Ze nemen ruim de tijd voor je

Met storing bij de garage aangekomen. De monteur kwam direct kijken wat het probleem was. Omdat dit niet direct verholpen kon worden een leenauto meegekregen. Volgende dag hebben ze contact opgenomen om het defect uit te leggen en wat de kosten waren. Kortom klantvriendelijk en transparant. Super geholpen.

Vriendelijk en vertrouwd

Dit is het eerste contact met dit bedrijf. We hebben er in alle rust een nieuwe auto kunnen kiezen. De aandacht en service van het jonge team zijn tot nu toe uitstekend.

Prima autobedrijf die meedenkt en zich inzet voor de klant!

Op zoek naar een nieuwe auto bepaald type. Echter dit type niet in de occasions. Autobedrijf hielp actief mee naar het zoeken naar een geschikte auto en uiteindelijk een mooie auto kunnen vinden! Prima service en zeer nette aflevering!

Was prima

Prima bedrijf, vriendelijk geholpen!

Ondanks wat kleine punten na aflevering, toch tevreden over de aankoop van mijn ‘nieuwe’ auto bij autobedrijf Olthof. Begripvol en snel geholpen.

Een top bedrijf!

Een geweldig bedrijf die weet wat een klant wilt! geduld, begrip, klantvriendelijkheid voor mij een 10 , kom er zeker terug

Betrouwbaar, eerlijk en afspraak is afspraak

De aflevering van mijn bie olthof aangeschafte gebruikte auto was prima in orde. In dit geval standaard met grote beurt, een poetsbeurt en apk. De verkoper was deskundig, betrouwbaar en vriendelijk. Van testrit, aankoop tot wegrijden met de nieuwe auto was een prima ervaring zonder hobbels.

Topservice!

We gingen lastminute op vakantie en onze auto kon een dag voor vertrek nog terecht voor een zomer-/vakantiecheck. Super dat dat zo lastminute nog geregeld kon worden. Binnen een dag ook klaar en gerepareerd wat nodig was (we werden daarover vooraf even netjes gebeld, ook echt super). We konden veilig en wel op vakantie met onze auto!

Snel goede en vakkundige oplossingen

Altijd wordt er netjes contact gehouden over de reparaties en een passende oplossing gezocht. Kortom een vakkundig bedrijf met ervaren mensen

ik ben net een nieuwe klant geworden,(familie)en werd prima ontvangen door Ian Olthof.

mijn ervaring tot nu toe, is gewoon een prima garage met ervaren vakmensen en daar hou ik van ,vooral zo doorgaan,en je wordt op een prettige manier behandeld, dat voelt goed aan.

Goed en snel geholpen.

Alles op voorraad , dus kon snel geholpen worden. Ook fijn dat ze met je mee denken qua budget. Ook fijn dat je boven in de lunchroom kunt wachten. Top service.

Weet ik nog niet moet de toekomst uitwijzen

Heb een Opel Vivaro gekocht mooie nette bus ben er heel blij mee Alleen er zat een raar geluidje in toen ik een proefrit heb gemaakt zouden ze oplossen maar er is vast iets mis gegaan het geluid is er nog

Vlot en goed geregeld.

Geen problemen.

Tevreden

Zeer tevreden met de services,koop er zekers weer een auto

Prima,alles goed geregeld

Had een afspraak gemaakt voor een nieuwe voorruit , en die is op de geplande dag netjes en goed vervangen

Keurig geholpen.

Afspraak is afspraak. Altijd goede service hier.

Altijd prettig zaken doen !!

Vriendelijk personeel en altijd correct !!

Vlotte service bij lekke band

Direct geholpen eind van de middag met lekke band

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Prettig contact en snelle levering

Eerste contact was erg prettig; vriendelijk geholpen en er werd globaal uitleg gegeven voor een vrijblijvende proefrit. Auto en alles eromheen was binnen een week voor elkaar. In dit geval was het mijn eerste auto en (zoals aangegeven) geen verstand van auto's. Enkele dingen hadden daarom wat duidelijker toegelicht gemogen over bijv. advies soort verzekering, gebruik van de auto zoals bevorderen zuinig rijden, eventueel opties van de auto etc. Wellicht toeval of eigen schuld; één dag later was de accu leeg. Mogelijk had ik na het ophalen langer moeten rijden, zelf heb ik geen idee.

Je word netjes geholpen, alles goed voor elkaar. Top service!

Uitstekend en klantvriendelijkheid bedrijf!

Had daar een mooie toytota avensis zien staan op marktplaats , heb gekeken + proef gereden. Ging allemaal heel relax. Had auto in te ruilen en verkoper had opzet gemaakt ivm inruil+ wat ik bij moest betalen. Dat zag er goed uit dus de deal door laten gaan. Heb zelfs een witte kentekenplaat erbij gekregen (was niet aanwezig) en ze hebben zelfs wat extra benzine in de auto gedaan! Wat een service dat vindt je niet veel meer! Zeer klant vriendelijke en eerlijk bedrijf.

Snel en betrouwbaar

We zijn snel geholpen en vragen zijn goed en duidelijk beantwoord. Het personeel is vriendelijk en eerlijk.

Goed meegedacht...snel verholpen!!

Smorgens gebeld kon s'middags al terecht... Onderdeel besteld ....leenfiets mee. En de volgende morgen weer klaar!! En dat in de bouwvak!!

Goede service door vriendelijke en behulpzame mensen

Vanuit Venlo hier geweest om auto te bezichtigen...goed geholpen door zeer vriendelijke mensen..tevens auto gekocht