• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij komen al heel wat jaren bij Kooistra, eerlijk gezegd komen wij nooit bij een andere garage.\r\nVlak in de buurt, door en door betrouwbaar, voor onderhoud en reparatie en voor de aanschaf van een andere auto, bij dit bedrijf is onze auto in goede handen.\r\nBovendien vinden wij het personeel heel vriendelijk, er is veel service en als het einde van de garantieperiode nadert komt er een kaartje om je hierop te attenderen en wordt gevraagd of er nog iets is....\r\nAlle lof voor dit bedrijf, we hebben het al tegen veel mensen gezegd.\r\nBetalen is nooit leuk, maar wij denken dat Kooistra hele redelijke prijzen hanteert.\r\nWij kunnen ons geen reden voorstellen om naar een andere garage te gaan !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel positief en snelle service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en vakkundig geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al jaren een zeer tevreden klant. Bij pech staan ze gelijk klaar. Er is altijd een leenauto beschikbaar. Dit maal zijn we naar volle tevredenheid aan een andere auto geholpen. Een fijn bedrijf waar persoonlijke benadering en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd een goede behandeling en een vertrouwd adres .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vòòr onze aankoop hadden we gezien dat Kooistra een klantvriendelijk autobedrijf moest zijn. \r\nNa 6 maanden zeggen we dat Kooistra dit samen met aankoop, service en garantie, meer dan buitengewoon heeft waargemaakt. Hulde voor dit klassebedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden en klantvriendelijk.\r\nIk hou m\'n vw polo blue motion zeker bij jullie in onderhoud etc. \r\nBedankt. \r\nGrt A (zwarte vw polo)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt voor de vriendelijke ontvangst en de deskundige hulp bij het kopen van een auto.\r\nBen heel tevreden met de auto en hoop er nog jaren van te genieten!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en snelle service, fijn geholpen! \r\nWij konden onze vakantie weer voortzetten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat wij stil kwamen te staan met ons camperbusje zijn wij naar Kooistra toe gesleept. \r\nDie nacht bij Kooistra op het terrein overnacht (incl stroom :)). De volgende ochtend waren wij als eerste aan de beurt. Ze hebben ons perfect geholpen! Dezelfde dag nog konden wij onze weg vervolgen. Zeer goede service en heel vriendelijk personeel die de tijd namen om ons dingen uit te leggen. Wij raden deze garage dan ook zeer zeker aan!\r\nNogmaals, hartelijk bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al meer dan 15 jaar bij dit bedrijf,het is wel 25 km.rijden,maar hebben het er voor over.\r\nVertrouwen,deskundigheid,vriendelijkheid,gratis leenauto,\r\nzijn de sterke punten van dit bedrijf. Als vrouw geen verstand van auto s,maar toch op blind vertrouwen van \r\nAnne Kooistra een gebruikte Mercedes gekocht,zeker geen spijt van,zou het zo weer doen. Dit bedrijf is iedereen aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een super netjes bedrijf, gaat leuk met klanten om en komt met goede adviezen en oplossingen. groeten joost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Band kapot, Anwb gebeld, 18.17 u gebeld. Mijn reddende engel was snel terplekke: keek eerst naar veiligheid van mijn kinderen en de hond (SUPER!). De band was niet te repareren, dus nieuwe band werd gehaald en erop gelegd. Om 19.35 u reed ik weer richting Limburg. Super snelle service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en een top service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf is in mijn ogen niet te overtreffen in service!\r\nIk kom hier al jaren en altijd weten ze een gaatje te vinden in de planning om mij toch direct te helpen.\r\nPrijs /kwaliteit super in orde maar vooral leuke plezierige mensen die service hoog in het vaandel hebben staan.\r\nEen echte aanbeveling en ook voor campers het adres!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onlangs een andere auto bij dit bedrijf gekocht .Hierbij konden we ook nog eens onze oude auto inleveren .\r\nMeteen na de eerste keer dat wij hier waren geweest om een proefrit te maken in onze nieuwe auto , hadden we er een goed gevoel bij.\r\nEen netjes bedrijf met vriendelijke mensen .\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar hebben we een Volkswagen occasion bij Autobedrijf Kooistra gekocht. Destijds is de auto keurig afgeleverd. Intussen beide auto\'s bij Kooistra in onderhoud. Een net garagebedrijf met een prima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben zeer vriendelijk ontvangen en deskundig geholpen.\r\nDe uiteenzetting was heel duidelijk.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens onze vakantie in Lauwersoog gaf het display aan, dat na 5 minuten rijden, de motor te heet werd. Daarna koelde hij, toen de motor uit was,weer snel af. Na telefonisch overleg met de garage, was de diagnose dat w.s. een onderdeel (sensor) vervangen moest worden.\r\nToen wij na uur in de garage kwamen, was her onderdeel net binnen. Onder het genot van een kopje koffie, werd de auto snel en vakkundig gerepareerd!

Over Autobedrijf Kooistra B.V.

Filter op Taal