GEWELDIG!

Na een jarenlang opgebouwde rijangst heeft Heidi me toch aan het rijden gekregen. Ik heb 10 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald (was 57 jaar) maar rijd pas sinds kort ‘los’. Heb op mijn verzoek ook nog tijdens het zelfstandig rijden lessen genomen bij Heidi. Ze is altijd positief, heeft een luisterend oor en weet je super te motiveren om het zelf te doen. Lieve Heidi bedankt voor alles. Je bent een topper!!!

Klik met leraar noodzakelijk!

Ik vind dit een fijne school maar de klik met je leraar is wel echt subjectief en ik had eerder van leraar moeten wisselen. Ik had al lang het gevoel dat het niet goed werkte met mijn lerares maar wisselde pas na mijn gezakte examen (eigenlijk onverantwoordelijk dat ik al examen deed). Daarna wisselde ik naar Jan en die heeft me echt goed leren rijden. Hij legt enorm helder en geduldig uit. Hij laat je niet alleen examen routes rijden maar maakt je bekend met diverse situaties waardoor je echt heel goed leert rijden en je zelfverzekerder voelt in de auto. Hij wordt niet kwaad als je fouten maakt maar laat fouten voelen als nuttige leer momenten. Door zijn rust werd ik ook rustiger en de tweede keer slaagde ik.

Zelfvertrouwen in de auto weer terug gekregen

Na al heel lang geen auto meer te hebben gereden ben ik op zoek gegaan naar een rijschool voor een opfriscursus. Met Rein als instructeur voelde het gelijk vertrouwd, in plaats van de spanning die ik normaal heb om het perfect te willen doen geeft Rein je de ruimte en als je een fout maakt legt hij je goed uit hoe die fout is ontstaan en hoe je het de volgende keer kan oplossen. Al na een paar lessen had ik het vertrouwen in auto rijden weer hervonden en bovenal is het voor mij ook gewoon leuk geworden om te rijden. Behalve dat Rein een uitstekende instructeur is, weet hij je goed op je gemak te laten voelen en is hij oprecht geïnteresseerd in je. Verder is alles uitstekend geregeld bij Overtoom, ik werd snel teruggebeld en ondanks de drukte kon ik relatief snel van start. Afspraken maken, betalingen alles verliep soepel en transparant

Zoek je een betrouwbare rijschool? Bij Rijschool Overtoom ben je aan het juiste adres!

Ik belde Rijschool Overtoom op na slechte ervaringen met twee andere rijscholen die ik tien jaar eerder opdeed in Zeeland. Vanaf de eerste seconde voelde het contact met Overtoom oprecht en betrouwbaar. Met flinke tegenzin begon ik er weer aan, maar die tegenzin werd meteen in de wind geslagen toen ik Francis naast me had. Ik vond mijn rijlessen oprecht heel leuk en ben in Amsterdam nooit met tegenzin de auto ingegaan. Francis is eerlijk, lief, empathisch, duidelijk en heeft ontzettend veel verstand van het lesgeven. Door complimenten op het juiste moment af te wisselen met een duidelijke sturing, zijn haar lessen doelgericht en effectief. Ik heb me altijd heel fijn en veilig gevoeld in haar lessen, ze neemt haar werk serieus en je merkt aan alles hoeveel ervaring ze heeft. Ik weet zeker dat alles goed is in haar lessen: heb je behoefte aan een praatje dan kan dat, maar heb je liever stilte dan is dat ook helemaal oke. Rijschool Overtoom werkt met een handige app waarop je je lessen kunt inplannen en betalen. Je krijg netjes voor elke les een herinnering en Francis/Overtoom denken heel erg met je mee als een wijziging of extra les nodig is. Francis, dank voor al je energie en hulp. Ik ga je oprecht missen!

Professioneel met uitmuntende mensenkennis en fijne structuur

Allereerst zou ik rijschool overtoom aan iedereen aanraden door de fijne structuur en de geordende gang van zaken. De communicatie en het plannen van lessen gebeurd op een professionele manier met een fijn en gebruiksvriendelijk systeem. Voordat ik begon met rijden bij Francis heb ik eerst een traject afgelegd bij een andere rijschool. Een vervelende ervaring wat bij mij resulteerde in onzekerheid in de auto. Tegen al mijn verwachtingen in heeft rijden bij Francis dit 360 graden gedraaid en ben ik in een keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Francis was precies wat ik nodig had, een pittige tante met een hart van goud die in de eerste paar minuten volledig door mij heen prikte. Ze herkende verbeterpunten gelijk en wees mij hierop, ook al vond ik dit moeilijk, fouten die ik bij haar maakte zou ik niet meer herhalen omdat ik mij bewust werd van waar ik precies op moest letten. Francis heeft mij laten zien hoe ik zelfverzekerdheid in de auto uit mijzelf kan halen en ik ga de uurtjes in de auto, de gezellige muziekjes en wekelijkse gesprekjes missen - maar ook een beetje als kiespijn natuurlijk ;) Ontzettend veel dank en ik raad iedereen zowel Francis als Rijschool Overtoom ten zeerste aan.

