fijne rijlessen gehad!

Voordat ik begon met rijles nemen was ik eerst een beetje bangig om de auto in te gaan, maar na de eerste les met Fatma Kapukaya was ik eigenlijk meteen gerust gesteld. Fatma legt namelijk op jouw tempo alles uit en zorgt voor een veilige en heel gezellige sfeer in de auto. Ze spreekt je aan als dat nodig is en zorgt dat je daardoor bereikt wat je wil bereiken. Dat heb ik als heel prettig ervaren, dus dankjewel:).

Excellent, knowledgable and considerate

I had a fantastic experience with getting my licence with Overtoom. The journey was not without some challenges but they helped me pair-up with an instructor who understood my sitation: Fatma Kapukaya (with her car "Mercy"!). She helped overcome the my issues (coming with driving habits from having driven in another country for a decade). Her coaching not only focussed on passing the dirving exam but she emphasised driving safety in the long-term (whihc is much apprecaited for someone with chlidren like myself). Highly recommended.

• Would you recommend us? Yes

In één keer geslaagd, dankzij Rein!

Na een vervelende kennismaking met rijles bij een andere rijschool jaren terug, begon in bij Overtoom met spanning aan dit traject. Na het eerste telefoontje met Overtoom werd ik na mijn verhaal gekoppeld aan Rein. Tijdens mijn proefles was het meteen duidelijk: bij Rein kan ik op mijn tempo leren! Rein heeft een een persoonlijke, rustige, doelmatige aanpak. Naast het rijden en leren, was het ook altijd gezellig in de auto! Ook tijdens COVID tijd hadden Overtoom en Rein hun zaken op orde. Met de lessen van twee uur achter elkaar kan je echt meters maken en een goed gevoel ontwikkelen voor het bewegen in het verkeer. Het vertrouwen, de lessen en begeleiding van Rein hebben gemaakt dat ik mijn praktijkexamen in één keer heb gehaald!! Dat had een paar jaar terug nooit gedacht… Overtoom, maar in het bijzonder Rein: ontzettend bedankt. Ik heb de paspoort naar de vrijheid!

Fijne ervaring dankzij Rein!

Ik heb rijschool Overtoom als erg prettig ervaren; alles is goed geregeld zodat je zonder zorgen kan focussen op de rijlessen. De fijne ervaring komt vooral door Rein: een vriendelijke en geduldige instructeur waarbij je je direct op je gemak voelt. Hierdoor stapte ik altijd met plezier de auto in. Dankjewel voor alle lessen, het geduld, en de leuke gesprekken Rein!

In alle rust vertrouwen weer kunnen opbouwen

Na twintig jaar niet rijden wilde ik weer het vertrouwen winnen om zelf aan het stuur te zitten. Op goed advies van Jihane ben ik bij Francis automaat gaan rijden. In alle rust heb ik mijn rijvaardigheden weer kunnen opbouwen. Wat een rots in de branding is Francis! Ze zegt eerlijk wat er beter kan, duidelijk en helder. Veel dank voor de goede adviezen en alles wat je me hebt geleerd!

Super fijn mijn doel behaald samen met Aysel!

Ik heb hele fijne lessen gehad bij Aysel. Ik wilde zelf graag zo snel mogelijk afrijden maar ik had nog zeker veel lessen nodig en was ook niet erg zelfverzekerd. Met Aysel heb ik veel gelest en ze heeft me erg goed begeleid in de korte tijd. Streng waar het moest, maar ook altijd aardig en geduldig. En het was ook erg gezellig! Bedankt!

Fijne ervaring bij Rijschool Overtoom!

Deze rijschool biedt automaat lessen aan die je kan genieten bij Francis, een geweldige rij instructrice die je op je gemak laat voelen, laat lachen en op een effectieve manier zorgt dat je leert autorijden. Ook het kantoor is goed bereikbaar en behulpzaam. Ik ben in 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen.

Op een hele fijne manier veilig leren rijden

Gulhan was echt een hele lieve, rustige instructrice. Ze is in mij blijven geloven toen het even wat minder goed ging, waardoor ik steeds meer zelfvertrouwen kreeg. In de auto was er altijd heel gezellig en Gulhan heeft me geleerd hoe ik met allerlei verschillende situaties moet omgaan. Dankjewel Gulhan❤️

Gulhan and Overtoom was an amazing experience!

I started driving at Overtoom about a year and a half ago and had a great experience with 2 different drivers! I did my last 8 lessons with Gulhan a radiant, funny and charismatic person who did not have any difficulties explaining nor conversing in the car. It was always insightful, and pleasant car rides. Before the exam Gulhan explained everything in a detailed manner and she put 0 pressure on me. She is very caring and I would definitely recommend her as an instructor as well as the whole driving school! They are able to accommodate many drivers and students with different needs such as English language instructors and car preferences. I have to say that I passed my exam on the first try which is great and reflects on the quality of the instructors. 11/10 experience Thank you Gulhan for everything!

