Heel fijn

Hele fijne rijschool echt super chill. Alles goed op gevoel geleerd en niet met allemaal regeltjes wat heel erg fijn voor mij werkte.

In een woord: super!!!

Gister heb ik mijn rijbewijs behaald na hard werken en met behulp van Jihane. Gedurende mijn eerste lessen vond ik het heel spannend en was ik bang dat het me misschien niet zou gaan lukken. Deze angst en gedachten verdwenen als snel door de geruststelling die Jihane mij elke les gaf. Jihane is een ontzettend fijne en lieve instructrice met veel geduld, inzicht en ervaring. Ik voel mij zelfverzekerd in de auto en durf zelfstandig de auto in te stappen en te rijden. Ik raad deze rijschool zeker aan iedereen aan, er wordt echt tijd aan je leerproces besteed. Jihane heeft heeft mij nooit teleurgesteld en heeft altijd net dat beetje extra gegeven wat tot het behalen van mijn rijbewijs heeft geleid.

Top rijschool

Afgelopen week in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Dit komt mede door de geduldige lessen van Jihane - ze heeft echt een talent om je rustig alles te leren en geeft je daadwerkelijk inzicht in de auto. Daarnaast was het altijd erg gezellig en hierdoor keek ik naar iedere les uit. Voor zowel beginners als gevorderde leerlingen aan te raden!

Fantastisch

Ik heb binnen 5 maanden mijn rijbewijs gehaald. Huriye was mijn instructrice. We hebben het hartstikke gezellig gehad en zij heeft me veel geleerd. Tussentijdse toets en praktijkexamen gehaald dankzij haar uitleg en geduld. Ik raad haar iedereen aan.

Iedere week keek ik er naar uit om weer te rijden!

Gisteren heb ik mijn rijbewijs weten te behalen! Naziha was mijn rij instructrice en ik kan haar zeer aanbevelen. Ik voelde mij vertrouwd bij haar en dat is iets wat erg belangrijk is. Je spendeert toch gedurende +\- een jaar, elke week tijd met diegene. iedere week had ik weer zin om te rijden.

Fijne rijschool

John is een gezellige, betrouwbare en geduldige instructeur waarbij de sfeer in de auto ontspannen is. Hij denkt met je mee en geeft fijne lessen! Over het algemeen echt een aanrader!

Top ervaring!

Ik kijk met heel veel plezier terug op de fijne rijlessen met mijn instructeur Rein. Voordat ik met de lessen begon had ik er een beetje hard hoofd in of ik dit wel zou kunnen. Rein heeft me letterlijk en figuurlijk fantastisch op weg geholpen met heel positief resultaat namelijk in 1 keer geslaagd. Aan alles is te merken dat hij een zeer ervaren instructeur is die mij veel zelfvertrouwen heeft gegeven. Hij is een vriendelijke, vrolijke en uitstekende coach. Het contact met Rijschool Overtoom is vlekkeloos verlopen. Altijd ontzettend aardig te woord gestaan. Kortom een absolute aanrader!

Een uitstekende rijschool!

Rijschool Overtoom heb ik als een heel fijne en kundige rijschool ervaren. Mijn lessen heb ik gevolgd bij Gulhan, zij stelde mij altijd op mijn gemak en leerde met veel geduld alle nodige rijtechnieken. Rijschool Overtoom zou ik iedereen aanraden!

Zeer blij met mijn keuze voor deze rijschool en instructeur!

Gulhan, van rijschool Overtoom, was een topinstructeur die mij de vrijheid gaf om vrij te rijden maar tegelijkertijd strak zat op een klein aantal verbeterpunten die mijn rijvaardigheden in het algemeen sterk ten goede zouden komen. Daarnaast was ze ook nog eens een hele gezellige dame. Dikke aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goede rijschool en even zo goede instructeur!

Alles in 1 keer gehaald, super rijschool!!!

