Zelfstandig en ontspannen leren rijden

Vanaf het eerste moment dat ik bij Aysel in de auto stapte voelde het veilig en ontspannen. Aysel heeft veel ervaring en dat merk je. Ze leert je op een zelfstandige en ontspannen manier rijden, waardoor je vertrouwen krijgt in jezelf. Dankzij haar begeleding heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald en ik ga met vertrouwen alleen de weg op. Hoewel ik Aysel naast mij wel ga missen, want het was zeker gezellig in de auto :). Ook fijn contact met Overtoom en een paar rijlessen van Huriye gehad, die mij perfect en kundig opving.

Geweldige begeleiding

Ik heb vanaf het begin met Heidi gereden, en dat is vanaf dag 1 een goede match geweest. Er is altijd ruimte voor een praatje, maar de aandacht ligt vooral bij het goed aanleren van de verkeersregels maar ook het makkelijk bedienen van de auto zelf. Er is duidelijke feedback over wat goed gaat en wat zeker nog beter kan bij je rijstijl. Ik ben gelukkig in één keer geslaagd hierdoor! Echt super, dankjewel!

Goed geregeld, dankzij de goede lessen van Naziha in 1x geslaagd!

Professioneel en hele positieve ervaring met instructrice Heidi

Vanwege een verkeersongeluk en negatieve ervaring met rijles in het verleden, was ik heel bang om weer te starten met rijlessen. Na een fijn telefonisch overleg met de rijschool waarbij goed naar mij geluisterd werd, besloten om een poging te wagen. Mijn instructrice Heidi heeft mij geholpen om met mijn angst om te gaan en het vertrouwen in mijzelf terug te vinden. Heidi is een heel prettig persoon waarbij ik mij gelijk op mijn gemak voelde. Dankzij haar goede lessen en aanmoedigingen heb ik doorgezet en uiteindelijk mijn rijbewijs gehaald. Ik raad iedereen Rijschool Overtoom aan.

Hele fijne rijschool, fantastische instructeur

Een paar dagen geleden haalde ik via deze rijschool in een keer mijn rijexamen. Ik kan deze rijschool en vooral ook mijn instructeur Rein van harte aanbevelen! Vanaf het eerste moment voelde ik me volkomen op mijn gemak bij Rein in de auto. Dat was zeker niet vanzelfsprekend, want ik behoorlijk veel rij- en faalangst. Ik begon bij een andere instructeur die me al heel goed op weg heeft geholpen om hier overheen te komen (shout out naar Peter!). Toen hij met pensioen ging kwam ik bij Rein terecht, dat was een schot in de roos. Rein heeft me niet alleen talloze handige ezelsbruggetjes geleerd waardoor ik rijprocedure steeds beter onder de knie kreeg. Hij leerde me vooral ook dat fouten maken erbij hoort, had eindeloos veel geduld, en veel oog voor hoe ik in elkaar stak en welke aanpak ik nodig had. Daarnaast was het altijd gezellig in de auto en kreeg ik naast rijlessen ook levenslessen en talloze recepten mee. Kortom: een instructeur die ik iedereen toewens, en zeker mensen die wat faalangstig aangelegd zijn. Het contact met de rijschool was ook altijd prettig en ik kreeg het gevoel dat er veel oog is voor ieders individuele behoefte. Dankzij deze fijne ervaring heb ik nu zelfvertrouwen achter het stuur en kan ik niet wachten om straks met rijbewijs op zak in de auto te stappen.

In een super korte tijd mijn rijbewijs in een keer gehaald dankzij mijn super fijne rijinstructrice

Krap maandje geleden in een keer mijn rijbewijs gehaald. Rijschool is super georganiseerd en duidelijk! Je komt geen onverwachte dingen tegen. Mijn top instructrice: Gulhan :) heeft mij door de moeilijkere momenten heen getrokken (vond het zeker wel lastig), en heb me altijd fijn gevoeld in de auto!

Goede begeleiding en planning!

Ik heb les gehad van Gulhan, samen hebben we met een duidelijke planning naar mijn examen toegewerkt waardoor ik goed voorbereid was en in 1x slaagde. Tijdens de lessen is Gulhan professioneel en n goede coach met veel inzicht, maar de lessen zijn ook prettig en gezellig. Kortom een super goede ervaring gehad met Rijschool Overtoom en met Gulhan, kan het iedereen meer dan aanraden!

