Erg goed autobedrijf

Enorm vriendelijke bejegening, goede prijzen en afspraken die nagekomen worden!

Goed geregeld

Ik heb een apk en onderhoudsbeurt laten uitvoeren en alles was heel netjes geregeld. Ben gebeld met de tussenstand en toen de auto opgehaald kon worden. De prijs viel mee voor wat er moest gebeuren met aardig personeel dat voor je klaar staat!

Werd goed en snel geholpen

Na lange tijd zoeken voor een rs, snel geslaagd bij olthof. En keurig met afleverpakket alles in orde gemaakt!

Oplossingsgericht en snel geholpen

Helaas had een steenmarter wel lekkere trek in de bougiekabels. Op een zaterdag ontdekt en ge-appt met de servicelijn van Olthof. Eerste werkdag erop is de monteur op de lokatie geweest waar de auto stond en is zijn ter plekke de bougiekabels vervangen. Top en klantvriendelijk geregeld.

Een heel fijn advies goede uitleg en eerlijkheid. Komen zeker terug

Professioneel bedrijf

Goed en Professioneel geholpen door Ian Olthof, bij tweede afspraak voor de tweede controle voordat we auto kochten, stond de auto al op de brug en was de auto goed zoals verwacht. Het bedrijf zit wel 2uur rijden, daar hebben wij geen enkele spijt van gehad. en zou hun zeker adviseren!

Prima! Werd goed op de hoogte gesteld

In overleg wat er moet gebeuren, duidelijke communicatie.

Vriendelijke ontvangst met ruimte voor overleg en afspraak.

Zoals boven weer gegeven. Daarnaast eerlijke info en GEEN onzin gevoel en behandeling.

Snelle en goede services

We hebben een mooie auto gekocht en is geleverd naar wens.

Erg goed

Goede service en snel geholpen.

Prima service, duidelijk en zonder verrassingen

Tweedehands auto gekocht, keurige auto met een nette prijs.

Goede en vriendelijke service

Goede en vriendelijke service.

Goede service, snelle hulp.

Dynamo begaf het vlak voor de garage, kon niet meer verder, dus heb hem bij jullie neer moeten zetten. Volgende werkdag direct contact gehad diagnose gekreken, en inderdaad de dynamo. Volgende dag had ik mn auto al terug en voor een projs waar ik me nog aardig over verbaasde. Net werk geleverd! Voor een eerlijke prijs. Ik kom wel weer.

De auto netjes afgeleverd vriendelijkheid zeer goed

Excellente services

Heldere afspraken. Goed contact en prima service.

Super geholpen bij het uitzoeken van mijn auto

Ook in de corona tijd goed geholpen!

Duidelijk, vriendelijk, top!

Fijne communicatie, duidelijk. Ik ben tevreden.

Een geweldige bedrijf

Met onze huidige auto al diverse keren perfect geholpen. Voor een pechgeval,apk of onderhoud staan ze altijd voor je klaar.

Superr goed autobedrijf

Onze ervaring is goed, wij zijn zeer tevreden over deze garage. En zijn super blij met onze nieuwe auto ! Zeer klantvriendelijk autogarage.

Goede afhandeling

Door Corona is alles anders dan normaal . De afhandeling is perfect. De kop koffie kom ik later nog ophalen bij de laatste puntjes die nog moeten gebeuren. Groetjes, Marten Levers

Snelle, uitstekende service

Snelle, uitstekende service en erg vriendelijk personeel!

Prima bedrijf

Uitstekend geholpen, door vriendelijke medewerkers.

De service en klantvriendelijkheid was top!

Ondanks de Corona ben ik goed geholpen en geïnformeerd voor een aankoop van een auto!

Super!

Erg aardig personeel, goede snelle service.

Geweldig goed

Zeer klantvriendelijk en een super service.