zowel prive als zakelijk worden door hun in prima conditie gehouden zodat we zeker veel veilige kilometers kunnen maken. Eerlijk bedrijf waar alleen gerepareerd wordt wat nodig is.

Goede service en vertrouwelijk

Staan altijd vóór je klaar

Eerlijk

Jullie zijn eerlijk en altijd goed behandeld

Eerlijke, goede vakmensen!

Super fijn bedrijf! Draaien er niet omheen en zijn allemaal toppers! Leuk en gezellig familiebedrijf waar de koffie altijd klaar staat.

Veel kennis van zaken en uitermate klantvriendelijk

Ik ben al jaren klant bij deze garage en ben altijd zeer goed geholpen. Ik heb nog nooit zo’n schone garage gezien. Je kunt er van de grond eten en alles ligt op zijn vaste plaats. Een genot om te zien. Daarbij weten ze van wanten en zijn erg vriendelijk en behulpzaam

Vakkundig, vriendelijk en hulpvaardig

Men staat voor je klaar als je onverwacht problemen met je auto hebt. Vakkundig en vriendelijk en bereid je te helpen. Kortom..., je wordt nog echt behandeld als een KLANT!

Bijzonder vriendelijke en goede garage

Hele fijne en bijzondere sfeer.

Kundige monteurs, goede service

Ondanks dat ze midden in de verhuizing zaten hebben ze mijn auto toch weggesleept en goed gerepareerd.

Een prima bedrijf met vriendelijke vakkundige monteurs

Een prima bedrijf met vriendelijke vakkundige monteurs

Prima uitgevoerde reparatie

Reparatie snel en goed uitgevoerd voor een reele prijs.Vriendelijk en deskundig personeel.

NIET OPLOSSINSGERICHT

Diagnose gesteld (gemaakt) zeiden ze betaald en nog steeds zelfde probleem. GEEN GELD RETOUR TELEURGESTELD BEDRIJF😖

een super garage bedrijf

komen altijd de afspraken na, geweldige monteurs. al met al een top bedrijf, kom er al ettelijke jaren en nog nooit een teleurstelling gehad.

Geweldige service!

Super ontvangen, erg vriendelijk en goede service

Goedpersoonlijk contact en meedenkend

Zoals altijd open en eerlijk to the point overleg over de te verhelpen problemen of te leveren service. Altijd tijd voor een bakkie en prijstechnisch niets te klagen. Kortom goed werk en goed advies.

Bijzonder!

Al jaren ben ik hier klant, zeer tevreden. Ik wil nu graag een beoordeling achter laten voor ze want er zit een uitbreiding aan te komen. Ik heb er bewondering voor hoe zij hier te werk gaan. Ronduit Super.

Hele aardig personeel

Heel eerlijk en betrouwbaar

goed personeel , en naar mijn mening eerlijk en klantvriendelijk

Goede, betrouwbare garage!

Sinds enkele jaren auto bij hen in onderhoud en ook via hen andere auto gekocht. Zorgvuldige, eerlijke en betrouwbare service door prettige mensen met kennis van zaken. Aanrader!

Goed bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Gerard en Keirim Jacobs hebben ons heel goed geholpen met een aantal reparaties aan onze auto. Ze zijn behulpzaam, flexibel, deskundig, denken mee met de klant, geven duidelijk aan wat er moet gebeuren en geven inzicht in wat de kosten gaan zijn. Ze hebben ons snel geholpen met het vervangen van een band en hebben ons vervolgens ook op de korte termijn met een aantal andere reparaties kunnen helpen. Wij hebben dus een erg goede ervaring gehad met Garage Jacobs en bevelen dit bedrijf graag aan.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ambachtsstraat 11 5391BS Nuland