Mijn moeder heeft bij Overtoom lessen gevolgd en dat als goed ervaren. Daarom heb ik er voor gekozen om hier mijn rijbewijs te halen. De lessen van George waren leuk en natuurlijk leerzaam. George legt duidelijk uit en is ook geduldig. Als een specifieke situatie bijvoorbeeld niet heel goed ging reden we er die zelfde les gewoon nog eens langs. Zo ging ik elke week vooruit en heb ik nu een rijbewijs op zak! Ik raad het iedereen ook zeker aan om bij Overtoom te lessen!

Goede rijschool met topinstructrice Jihane

Als ik een rijinstructrice aan iemand zou moeten aanraden, is het Jihane wel. Al vanaf mijn eerste rijles voelde ik mij op mijn gemak bij haar. Doordat Jihane van zichzelf een heel open en gezellig persoon is ga je gelijk ook meer ontspannen rijden. Daarnaast is Jihane een ontzettend fijne rijinstructrice met veel geduld, inzicht en ervaring wat je echt bij elke les merkt. Ik was soms een beetje onzeker tijdens mijn rijles, maar met Jihane naast mij had ik eigenlijk niks om druk over te maken. Door haar ervaring en inzicht voelde ik mij super veilig op de weg. Jihane geeft je dan ook echt vertrouwen om op de weg te rijden door aan te kaarten wat je mooi en goed doet in plaats van alleen maar op te noemen wat niet goed gaat. Ik heb ontzettend veel van Jihane geleerd. Het is met rijles vallen en opstaan. Ik heb bij Jihane geleerd dat fouten maken ook normaal is en dat je juist van fouten maken leert. Ze weet ook precies op welke manier ze dit moet doorgeven en voelt het per situatie echt goed aan, waardoor je echt 'op maat' les krijgt van haar. Ik zei altijd: "ik weet niet wat ik zou moeten doen zonder Jihane naast mij", maar door haar uitstekende lessen kan ik nu zeggen dat ik veilig en goed kan rijden zonder Jihane naast mij. Ik ben uiteindelijk door bij haar te lessen in 1x geslaagd. Ik beveel haar echt aan iedereen aan!

Fijne, gezellige en goede rijlessen bij Francis!

Met veel plezier altijd naar mijn rijlessen gegaan. Francis geeft duidelijke uitleg en ook af en toe een schop onder je kont indien nodig. Ze geeft je onwijs goede feedback en instructies. Door haar heb ik mijn rijbewijs in 1 keer gehaald! En zelfs op haar eigen verjaardag heeft ze een plekje voor me vrijgemaakt! Dat laat zeker zien hoe begaan ze is met haar werk. Ik kwam bij rijschool overtoom via mijn broer, die ook in 1 keer geslaagd was. Hij zat bij een andere instructeur waar hij ook zeker over te spreken was. Zeker een aanrader dus!

Rijlessen op maat door Fatima

Fatima, een ontzettend goede en ervaren docente die zorgt dat je (ook na het halen van je rijbewijs) met vertrouwen de weg op gaat. Na het aanleren van de basis let zij erop dat je alle vaardigheden van het rijden goed bezit. Fatima is niet iemand die tijdens de gehele les op haar mobiel zit, maar blijft opletten op jouw rij- en kijkvaardigheden.

Hele fijne lessen bij Naziha :)

Mijn moeder en mijn broer hebben beiden hun rijlessen gehad bij de overtoom en vonden het hier erg prettig, daarom ben ik zelf ook bij overoom lessen gaan nemen. Ik had les van Naziha en raad haar zeer aan! Ze is super lief en ik voelde me door haar al heel snel helemaal op mijn gemak achter het stuur. Daarnaast was het lessen altijd heel gezellig en gaf ze goeie tips. Met haar hulp ben ik in een keer geslaagd.

Topinstructeur en fijne lessen

Ik heb geruime tijd lessen gevolgd bij Rein. Ondanks dat ik veel tijd nodig had om controle over de auto te krijgen, bleef hij altijd geduldig, stelde me op mijn gemak en zorgde voor een fijne sfeer in de auto. Rein is rustig, vriendelijk, heeft veel humor en kan goed uitleggen. Zijn enthousiasme en passie voor zijn vak en het coachen is bijzonder om te zien en hij heeft me echt door het proces heen geloodst. Ondanks dat Rein altijd positiviteit uitstraalt is hij ook kritisch, maar vanuit de gedachte dat je iets beter kan in plaats van dat het 'fout' is. Zijn nuchterheid, geduld en positiviteit stimuleerden mij in het zelfstandig worden en gaven me vertrouwen dat ik het kon. Rein is echt een topinstructeur en ik zou hem aan iedereen aanraden!

