Wij komen al heel wat jaren bij Kooistra, eerlijk gezegd komen wij nooit bij een andere garage. Vlak in de buurt, door en door betrouwbaar, voor onderhoud en reparatie en voor de aanschaf van een andere auto, bij dit bedrijf is onze auto in goede handen. Bovendien vinden wij het personeel heel vriendelijk, er is veel service en als het einde van de garantieperiode nadert komt er een kaartje om je hierop te attenderen en wordt gevraagd of er nog iets is.... Alle lof voor dit bedrijf, we hebben het al tegen veel mensen gezegd. Betalen is nooit leuk, maar wij denken dat Kooistra hele redelijke prijzen hanteert. Wij kunnen ons geen reden voorstellen om naar een andere garage te gaan !

Heel positief en snelle service!

goed en vakkundig geholpen

Wij zijn al jaren een zeer tevreden klant. Bij pech staan ze gelijk klaar. Er is altijd een leenauto beschikbaar. Dit maal zijn we naar volle tevredenheid aan een andere auto geholpen. Een fijn bedrijf waar persoonlijke benadering en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

Altijd een goede behandeling en een vertrouwd adres .

Vòòr onze aankoop hadden we gezien dat Kooistra een klantvriendelijk autobedrijf moest zijn. Na 6 maanden zeggen we dat Kooistra dit samen met aankoop, service en garantie, meer dan buitengewoon heeft waargemaakt. Hulde voor dit klassebedrijf.

Zeer tevreden en klantvriendelijk. Ik hou m\'n vw polo blue motion zeker bij jullie in onderhoud etc. Bedankt. Grt A (zwarte vw polo)

Bedankt voor de vriendelijke ontvangst en de deskundige hulp bij het kopen van een auto. Ben heel tevreden met de auto en hoop er nog jaren van te genieten!

Prima en snelle service, fijn geholpen! Wij konden onze vakantie weer voortzetten.

Nadat wij stil kwamen te staan met ons camperbusje zijn wij naar Kooistra toe gesleept. Die nacht bij Kooistra op het terrein overnacht (incl stroom :)). De volgende ochtend waren wij als eerste aan de beurt. Ze hebben ons perfect geholpen! Dezelfde dag nog konden wij onze weg vervolgen. Zeer goede service en heel vriendelijk personeel die de tijd namen om ons dingen uit te leggen. Wij raden deze garage dan ook zeer zeker aan! Nogmaals, hartelijk bedankt!

Wij zijn al meer dan 15 jaar bij dit bedrijf,het is wel 25 km.rijden,maar hebben het er voor over. Vertrouwen,deskundigheid,vriendelijkheid,gratis leenauto, zijn de sterke punten van dit bedrijf. Als vrouw geen verstand van auto s,maar toch op blind vertrouwen van Anne Kooistra een gebruikte Mercedes gekocht,zeker geen spijt van,zou het zo weer doen. Dit bedrijf is iedereen aan te bevelen.

een super netjes bedrijf, gaat leuk met klanten om en komt met goede adviezen en oplossingen. groeten joost.

Band kapot, Anwb gebeld, 18.17 u gebeld. Mijn reddende engel was snel terplekke: keek eerst naar veiligheid van mijn kinderen en de hond (SUPER!). De band was niet te repareren, dus nieuwe band werd gehaald en erop gelegd. Om 19.35 u reed ik weer richting Limburg. Super snelle service!

Eerlijk en een top service

Dit bedrijf is in mijn ogen niet te overtreffen in service! Ik kom hier al jaren en altijd weten ze een gaatje te vinden in de planning om mij toch direct te helpen. Prijs /kwaliteit super in orde maar vooral leuke plezierige mensen die service hoog in het vaandel hebben staan. Een echte aanbeveling en ook voor campers het adres!!

Wij hebben onlangs een andere auto bij dit bedrijf gekocht .Hierbij konden we ook nog eens onze oude auto inleveren . Meteen na de eerste keer dat wij hier waren geweest om een proefrit te maken in onze nieuwe auto , hadden we er een goed gevoel bij. Een netjes bedrijf met vriendelijke mensen .

Vorig jaar hebben we een Volkswagen occasion bij Autobedrijf Kooistra gekocht. Destijds is de auto keurig afgeleverd. Intussen beide auto\'s bij Kooistra in onderhoud. Een net garagebedrijf met een prima service!

Ben zeer vriendelijk ontvangen en deskundig geholpen. De uiteenzetting was heel duidelijk.

Tijdens onze vakantie in Lauwersoog gaf het display aan, dat na 5 minuten rijden, de motor te heet werd. Daarna koelde hij, toen de motor uit was,weer snel af. Na telefonisch overleg met de garage, was de diagnose dat w.s. een onderdeel (sensor) vervangen moest worden. Toen wij na uur in de garage kwamen, was her onderdeel net binnen. Onder het genot van een kopje koffie, werd de auto snel en vakkundig gerepareerd!