Prettige service en goede comunicatie

Ik was voor het eerst bij garage Jacobs. Ik werd prettig ontvangen, goede uitleg van wat nodig was. Prima service

Keriem is fantastisch❤️

Ik werd goed, fijn en eerlijk geadviseerd!

Prima service en één aanspreekpunt voor diverse service.

Niet de goedkoopste maar goede kwaliteit in combinatie met een goede service. Niet perfect maar gewoon eerlijk en coulant, ook bij klachten. Klantgericht.

Betrouwbaar

Grote beurt laten verzorgen. Heel plezierig om vooraf daarvoor een prijsafspraak te krijgen. Ik werd aangenaam verrast omdat de uiteindelijke prijs verlaagd werd omdat minder onderhoud nodig bleek.

Fijne garage, vriendelijke, kundige medewerkers

We komen al een aantal jaar bij deze garage en zijn iedere keer weer bloj verrast over de snelheid en netheid van het werk en de werkplaats. Ook deze keer weer: prima overleg en advies over de eerste auto voor onze zoon.

Super service

Persoonlijk aandacht, behulpzaam en een super service.

Erg prettige, betrouwbare benadering!

Zie boven

uitstekende ervaring van reparatie en service

De auto is weer perfect, de service is voor herhaling vatbaar! Met dank voor de correcte dienstverlening. Ton de Gier

Kundig en klantvriendelijk

Wensen van ons als klant en behoefte van de auto worden goed gecombineerd. Netjes volgens offerte gewerkt en klaar op de afgesproken datum.

Ik ben al lang klant. Ik blijf graag in de toekomst komen voor onderhoud. Afzender: Jos van der Wielen.

Altijd behulpzaam en klantvriendelijk . Maar vooral eerlijk

Fijn!

Zeer prettige ervaring. Afspraak voor APK en onderhoud kon op korte termijn worden ingepland. Duidelijke uitleg en kostenoverzicht van de aanbevolen werkzaamheden. Geen druk om bepaalde werkzaamheden uit te laten voeren die als advies gelden. Prettige en vlotte communicatie. Mocht er in de toekomst een mankement komen aan mijn auto dan breng ik hem hier zeker naartoe!

Goed en betrouwbaar

Gezellige mensen warm welkom

Kwaliteit. Hulp als het nodig is.

Persoonlijk en steeds kwaliteit met heldere afspraken welke met eigen initiatief voor mij als klant aandacht krijgt.

je blijft rijden met de service van Garage Jacobs

200.000 km. op de teller en de auto kan er weer een jaar tegen door regelmatig onderhoud ervan bij dit betrouwbare adres. Ik kan het iedereen aanbevelen. De auto is hier in uitstekende handen. We rijden er graag 40 km. voor.

weer uitstekende service

goed geholpen

Vriendelijk, snel en goed geholpen

Vriendelijk,correct.

Zeer tevreden.

Vakkundig, vriendelijk en denken met je mee

Garage Jacobs heeft is een echt familiebedrijf dat met veel kennis en kunde ervoor zorgt dat mijn oude Volvo goed onderhouden blijft. Daarbij wordt ik altijd vriendelijk geholpen en denken ze graag met je mee.

Vlotte service, vriendelijk personeel

Als klant zonder verstand van autotechniek moet je er vertrouwen in hebben dat je waar voor je geld krijgt. Dat vertrouwen heb ik bij Gerard en Keriem Jacobs.

klantvriendelijk!

Fijne sfeer op de garage, met een zachte uitstraling in de autowereld is dit uniek. Er wordt met passie gewerkt.

Prima geholpen

Duidelijk gecommuniceerd over wat er moest gebeuren. Heldere prijsopgave

Zijn goed

Is goed

Super tevreden

Klantvriendelijk en snelle service , betaalbaar en altijd meedenken in oplossingen. Ook altijd vervangend vervoer. Kortom zeer tevreden !

Echte klantgerichtheid

Onze bedrijfswagens worden sinds begin van dit jaar onderhouden door Garage Jacobs en dat bevalt ons uitstekend. Goede bereikbaarheid, snelle en vakkundige service en duidelijke en eerlijke adviezen. Een mooi familiebedrijf!