Waar een telefoontje al toe kan leiden tot het kopen van een auto. Super toch!!!!

onlangs een mooie hyundai i30 wagon gekocht. goede service. ik kreeg zelfs een gratis leenauto mee om de wachttijd te overbruggen.

Fijn om zaken mee te doen Helemaal klantvriendelijk

Nissan Juke overgenomen, alles prima verlopen. communicatie was ook zeer goed. Mooie auto en goed beschreven. Bas bedankt voor de goede zorgen.

Wat een super service! Vanmorgen gebeld en mocht gelijk langs komen . Erg klantvriendelijk :) En natuurlijk top service ! Tot de volgende keer !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

ik kom al jaren bij feyts ,mijn persoonlijke ervaring is goed je hoeft maar te bellen en ze helpen je en dat kan ik waarderen.

Ik heb een mooie Mercedes gekocht. Kundigheid, en services was optimaal hetgeen veel vertrouwen geeft. Vooral de begeleiding van de heer Feijts was heel hartelijk. H. Scholle

Hier hebben wij onze auto gekocht.Werden heel correct en vriendelijk geholpen.Wij zullen deze garage dan anderen ook aanbevelen.Zijn heel tevreden.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Zeer goed, klein bedrijf waar de klant geen nummer is.

Wij zijn gastvrij en eerlijk geholpen bij de koop van een Skoda Fabia. Goede service zonder poespas. Een gemoedelijke sfeer.

Super geweldige profesionele service. Klantenservice perfect. Een geweldige auto gekocht bij dit bedrijf. 👌👌👌

Zeer klantvriendelijk

Zeer goed advies gekregen. Zeer deskundig personeel, en het belangrijkste hun eerlijkheid

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Hebben hier een auto gekocht...zeer naar tevredenheid. Bekwame mensen en een eerlijke prijs! Prima afhandeling bij afhalen van de nieuwe aanwinst. Bedankt en tot ziens!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Op aanbevelen zijn wij bij Feijts terecht gekomen. Mede dankzij het vriendelijke personeel en goede service zijn wij zeer tevreden over onze gekochte auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

2e bezoek aan Feijts Garage voor service. We hadden al goede ervaringen met de aankoop van onze auto, alleen de ruitenwisser met automatische stand/interval schakelaar deed het niet. Dus terug naar Feijts, voor de reparatie. