Zeer goede service en vriendelijk

Bij een onderhoudsbeurt is het personeel vriendelijk, meedenkend en staat de auto netjes gewassen klaar. Top!

Topgarage

Altijd keurig alles geregeld en als er meer aan de hand is met je auto als je denk wordt je netjes gebeld of de reparatie uitgevoerd mag worden.Super service en top vakkennis van alle merken

Blij met mijn nieuwe aankoop

Eerst bij diverse dealers gekeken wat er was maar niet gezien wat ik wilde hebben. Zo na een paar stapte ik bij deze auto dealer binnen en keek wat rond..... ik zag daar een ASX staan op de boven verdieping de verkoper vroeg of ik er een rondje in wilde rijden zodat hij daarna naar mijn auto kon kijken voor inruil. Zo gezecht zo gedaan. Ik heb zo'n 30 minuten rond gereden om te zien of het wat was. Terug bij het bedrijf was het al snel duidelijk. Doet u die maar. Zo gezecht zo gedaan. Nog wat onderhandeld over de prijs en inruil ect en uit eindelijk kwamen op eenredelijk uit. De verkoper gaf mij rustig de tijd om er even over na te denken (maar ik wist al dat die t moest worden) Ik zij ik wil de auto op 2 dingen. De auto wil ik deze week nog hebben en ik zou graag iets meer voor me auto terug willen of iets met de prijs. De verkoper ging even kijken wat sleutelen hier en daar en binnen 2 min zaten we op de zelfde hoogte. Zo gezecht zo gedaan.... nu 2 dagen later heb ik deze opgehaald en ben blij. Hun een zeer mooie inruil auto en ik weer een zeer mooi Item terug. Al met al staat de text misschien wat vreemd. Maar ik heb alle tijd gehad om voor mezelf te denken of ik het echt wilde. Na 2'5 jaar al te zoeken wat wil ik wat wil ik is dan toch het sleuteltje gewisseld en rijd ik nu in een mooie zeer jong gebruikte auto van TOP kwaliteit. En mocht er wat zijn of wat ook mocht ik altijd terug komen maar hij zij je mag ook naar me collega die dichter in de buurd is..... dat is geen probleem nou beter is er niet zou ik zeggen. Zie mijn aankoop en inruil op @kamaz_895 (Instagram)

De auto komt hier beter uit de werkplaats, dan uit de fabriek

Fantastische service voor een ongelooflijk redelijke Prijs

Goede service Purmerend

Accu was niet goed, langs gegaan, zijn meteen geholpen, nieuwe accu gekregen, geweldige service

Geweldige service!

Geholpen door Piet in Schagen. Hele vriendelijke man en alles is netjes afgehandeld. Zou dit bedrijf zeker aanraden!

perfect, zeker aan te bevelen

Prima en snelle service, ervaren garagebedrijf. Verkopen ook nette auto tegen nog betere prijzen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Word daar altijd netjes geholpen, en word goed meegedacht met klant.

al het onderhoud van onze auto. Super goede en snelle service.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prettig bedrijf en goeie service

Staat altijd voor je klaar !! Super goed altijd. Dus zeer tevreden.

ik ben zeer tevreden met de snelle reparatie van de deur van mij peugeot 1007 die niet meer automaties dicht wilde en dat voor een eerlijke betaalbare prijs . dank je voor de snelle services fam vd kolk

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik zit hier al een aantal jaren en bevalt me zeer goed, klantvriendelijkheid is prima en als ik wat problemen met de auto heb kan ik altijd langskomen om het probleem te laten verhelpen, zeer tevreden over het werk wat ze afleveren

Ondanks dat het bedrijf buiten Egmond aan Zee ligt, zal ik voor bepaalde activiteiten gebruik maken van hun diensten. Redenen: zie onder. NB: Ik zou jullie willen adviseren om bij \'Reden bezoek\' meer opties te kunnen aangeven.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf als ik ergens mee zit kan ik altijd meteen even langskomen om naar het probleem te kijken. super.

Allen zeer vriendelijk in de omgang. Je wordt snel en goed geholpen. De reparatie worden deugdelijk en kostenbewust uitgevoerd.

Ik rijdt 35 jaar Volvo, ik heb Joop jaren geleden leren kennen als een \"volvofiel\". Voor mijn auto`s is hij altijd de beste monteur geweest die een \"kenner\" zich zal wensen. Daarnaast is het qua service een verademing om met het team van autoserviceursem een relatie te hebben!

zeer behulpzaam. oplossing gericht .

staan dag en nacht voor je klaar,goede service

staan dag en nacht voor je klaar,goede service