Aanrader

Lessen gehad van Musa, vriendelijk en kundig!

Hele fijne rijlessen gehad bij Aysel

Hele fijne rijlessen gehad bij Aysel. Ze is een hele lieve rijinstructrice waarbij ik me heel erg op me gemak heb gevoeld. Ze wist precies hoe ze het bij mij aan moest pakken en je merkt dat ze jarenlange ervaring in het vak heeft. Ik ga haar missen! Daarnaast ook altijd fijn contact gehad met Overtoom. Alles snel en goed geregeld!

Top instructeurs met geduld en passie

Ik ben begonnen bij de Overtoom door goede ervaringen van vrienden en mijn zus. Het rijden had ik snel onder de knie door een goede en duidelijke uitleg van mijn instructeur. Helaas na een aantal gezakte examens ben ik gewisseld van instructeur. Dit bleek de beste beslissing die ik kon maken. Door de wissel kwam ik bij Rein in de auto. Hij is alles wat je zou willen als je aan het leren bent om auto te rijden en faalangst hebt. Rein is geduldig, laat je fouten maken en legt dan vervolgens op een hele fijne manier uit wat beter zou zijn geweest. Om deze fouten te oefenen zoekt hij een paar gelijke situaties uit om mee te oefenen. Dit werkt ontzettend goed en leer je op een prettige manier van je fouten. Rein zorgt voor een veilige en prettige sfeer in de auto en het is altijd gezellig. Hij heeft ook de beste ezelsbruggetjes die ik nu ook nog altijd in mijn hoofd heb tijdens het rijden. Rein is een top instructeur met geduld en passie voor zijn vak.

Hele goede ervaring!

Ik had een hele fijne rijles ervaring bij Aysel. Ik voelde me altijd erg op mijn gemak en ik vond dat ze me op een hele fijne manier rijles gaf!

Fijne instructeur met persoonlijke benadering

Ontzettend blij met mijn instructeur Ayten. Met veel geduld en aandacht ben ik begeleid tijdens de rijlessen. Ze communiceerde fijn, hield rekening met mijn werkschema’s en heeft een goede inschatting gemaakt van het aantal lessen dat ik nodig had om te slagen. Enorme aanrader!

Super fijne lessen bij Sabina

Ik ben zeer tevreden over rijschool Overtoom en de lessen van Sabina. Ze heeft alles heel duidelijk uitgelegd en op een vriendelijke manier. Ze herhaalt veel dingen waardoor je echt vertrouwen krijgt in het rijden en de bediening van de auto. Sabina heeft heel erg veel ervaring en weet precies wat je nodig hebt tijdens de les. Ik ben door haar begeleiding in 1 keer geslaagd! Verder was het altijd heel gezellig in de auto. Het betalen en plannen van lessen gaat ook makkelijk in het systeem van overtoom.

Super professional and friendly driving school. They helped me reach my goal in good time.

Big thanks to Gülhan - such a patient and friendly instructor who helped me pass and reach my goal. Her instructions and methods made me a safe and smart driver and I feel very confident with my ability on the road. Would 100% recommend her and the Overtoom Rijschool, super professional and helpful.

Goeie rijschool met gewenste resultaat!

Hele fijne rijlessen met Ayten als instructrice, ze heeft me goed en veilig leren autorijden met als resultaat dat ik in 1 x geslaagd ben!!

Hele fijne ervaring en goede begeleiding!

Ik heb met veel plezier les gehad van Gülhan en ontzettend veel van haar geleerd! Ze had geduld met me, maar wist me ook te pushen op de momenten dat dat nodig was, waardoor ik zelfverzekerd mijn rijexamen kon doen. Zeker een aanrader!

Fijne sweer

Fijne en relaxte rijlessen De communicatie was erg goed en ben in één keer geslaagd!

Mede door de flexibiliteit en inzet van mijn instructrice Aysel heb ik mijn rijbewijs binnen 2 maanden in één keer kunnen halen! Als je een doorpakker bent zit je bij haar op de goeie plek. Ik kan iedereen deze rijschool aanraden!

Hele fijne rijschool

Ik reed met Jihane, wat naast leerzaam ook heel gezellig was. Daardoor vlogen de uren voorbij. Uiteindelijk in 1x geslaagd met 46 uur, dus heel tevreden. Betaal/lessenoverzicht werkt ook goed en transparant. Blij mee!