vriendelijk ontvangen slecht in afspraak nakomen

Ontvangst is heel goed. Maar een gemaakte afspraak nakomen doen ze niet. Want dan is in eens die tweede sleutel er niet. Terwijl ze tegen me gezegd hebben de de sleutel aangetekend verstuurd zou worden. En dan heel kort door de bocht de sleutel is er niet meer klaar. Dan zou ik zeggen als autobedrijf Olthof laat hem maar bij maken en stuurt de rekening naar ons. Mvg Co

Goedemorgen Co, Laten we positief beginnen, bedankt voor het compliment over het hartelijke ontvangst! Wat betreft uw klacht over de sleutel zijn wij toch wel teleurgesteld. Er is duidelijk aangegeven dat wij ons uiterste best zouden doen om de 2e sleutel er bij te krijgen maar dit konden we niet beloven. Als we deze zouden krijgen dan zouden wij hem inderdaad aangetekend naar u versturen. Wij zijn akkoord gegaan met uw bieding en hebben daarbij aangegeven dat dit onder voorwaarde van 1 sleutel is. Maar alsnog zouden wij ons best doen deze er bij te vinden. Dit is helaas niet gelukt, natuurlijk is dit jammer! Maar afspraak is afspraak in dit geval, dus helaas kunnen wij niet tegemoetkomen hoe graag ik dit ook wil. Ik hoop dat u alsnog veel plezier van de auto heeft. Met vriendelijke groet, Ian Olthof Eigenaar Bie Olthof.

Goed bedrijf, dat zich aan afspraken houdt.

Ik vond de aankoop van mijn Audi bij Olthof een zeer prettige ervaring. Samen met de inruil van mijn Volvo vond ik het een goede deal. De gesprekken verliepen erg prettig en vlot ondanks de Corana-crisis en alle afspraken werden keurig nagekomen. De nieuwe audi stond keurig gepoetst klaar incl. alle zaken, die we vooraf hadden besproken.

Een zeer betrouwbaar en top autoverkoopbedrijf!

het personeel is erg vriendelijk en zeer attent. Ze bieden altijd een goede selectie van kwaliteitsauto's. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Prima geholpen.

Auto voor apk gebracht. Aardig personeel.

Eerlijk, betrouwbaar, komen afspraken na

Super goed

Attent , er wordt een kop koffie aangeboden, duidelijke uitleg, erg vriendelijk!!

alles OK

vriendelijk en goed advies.

We zijn goed geholpen

Onze ervaring is dat ze echt hun uiterste best doen om de problemen goed op te lossen

ERG FIJNE MENSEN EN KOMEN NA WAT IS AFGESPROKEN

FIJNE NO NONSENS GARAGE, GEWOON DOEN WAT GEDAAN MOET WORDEN. SNELLE AFHANDELEN EN ERG PRETTIG GEHOLPEN

Top service

Na onze wensen voor een nieuwe auto te hebben aangegeven zijn ze op zoek gegaan naar een auto. Het voorstel wat wij kregen overtrof alles! Goede prijs en een meer en completere auto dan wij zochten! Bedankt voor jullie inzet!

Zeer goede service

We hebben gebeld dat we graag nog een auto willen bekijken na sluitingstijd. Eigenlijk gingen ze om 16.00 uur sluiten maar zonder problemen konden we in alle rust de auto bekijken en nog een proefrit maken. En er was ook nog ruim te tijd om de koop rond te maken.

Prettige zaak

Goede en vriendelijke service

Eerlijk bedrijf met goede en vriendelijke service

Goede ervaring met het bedrijf.

Blijven zoeken naar oplossingen, vriendelijke uitstraling.

goede service

Goed, alleen jammer dat ik niet gebeld ben toen de auto klaar was, zoals beloofd

Leuk bedrijf

Vriendelijke mensen, komen afspraken na!

Ik vond t super! Aardig personeel, goede uitleg ook. Toppie!

perfect geregeld en snelle service

sleutel van de bedrijfsbus was defect. Ramon heeft snel een nieuwe geregeld.

Top geregeld alles

Betrouwbare en plezierige garage

Fijne en goede garage, komen afspraken na en dat alles op een hele gemoedelijke manier. Een garage die zeer zeker ook de gun factor waard is.

Heel klantvriendelijk

Goede service en vriendelijke medewerkers

de afspraak is keurig nagekomen en de service beurt en de apk keuring zijn ook keurig afgewerkt Mvg Johan overhein

prettig geholpen, vriendelijk en behulpzaam personeel, bedankt

prettig geholpen en vriendelijk en behulpzaam personeel bedankt

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk, snelle service