Erg prettig te woord gestaan en geholpen.

Het contact verliep erg prettig en de vragen die wij gesteld hebben werden snel en professioneel beantwoord.

Snelle en zeer goede service

Andere auto gekocht bij Olthof. Na bezichtiging direct gekocht. Nog geen week later auto opgehaald met beurt, APK en netjes gewassen. Fijne mensen en goede service!

Keurig bedrijf

Net bedrijf en prima correcte onderhandeling over zowel inruil als aankoop

Top service!

Goed geholpen. Makkelijk in omgang. Veel vertrouwen. Deskundig advies. Kortom tot op heden perfecte service.

Professioneel en vriendelijk

Gemakkelijk online afspraak maken , geven als nodig vervangend vervoer en als je kunt wachten, kun je wachten met een kop koffie of thee boven in de nieuwe lunchroom.

Service en kwaliteit met een glimlach

Wij komen al jaren als klant bij Olthof ze denken altijd mee in oplossingen als er een probleem is. Deze keer waren we er voor een bandenwissel van zomer naar winter we konden er op wachten en toen de koffie op was konden we weer verder

Uitstekend!

Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen

Ik ben heel goed en snel geholpen door jullie

Doordat mijn andere auto door een aanrijding total loss was verklaard moest ik zo snel mogelijk een andere auto hebben. Jullie hebben mij daar heel snel mee geholpen

Top service en zelfs na maanden nog coulance

Had na aankoop een paar maanden later een niet goed functionerende benzinemeter. Mijn eigen VW garage in Amsterdam heeft het gemaakt. Maar Olthof heeft de factuur betaald. Helemaal top. Wat een service !

Fijne garage ,sfeervol en goed personeel.

Zou iedereen aanraden om eens daar te gaan kijken voir een mooie occasion..

vriendelijke medewerkers.

De sterren zeggen genoeg.

Geweldige service en goede prijs!

Bij 'Bie Olthof' word je altijd vriendelijk geholpen en staat de koffie altijd klaar. Bij het zoeken van onze nieuwe auto hebben ze enorm goed geholpen, de gevonden auto voldoet helemaal aan onze wensen en dat ook nog binnen ons aangegeven budget! We hebben hier al meerdere auto's afgenomen de afgelopen jaren en zijn altijd goed geholpen. Er kan natuurlijk altijd een probleem zich voordoen met de auto, maar dan zijn ze ook direct bereid om te helpen. Voor iedereen zeer aan te raden!

prima geregeld

alles telefonisch geregeld en afgehandeld volgens afspraak

In 1 woord prima!

Hartelijk en eerlijk

Lekkere koffie en fijn geholpen , alles maakte een goede indruk.

Fijne ervaring met eerlijke en nuchtere mannen

Mooie golf variant gekocht voor een fijne prijs. Audi A1 ingeruild voor een eveneens eerlijke prijs. Prettig en snel contact, denken verder goed met je mee. Groeten uit Hoogeveen

Redelijk tot voldoende

Vd week hier een auto gekocht, zeer goed ontvangen zelfs opgehaald van het station. Zeer vriendelijke mensen dat zeker! Wat wel beter kan...is het meer verdiepen in de auto's die jullie te koop zetten. De banden van mijn auto waren uiteindelijk qua profiel op en slijtage banden. Of je een splinternieuwe of gebruikte bak koopt, het blijft veel geld. Dus dan mag je ook verwachten dat je niet meteen voor onverwachte kosten staat. En ja...ik wilde het liefst ANWB keuren, maar de auto kocht ik 2 uur buiten mijn woonplaats. Risico genomen dus. Gelukkig was de auto 2 jr bij hun in onderhoud geweest, hele 2 jr historie dus bekend. Hier was ik dus blij mee, vandaar besluit. Los vd banden ben ik zeer blij met mijn new bak! Ik beveel jullie aan.....maar ik zeg wel....qua info auto kan het veel beter. Veel occasion dealers laten auto's inruilen, ze checken alleen de auto niet grondig, en zetten het uiteindelijk in de verkoop voor duizenden euro's. Ik zeg niet dat het hier gebeurt, maar na dit ga ik dat wel denken.

Afspraak gemaakt. Duidelijk vertelt wat er ging gebeuren en dat ze in de middag contact zouden opnemen wanneer de APK gedaan was. Vervangend vervoer aangeboden.

Prima!

Auto ingeruild voor een 500E. Prima service en goed contact!

Goed en netjes geholpen

Zeer Goed en netjes geholpen

Zeer vriendelijke man die Jan. Klinkt allemaal goed en ik geloof hem. Meisje aan de kassa ook zeer vriendelijk. Mooie zaak, wij wonen er 275 kilometer vanaf maar ik ben erg tevreden met mijn 'nieuwe' motor.

Warm onthaal

We zijn vanuit het diepe zuiden naar Bie Olthof gaan kijken naar de cabrio die ik al lang aan het zoeken was. En ik moet zeggen vanaf de eerste x was er een klik en een warm ontvangst ,de auto werd perfect afgeleverd volgens afspraak, ik heb er geen spijt van gehad om de trip van meer als 220km enkel te maken.

Meedenkend en oplossingsgericht

Een bedrijf waar je als klant nog echt de indruk krijgt dat ze met je meedenken, wel zo fijn wanneer je op zoek bent naar een andere auto én van ver komt.

Prima geregeld perfect afgehandeld

Voor een ieder aan te bevelen garage bedrijf

Prettig!

Zoals je het graag wenst.