Ik ben op mijn 17e begonnen bij rijschool Overtoom. Ik had Rein als instructeur, een super fijne, gezellige en zeer ervaren instructeur. Verder was de communicatie vanuit de rijschool erg duidelijk bijvoorbeeld ivm alle coronamaatregelen. Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Kortom een absolute aanrader!!

Zeer aanbevolen

Vanwege een autoongeluk, durfde ik jaren niet te rijden. Na een een uur in de stortregen bij onoverdekte bushalte ergens in een weiland te staan wachten op de bus - alles om het rijden te vermijden, was het duidelijk dat het tijd werd om de angsten aan te gaan pakken. Aangemeld voor rijangstbegeleiding bij rijschool Overtoom! Heidi heeft mij geholpen om die angsten stapje voor stapje te overwinnen en het plezier in het rijden weer te hervinden! Ik ben haar ongelooflijk dankbaar voor deze ervaring!

Na een vervelende ervaring bij een andere rijschool ben ik bij rijschool overtoom terecht gekomen. Ik heb les gehad van Francis en dit ging super. Ze stelt je op je gemak en ziet precies wat je nodig hebt. Ik raad deze rijschool aan iedereen aan!!

Echt een aanrader!

Bij Overtoom heb ik bij Jonathan lessen genomen. Hij is een hele goede instructeur. Ik had altijd moeite met autorijden, heb daarvoor lessen gehad bij een andere rijschool en was ook twee keer gezakt, maar Jon herkende mijn zwakte punten en heeft mij de "hardop verwoorden" methode aangeleerd. Dat heeft mij rijtechniek enorm veel verbeterd en hierdoor was het mij gelukt om bij de derde keer te slagen! Ik ben Jon en Overtoom ontzettend dankbaar en zal deze rijschool zeker aanraden!!

Doen! Professioneel en gezellig!

Wat heb ik fijne rijlessen gehad bij Heidi! Ik kwam van een andere rijschool waar ik geen klik voelde, en ben toen door mijn zusje geadviseerd om naar Rijschool Overtoom te gaan, naar Heidi. Heidi is naast professioneel en bekwaam ook heel erg gezellig. Als dertiger durfde ik toch minder goed de weg op, naast het feit dat ik geen positieve ervaringen had met rijlessen. Bij Heidi is dat helemaal verdwenen. In een paar maanden ben ik in 1x geslaagd! Ik kan nu met zelfvertrouwen de weg op. Ik raad rijschool Overtoom heel erg aan! Heidi, dankjewel!!

Fijne rijschool met tevens een top instructeur als Musa in huis

Ik heb mijn rijlessen bij Rijschool Overtoom gevolgd, waar ik begeleid ben door Musa. Musa brengt veel kennis en kunde met zich mee, en door zijn lange ervaring weet hij zijn lessen goed toe te spitsen op de specifieke leerling naast hem. Bij mij persoonlijk heeft hij goed nagedacht over mijn zwakkere punten, en hoe hij mij het beste kon voorbereiden op het rijexamen. Door een heldere en gestructureerde aanpak heb ik goed kunnen leren autorijden, en ben ik vervolgens met een fijn gevoel het rijexamen in gegaan. Wat ik ook als plezierig ervoer is dat Musa zeer punctueel en professioneel is; op de minuut nauwkeurig stond hij op de afgesproken plek, en gemaakte afspraken zijn zonder uitzondering nagekomen. Al met al een zeer fijne instructeur die mij goed en veilig de weg op heeft laten gaan.

In een keer geslaagd met George

George is een fijne en betrouwbare instructeur waarbij je je veilig voelt in de auto! Hij legt alles rustig en duidelijk uit, hierdoor ben ik in een keer geslaagd voor mijn rij-examen.

Super fijne lessen en altijd veel support

Ik heb veel last van faalangst en de rijschool overtoom is hier heel goed mee om gegaan. Ik mocht pauzes nemen als het te veel werd in de les en de sfeer was altijd erg ontspannen. Ik raad rijschool Overtoom erg aan!