• Would you recommend us? Yes

Met vallen opstaan toch gehaald!

Aan de rijschool lag het niet dat ik lang heb gedaan over het halen van mijn rijbewijs, wel deels aan corona, en deels aan rijangst. Dat laatste ben ik nog niet vanaf, maar het gaat steeds beter. Mijn eerste rij-instructeur had meer aandacht voor haar telefoon, met name instagram en haar kinderen die letterlijk elke les belden (als ik dan iets wilde vragen begon ze woest te gebaren), dan voor mij en de laatste paar lessen spraken we niet meer met elkaar. Achteraf was dat weggegooid geld, ook al deed ik toch ervaring op (twee sterren voor haar). Nadat ik de eerste was gezakt was ik van haar af en ging ik rijden met George. Het voelde alsof ik helemaal opnieuw begon, maar het klikt goed en hij leerde me veel nieuwe manieren van kijken en trucs. Hiervoor had ik nooit gelachen in een lesauto en met George eigenlijk elke keer, nouja op één keer na toen ik alleen nog maar kon huilen van de stress op een leeg kruispunt waar hij begrip had en mij opving op het CBR met koffie. Vlak voor examens veranderde de rustige instructeur in een sportcoach wat op het moment vreselijk was door de extra stress, maar achteraf ben ik dankbaar want dat heeft me door het examen getrokken. Inmiddels heb ik al een paar honderd kilometer alleen gereden in een paar weken tijd, supertrots en steeds zekerder. Zeker vijf sterren voor George!

Fijne, betrouwbare rijschool

Vandaag geslaagd door de lessen van mijn vakkundige instructrice Heidi. Zij is een topper! Zorgvuldig, rustig, geduldig, scherp en alert en met heel veel humor heeft ze me leren rijden. De lessen waren altijd fijn, leerzaam en gezellig.

TOP!

Heel tevreden over deze rijschool: goede communicatie en mate van betrokkenheid. Ze hebben oog voor wat je nodig hebt. Al met al vooral te spreken over mijn fijne instructeur: Rein! Die al met pensioen kon gaan, maar het lesgeven nog te leuk vond. Op de valreep nog mijn examen gehaald, waar hij nu echt bijna met pensioen gaat. Dank voor alle lessen, het geduld, de coaching en vooral vertrouwen. Ik ga met veel plezier én zelfvertrouwen de weg op.

Fijne en super leerzame lessen bij Fatma!

Gelest bij Fatma van overtoom en daar ben ik super blij mee! Een aantal jaar geleden ben ik begonnen met lessen bij een andere rijschool, waar ik steeds maar erg bang bleef tijdens het rijden. Daarnaast hebben verschillende instructeurs mij verteld dat een schakel rijbewijs mij niet zou lukken. Ik bleef het gevoel dat ik geen controle had over de auto en dacht dat ik mijn rijbewijs never nooit zou halen. Uiteindelijk al veel uur gelest voordat ik bij Fatma terecht kwam, ik had veel eerder moeten switchen! Fatma leerde mij veilig rijden en maakte mij zelfverzekerd over mijn rijvaardigheid, maar ook over mijzelf in het algemeen. Zij is enorm lief, heeft een oneindige hoeveelheid geduld en wil je alles 100 keer uitleggen. Ze weet goed waar je zwakke en sterke punten liggen bij het rijden en ze leert je niet rijden op basis van een vuistregel of truc, maar op basis van gevoel. Dat werkt enorm goed! Daarnaast was het altijd een feestje in de auto en konden we goed met elkaar kletsen! ik ga de rijlessen missen! Vandaag in 1 keer geslaagd, Fatma heeft het rijden voor mij weer leuk gemaakt en ik weet nu zeker dat ik zelfverzekerd en veilig de weg op kan. Enorm bedankt Fatma :)!!

Van elke rijles genoten dankzij Fatma!

Ik heb mijn ervaring bij rijschool Overtoom, en vooral met mijn geweldige rij-instructrice Fatma, alleen maar plezierig ervaren. Bij mijn eerste les was ik ontzettend zenuwachtig, en had ik het idee dat ik nooit van mijn leven zou kunnen autorijden. Fatma heeft mij direct op mijn gemak gesteld, en mij altijd moed en zekerheid ingesproken. Niet alleen was het gezellig in de auto, ook had Fatma direct door waar mijn onzekerheden lagen, en wat ik moest doen om uiteindelijk mijn rijbewijs te halen. Ze is lief, scherp en gewoonweg super fijn om naast je te hebben tijdens het rijden. Vandaag ben ik met vlag en wimpel geslaagd, en voel ik mij fijn en zelfverzekerd in de auto. Ik heb dan ook totaal geen angst om zo alleen de weg op te gaan. Super blij, maar ik ga de lessen met Fatma wel heel erg missen. Al met al, zou ik de rijschool en mijn rij-instructrice iedereen aanbevelen. Vooral als je zelf wat onzeker bent of het heel spannend vindt. Dankjewel voor alle fijne lessen Fatma!!!