Fijne ervaring en goede begeleiding

Ik had een hele fijne ervaring met de rijlessen bij rijschool Overtoom. Ik ben heel goed begeleid door Habiba en kreeg zeer goede tips. Ze stelde me op mijn gemak en gaf me het vertrouwen om zelfverzekerd mijn rijexamen te doen. Echt een aanrader!

Zeer fijne klantvriendelijke rijschool

Ik heb de rijlessen als fijn ervaren. Op de juiste passende manier worden verschillende rijvaardigheden aangeleerd. Een manier die aansluit op jou als klant. Ik was helemaal klaargestoomd voor het afrijden, zeker een aanrader!

Fijne lessen en begeleiding

Mijn ervaring met Rijschool Overtoom is erg positief en met name door Aysel bij wie ik de afgelopen maanden les heb gevolgd! Ze wist mij, ondanks de zenuwen die ik in eerste instantie had, erg goed te begeleiden en de juiste tips te geven. Hierdoor heb ik me echt gesteund gevoeld en kon ik uiteindelijk vol vertrouwen mijn rijexamen afleggen.

Snel en goed

Ik ben in September begonnen met lessen en heb binnen 5 maanden mijn rijbewijs kunnen halen en dat is allemaal te danken aan rijschool Overtoom en dan vooral aan mijn rijdocent Sabina. Ik heb een hele fijne ervaring gehad, alles werd altijd duidelijk uitgelegd. Ik was vooraf best zenuwachtig over autorijden in Amsterdam, maar Sabina heeft er voor gezorgd dat ik me comfortabel en zelfverzekerd voel in het verkeer.

Hele fijne rijschool!

Ik heb zelf bij Francis gereden en als je autorijden heel spannend vindt is zij een superfijne rij instructrice. Ze is recht voor zijn raap en vertelt je wat je beter kan doen zonder dat je het gevoel hebt dat je iets ‘fout’ hebt gedaan. Voor mij was het heel fijn om iemand te hebben die duidelijk is maar ook geduldig en je het gevoel geeft dat je gewaardeerd wordt. Het heeft mij in elk geval heel erg geholpen om minder angstig te zijn tijdens het rijden. Ik kwam helemaal uit schoorl om bij haar rijlessen te volgen, dus dat zegt wel iets :) Ook de mensen aan de telefoon zijn heel vriendelijk en staan altijd klaar om te helpen.

Erg goede begeleiding en opbouw lessen

Er is goede communicatie over wat de rijschool van de leerling verwacht en vice versa. De begeleiding is heel erg goed, persoonlijk, op het tempo van de leerling en uitdagend. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Echt een top rijschool met hele vriendelijke rij-instructeurs.

Na 27 uur gereden te hebben in één keer geslaagd voor mijn examen! Rein heeft me erg goed geholpen met het komen op examenniveau zonder te veel lessen te gebruiken! Elke rijles was ook erg gezellig en altijd erg leuk! Rein heel erg bedankt voor al je inzet en tijd!

Les krijgen van Habiba was echt een feest

Eigenlijk was ik in het begin best gespannen over autorijden. Ik wist niet of ik het zou kunnen en hoe vaak ik wel niet zou moeten zakken voordat ik mijn rijbewijs zou halen. Door deze stress wilde ik ook graag een rijschool en instructeur die hiermee goed om kon gaan. Iedereen kent namelijk de doemverhalen van een slechte rijles instructeur. Na wat rondvragen kwam ik uit op rijschool Overtoom. Allereerst, het secretariaat is ongelofelijk lief en zorgzaam. Iedere vraag werd beantwoord en ik voelde me gelijk een stuk zelfverzekerder. Vervolgens kreeg ik les van Habiba. Ik ben echt fan van haar geworden. Elke les was gezelligheid. Ik voelde mij zelfverzekerd en veilig in de auto. Mijn angst was na de eerste les al verdwenen en ik heb in 1 keer mijn theorie-examen, tussentijdse toets en praktijkexamen gehaald. Zeker een aanrader voor mensen die angstig zijn om te starten met lessen.

Uitstekende ervaring met Jonathan als instructeur!

Ik ben erg blij dat ik voor rijschool Overtoom heb gekozen en daardoor in contact ben gekomen met Jonathan. Ik bewonder zijn professionele manier van lesgeven, waarbij hij altijd de tijd heeft genomen om mij verder te helpen en precies wist waar ik extra aandacht aan moest besteden. Ik heb altijd de indruk gehad dat hij zich volledig in zet voor jou succes en hierom raad ik Jonathan, en rijschool Overtoom, zeker aan iedereen aan!

Aysel for president!

