Een garage waarbij ik mij thuis voel.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht behandeld !!! Afspraak gemaakt voor een proefrit en dat de auto geserveerd zou blijven voor ons, was geen probleem, en een paar uur ervoor verkopen ze toch de auto....wat een teleurstelling !!!!!

• Deskundigheid N.v.t.

Ik begrijp uw teleurstelling en vind het jammer dat u het als zodanig heeft ervaren, de betreffende auto is inderdaad zeer snel verkocht. Door u nog te bellen voordat u de auto zou komen bekijken zodat u niet voor niets naar ons toe zou komen hebben wij geprobeerd het ook met u op een nette wijze af te wikkelen. Ook voor ons is dit een leermoment, duidelijke communicatie is zeer belangrijk om vergelijkbare situaties in de toekomst te voorkomen.

16.30 uur spijker in de band. Kom maar, dan kijken wij er gelijk naar. 15 min later al weer weg. Band gemaakt. TOP. Niet moeilijk doen, dat is pas SERVICE en klantvriendelijkheid.

Kom bij Erik al langer over de vloer maar als we het hebben over service dan moet ik dit vertellen. Aangegeven dat er schurend geluid bij het remmen hoorbaar is. Erik geeft aan; kom maar naar de garage dan beperk je de schade. Krijg een leenauto mee en de volgende dag was mijn auto weer klaar [ wel 2uur werk in vakantietijd ] Dit noem ik flexibel en vooral SERVICE en daarom ga ik naar autobedrijf Erik Struik.

ik had een lastige storing wisselend ,maar zeer goed opgelost en de kosten vielen erg mee.. ze hebben er een vaste klant bij.

Erg prettig en direct geholpen na een brandend storingslampje onderweg. Geen gladde praatjes en een erg transparante werkplaats. Hier is een klant een mens en de koffie smaakte overigens heerlijk!

Vandaag voor het eerst bij Erik Struik geweest en hij heeft er een vaste klant bij. De eerste indruk is een nette receptie en een medewerker die service gericht is en met je meedenkt. Apk en aanverwante reparaties hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast vind ik het goed om te zien dat \'de service van vroeger\' hier nog steeds hoog in het vaandel staat. Al met al een succesvol bezoek geweest. De werkwijze binnen dit bedrijf is echt toegespitst op het aangaan van langdurige relaties en geen \'gladde jongenspraat\'. Zeker aan te raden!

Ik heb mijn auto gekocht bij de voorganger van Erik, En ben nu bij hem gebleven na zijn overname en tot alle tevredenheid. Zeer klantvriendelijk en deskundig personeel wordt er zeer gewaardeerd als klant. Erik en zijn personeel heel veel succes met het bedrijf.

Hier is een klant nog klant en staat de service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.

Wij komen al lang bij Erik ,we zijn erg tevreden met de service en de klant vriendelijkheid. Je kunt er altijd terecht en ze doen nergens moeilijk over. Ik kan iedereen aanbevelen om daar een auto te kopen of je auto in onderhoud te doen. Tonnie en Annie Bijsterveld

Servicegericht,transparant en geven blijk van oprechte belangstelling voor situatie klant.

Al jaren lang goede ervaring. Men is vriendelijk en behulpzaam. Ik hoop nog jaren klant te zijn. Voor mij is het moeilijk om kwaliteit tot prijsverhouding aan te geven. Kwaliteit is uitstekend. Wat prijsverhouding betreft heb ik geen vergelijkings materiaal.

Wordt altijd netjes geholpen Gewoon op deze voet doorgaan

We beschouwen jullie bedrijf als deskundig, betaalbaar en vertrouwd.

Prima service!

Zij nog een ouderwetse service bieden en deskundige werknemers hebben