Geweldige rijschool met goede instructeurs

Na 2x te zijn gezakt bij een andere rijschool besloot ik over te stappen naar Rijschool Overtoom. Gulhan heeft me vanaf het begin met enorm veel geduld, empathie en humor geholpen over mijn angsten heen te komen. Gulhan voelt goed aan wat een leerling nodig heeft. Dankzij haar durfde ik weer met vertrouwen achter het stuur te zitten. Na een paar maanden rijles heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald! Bedankt Gulhan!!

Geweldig ook voor oudere leerlingen

Te beginnen met rijlessen, en dan ook nog in Amsterdam, terwijl ik al boven de 50 ben... een beetje gek. Dankzij Rijschool Overtoom en met name eerste Francis en dan George en een heleboel lessen heb ik niet alleen leren rijden maar ook mijn eigen vaardigheden leren vertrouwen. Ik ben geslaagd en kijk ernaar uit door Amsterdam, door Nederland, door Europa te rijden. Hartelijk dank!

Uitstekende rijschool!

Uitstekende ervaring met Rijschool Overtoom en in het bijzonder met Yavuz. Door zijn lessen ben ik niet alleen in één keer geslaagd maar ga ik straks ook zelfverzekerd de weg op. Yavuz zorgde voor een goede sfeer tijdens de lessen en had goed in de gaten welke onderdelen ik nog moest verbeteren. Hierdoor konden we de tijd optimaal benutten. Ook was Yavuz heel flexibel met het maken van afspraken. Ik kan iedereen dan ook aanbevelen hier te lessen!

Deze jongen is geslaagd

Ayten is een pittige tante, maar het was altijd gezellig in de auto. Daarnaast heeft ze altijd precies door wat er binnen en buiten de auto gebeurt. En ik kan m’n rijbewijs aan gaan vragen bij het CBR! :)

Hele fijne rijschool

Ik ben heel erg blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen! Hele fijne instructrice waarbij ik mij op m'n gemak voelde en goed uitlegde waar ik beter op kon letten. Dankjewel!

Makkelijk, snel, behulpzaam

Hele prettige ervaring met Rijschool Overtoom. Willen je graag helpen, rij instructrice Ayten specifiek was erg fijn. Heel kalm, relaxed en ervaren. Ze heeft mij enorm op mijn gemak gesteld. Echt een aanrader.

Geweldige rijschool met betrokken en aardige instructrices

Overtoom is een rijschool die je kan vertrouwen. Ik heb een geweldige instructrice gehad, maar ook op het kantoor zijn ze altijd bereikbaar voor vragen. Veel persoonlijk contact, en ze zetten zich volledig in voor hun leerlingen en personeel. Ik kon me geen betere rijschool wensen.

Door Rein ben ik nu DOL op rijden - in plaats van 8 jaar doodsbang!

Ik heb sinds 2019 een aantal angstrijlessen van Rein gekregen, verpreid door de tijd. En ik heb niet alleen een eigen auto gekocht, maar ook inmiddels zonder angst heel Europa doorgecrosst én door Amsterdam binnenstad waar ik woon - en het nog LEUK vind ook! Zo ontzettend dankzij Rein en de lessen die we hadden. Zijn ontspannenheid en de goede tips en aanwijzingen + zijn ultieme vertrouwen in mij hebben me echt tot dit punt gebracht. Terwijl ik bij de eerste les zei: nee ik ga niet instappen! Haha. Nooit gedacht dat ik met zelfvertrouwen in Amsterdam rond zou rijden! Duizendmaal dank :)

Door mijn rijangstles bij Rein cross ik nu zonder angst voor heel Europa!

Ik heb sinds 2019 een aantal angstrijlessen van Rein gekregen, verpreid door de tijd. En ik wilde je vertellen dat ik niet alleen een eigen auto heb gekocht, maar ook inmiddels zonder angst heel Europa doorcross en het nog LEUK vind ook! Zo ontzettend dankzij Rein en de lessen die we hadden. Zij. ontspannenheid en de goede tips en aanwijzingen + zijn vertrouwen in mij hebben me echt tot dit punt gebracht. Nooit gedacht dat ik met zelfvertrouwen in Amsterdam rond zou rijden! Heeeel erg veel dank! En ook: de rijschool is heel klantvriendelijk en denkt altijd mee als er even iets anders loopt dan verwacht. Heel fijn!