Dankzij Heidi heb ik mijn grootste angst overwonnen

Na een slechte rij-ervaring met een andere rijschool, heb ik 12 jaar lang niet meer durven rijden. Na een prettig intakegesprek met de rijschool ben ik gekoppeld aan Heidi. Ik had mij niemand beter kunnen wensen. Veel mensen hebben al die jaren geen begrip voor mijn angst gehad "ach je moet er gewoon even aan doorheen". Maar Heidi niet. Zij heeft het geduld gehad om stapje voor stapje mij te laten wennen en mijn rijvaardigheid weer op te bouwen. Met begrip voor mijn angst, steun als ik bang was en streng toespreken als dat nodig was is zij voor mij de perfecte instructeur gebleken. Zij heeft mij het plezier in auto rijden terug gegeven. Een enorm kado! Het enige jammere dat ik nu geslaagd ben, is dat ik haar niet meer zal zien. Het was een feestje om met haar te mogen rijden.

In één keer geslaagd met Musa

De rijlessen gaven me het zelfvertrouwen om het rijexamen met een klein beetje gezonde spanning te halen. Musa heeft me goed voorbereid en was erg flexibel qua inplannen van rijlessen.

Fijne rijlessen van Naziha

Fijne rijlessen gehad van Naziha. Met veel aandacht en rust waardoor ik vertrouwen kreeg achter het stuur en het examen in een keer heb gehaald. De communicatie met de rijschool en instructrice verliep heel soepel.

Not scared to drive anymore thanks to Aysel

I got my driving license in Czech and have not driven for 10 years. I did 7 lessons with Aysel and she gave me the confidence to drive again. Not only that but now I am also beginning to enjoy driving and being the Bob. Aysel is very patient, warm, fun, relaxed and tells you exactly what you need to hear in order to improve your driving. The atmosphere in the car has always been as if you drive with your good friend somewhere. Thank you Aysel for helping me to my driving freedom and independence!

Enorm prettige rijopleiding gehad met Jihane!

Ik kan me geen betere instructrice voorstellen dan Jihane. Ze was rustig, serieus grappig en begrijpend allemaal tegelijk. Met enorm veel plezier mijn rijbewijs gehaald en ik heb er leuke herinneringen aan over gehouden! Ook het contact met Carla van de rijschool was enorm goed! Zonder twijfel een 100% aanrader!

Fijne rijlessen gekregen van Aysel

Aysel heeft ervoor gezorgd dat ik in 1x mijn rijbewijs heb gehaald! De rijlessen waren gezellig en ze geeft op een rustige manier tips en feedback. Aanrader!!

Leerzame en gezellige rijlessen van Aysel

De communicatie vanuit de rijschool en Aysel was vanaf het begin al duidelijk en vriendelijk. Het contact met Aysel is heel relaxt, gewoon via app. Het waren goede, leerzame en gezellige lessen. Aysel legt duidelijk en geduldig uit, zodat je met vertrouwen achter het stuur zit. Ook heeft ze me goed gerust gesteld bij de examens, zodat ik lekker ontspannen was. Aanrader!

Met vertrouwen achter het stuur dankzij Sabina

Ik had eigenlijk nooit verwacht dat ik met plezier naar rijles zou gaan, maar dat veranderde toen ik les nam bij Sabina. Ze bouwt de lessen rustig op, maar neemt je al snel mee in het hele verhaal waardoor je echt leert rijden. Ze geeft goede feedback, blijft altijd rustig en helpt je om over je rijangst te komen. Én - last but not least - is altijd goed gehumeurd! Met je gevoel rijden is haar motto en zelfs bij iemand die enorm in haar hoofd zit, krijgt ze dat voor elkaar. Dankzij Sabina ben ik over mijn rijangst heen gekomen en heb ik in 1x mijn rijbewijs gehaald. Ik beveel haar van harte aan!