U zult net als wij een weloverwogen keus willen maken bij het aanschaffen van een andere auto. Want laten we eerlijk zijn, naast het kopen van een huis is de aanschaf van een (andere) auto vaak de duurste aanschaf die je doet. Met andere woorden, als je geen nieuwe auto wilt of kunt kopen ga je op zoek naar een goede tweedehandsauto met het liefst weinig kilometers op de teller. Als je houdt van flink onderhandelen over de prijs, gladde verkooppraatjes en een mooie showroom met dito strakke verkopers, ga dan vooral niet naar Feijts Auto\'s. Maar heb je er 100 km enkele reis voor over en je stapt over de drempel en het vertrouwen straalt je tegemoet, ga dan wel naar Feijts. In de sfeer van een kleine lokale garage, waar het draait om de liefde voor het vak en waar je als koper als gewaardeerde klant wordt behandeld. Waar de eigenaar zelf de auto\'s inkoopt/importeert omdat het Nederlandse aanbod niet toereikend is. Wij kochten bij Feijts onze auto. Tijdens de proeffit merkte ik dat door de stilstand de banden een beetje hoekig waren geworden en er trillingen te voelen waren. Warmrijden van de banden zou dit euvel kunnen verhelpen, nee, bij Feijts worden gewoon goede banden vervangen door andere exemplaren. IK had niet opgemerkt dat de zelfdimmende spiegel kapot was. Misschien had een ander bedrijf de spiegel laten zitten, maar niet bij Feijts! Toen we de auto kwamen halen, was er ook nog een prachtige bos bloemen, zeg nou zelf, waar word je tegenwoordig nog zo behandeld als klant?kortom, zoek je een goede occasion met weinig kilometers, en de auto staat je al aan als je de website bekijkt, ook al moet je van verder komen, het is zeker de moeite waard en zeker een aanrader. Jos en Bas, bedankt voor de goede aankoop van onze auto waar we zeker vele jaren van kunnen genieten!. Als het mogelijk zou zijn,zou ik Feijts beoordelen met een elf!

goede service en prijs verhouding.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Bij Feijts terecht gekomen via gaspendaal omdat we een speciale auto zochten de Nissan Cube, deze rijden niet zoveel in nederland.De afstand vanuit brabant was toch 80 km maar kreeg een goede indruk door de telefoon ende andere reccensies op deze site. Bij aankomst bleek dat inderdaad ook te zijn, een eerlijk verhaal zonder bijkomende kosten zoals je elders vaak mee maakt komt er nog van alles bij voordat je hem mee kunt nemen hier niet! Zeer persoonlijke benadering en een zeer accurate afwerking van alles wat bij inruil en overschrijving bij komt. Als extra kregen we er een mattenset bij, en bij vertrek een mooie bos bloemen, dat geeft weer hoe deze mensen met hun bedrijf bezig zijn. De auto hebben we nu een week en hij rijd perfect.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Mooie Renault Modus voor een mooie prijs gekocht. Prima koop / verkoop dus erg tevreden. Bedankt en tot ziens!

Zeer tevreden ,eerlijke bekwame mensen. Afspraak nagekomen wat betreft opsturen Nederlandse handleiding voor Mercedes .

Deskundig en klantgericht advies.

Was op zoek naar een nieuwe auto en aangezien mijn vader 2 maanden eerder er ook een auto gekocht had en zeer tevreden was, daar maar eens gaan kijken. Heb toen een hele mooie Kia Soul gevonden. Alles perfect geregeld! Zeer tevreden!

Heb 5 jaar geleden bij Feijts \'n occassion gekocht welke tot zeer onlangs door Feijts werd onderhouden. Nooit problemen ondervonden,altijd correct behandeld, ergo in een woord top. Verleden week opnieuw bij Feijts ( waar anders) \'n occassion gekocht. Eenmaal klant bij Feijts en je bent klant bij een super onderneming waar de klant nog altijd koning is.

Mijn vader had een andere auto nodig (automaat). Bij Feijts een mooie Toyota Yaris gevonden. Alles was perfect geregeld! Zeer tevreden.

Op een nette manier geholpen. Ze nemen de tijd voor je. Je wordt eerlijk behandeld. Voor mij een goed bedrijf, welke je aandurft te bevelen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ik rij nu een week in mijn nieuwe (occasion) auto die ik bij Feijts gekocht heb en ben zeer tevreden. Ik zal het bedrijf zeker aanbevelen.

Topservice bij Feijts Auto\'s! In april 2016 gebeld om eens te praten over de aankoop van mijn eerste auto. In dezelfde week langsgekomen om met Jos te praten aan welke eisen de beoogde auto moest voldoen. 4 weken later werd ik gebeld over een potentiële occassion. 2 dagen later gaan kijken en voldeed aan alle eisen. Jos heeft kostenloos alle \'gebreken\' gemaakt of vervangen en een mooie, schone auto afgeleverd. Auto moest nog voor een terugroepactie naar de dealer. Jos heeft dit allemaal geregeld, hoefde alleen de auto (een week na aankoop) bij Feijts af te leveren en dezelfde dag weer op te halen. Toen bleek bij de dealer check up nog dat de ruitenwissers bijna aan vervanging toe waren, heeft Jos deze ook kostenloos vervangen. Al met al helemaal tevreden over gang van zaken, service en deskundigheid! Zou iedereen aanbevelen hier een auto te kopen.

Ben zeer tevreden met aanschaf en de afwikkeling van de auto. Jos, je hebt niet te gezegd. een geweldige auto hij rijd super.

super goede garage

ik heb bij feyts mijn 1 ste auto gekocht de service van feyts is super goed en ik kreeg ook nog een mooie bos bloemen

zitten al jaren bij dit bedrijf en zitten er nog steeds de ervaring is top garage ook de service en zeker de klantvriendelijkheid is uit stekend

ik heb een gebruikte auto gekocht bij dit bedrijf en werd zeer goed geholpen het was of ik een nieuwe auto kocht kreeg ook een mooie bos bloemen ik ben echt heel tevreden

We zijn nu reeds meer dan zes jaren klant bij Feijts auto\'s en hebben alleen maar positieve ervaringen. Prima service en deskundige medewerkers.

goed ontvangen ,bij de koop heel goede afspraken gemaakt service en klant vriendelijkheid mogen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen en nog bedankt voor de bloemen die ik mogen ontvangen de Heer Eykenboom uit Maastricht

Goede en eerlijke service! Per direct een auto nodig en met extra inzet van de medewerkers dezelfde dag nog kunnen ophalen. Ook met vragen achteraf staan ze direct klaar.

Sinds vele jaren klant bij de fa. Feijts. Zeer tevreden met de service. Van eigenaar tot monteur is iedereen zeer bekwaam en serieus bezig met de zaak. Zal de fa. Feijts altijd aanbevelen bij familie en vrienden,

Afgelopen week voor de eerste keer een auto gekocht hier en helemaal tevreden hierover. Vanaf het eerste bezoek tot aan de aflevering van de auto alleen maar hele goede service gehad. Echt een aanrader voor iedereen.

Super tevreden! Zakelijk maar uiterst correct behandeld! Zeer mooie auto gekocht!

Rijksweg 55 5953AB Reuver