Mijn rijlessen bij Overtoom werden gegeven door Aysel, en ik kijk met dankbaarheid en gevoel van geluk te hebben gehad daarop terug! In mijn ervaring weet Aysel precies wat ze wel en niet tegen je moet en kan zeggen, maar ook de manier waarop en de timing ervan. Aysel zit al heel lang in het vak, maar toch vond ik het indrukwekkend om te zien hoe goed ze alles weet op te bouwen, geduldig en effectief is, en heel goed aanvoelt hoe je in de auto zit. Ik heb zo vaak dezelfde fouten gemaakt, maar Aysel zal je nooit slecht over jezelf doen laten voelen. Integendeel. De fout is gemaakt, kan gebeuren. De situatie is opgelost/voorbij en weer door, van leren en loslaten. Ik zit van nature veel in mijn hoofd en heb het mezelf soms onnodig moeilijk gemaakt, maar Aysel heeft me supergoed geholpen om me in het verkeer te ontwikkelen. Echt een vakvrouw! Bovendien is ze een hele bijzondere en warme vrouw en ik zou van niemand liever hebben willen leren rijden. Tijdens de lessen zit je uren en uren naast elkaar en ik heb ook veel kunnen halen uit, en plezier beleefd aan de gesprekken met haar, die verder reiken en meer beslaan dan enkel het autorijden zelf. Aysel is sociaal supersterk en ik denk dat alle leerlingen in haar een hele goede instructrice zullen vinden. Ook is Aysel heel grappig en heeft ze altijd wel een anekdote!! Dus als je wilt lachen weet je ook om wie je moet vragen! BEDANKT AYSEL! Zie je op de weg!!

Hele fijne rijschool!

Na 2x zakken 12 jaar geleden bij een andere rijschool, schreef ik me met enige tegenzin in voor een proefles bij overtoom (dat rijbewijs hebben zou inmiddels toch wel echt heel prettig zijn). Ik werd ontzettend hartelijk ontvangen door Carla en Belinda, en vanwege rijangst en faalangst ingedeeld bij Heidi. Heidi nam mijn verhaal altijd serieus en met haar hulp heb ik mijn rijangst overwonnen. De faalangst tijdens de lessen gelukkig ook, en tijdens mijn praktijkexamen wist ze me samen met de faalangst-examinator voldoende te coachen om mijn paniekaanval op een goede manier uit te zitten en een mooie rit neer te zetten, waardoor ik deze keer wél slaagde. Ik beveel overtoom zeker aan. Van harte!

Geweldige rijinstructrice!!!

Ik heb geweldige lessen gekregen van Francis, die geduldig en met grote kennis van zaken mij succesvol naar mijn rijbewijs heeft begeleid. De lessen waren bovendien heel gezellig. Ik kan Francis en rijschool Overtoom iedereen van harte aanbevelen!

Excellent driving instructor!

Gülhan is a really good driving instructor. I passed my driving test in England, but I hadn't driven for years. I needed help learning to drive confidently in the Netherlands. She understood my anxiety about driving and helped me get my confidence back. Thank you so much Gülhan! :)

• Would you recommend us? Yes

Good experience

Overtoom is good. Easy to schedule, check my record and purchase lessons. I learned a lot with my instructor Johnason. No problem with English instruction which is very important to foreginers like me.

Heel fijn

Hele fijne rijschool echt super chill. Alles goed op gevoel geleerd en niet met allemaal regeltjes wat heel erg fijn voor mij werkte.

In een woord: super!!!

Gister heb ik mijn rijbewijs behaald na hard werken en met behulp van Jihane. Gedurende mijn eerste lessen vond ik het heel spannend en was ik bang dat het me misschien niet zou gaan lukken. Deze angst en gedachten verdwenen als snel door de geruststelling die Jihane mij elke les gaf. Jihane is een ontzettend fijne en lieve instructrice met veel geduld, inzicht en ervaring. Ik voel mij zelfverzekerd in de auto en durf zelfstandig de auto in te stappen en te rijden. Ik raad deze rijschool zeker aan iedereen aan, er wordt echt tijd aan je leerproces besteed. Jihane heeft heeft mij nooit teleurgesteld en heeft altijd net dat beetje extra gegeven wat tot het behalen van mijn rijbewijs heeft geleid.

Top rijschool

Afgelopen week in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Dit komt mede door de geduldige lessen van Jihane - ze heeft echt een talent om je rustig alles te leren en geeft je daadwerkelijk inzicht in de auto. Daarnaast was het altijd erg gezellig en hierdoor keek ik naar iedere les uit. Voor zowel beginners als gevorderde leerlingen aan te raden!

Ik heb binnen 5 maanden mijn rijbewijs gehaald. Huriye was mijn instructrice. We hebben het hartstikke gezellig gehad en zij heeft me veel geleerd. Tussentijdse toets en praktijkexamen gehaald dankzij haar uitleg en geduld. Ik raad haar iedereen aan.

Iedere week keek ik er naar uit om weer te rijden!

Gisteren heb ik mijn rijbewijs weten te behalen! Naziha was mijn rij instructrice en ik kan haar zeer aanbevelen. Ik voelde mij vertrouwd bij haar en dat is iets wat erg belangrijk is. Je spendeert toch gedurende +\- een jaar, elke week tijd met diegene. iedere week had ik weer zin om te rijden.

Fijne rijschool

John is een gezellige, betrouwbare en geduldige instructeur waarbij de sfeer in de auto ontspannen is. Hij denkt met je mee en geeft fijne lessen! Over het algemeen echt een aanrader!

Weteringschans 11 1017 RV Amsterdam

020 683 04 19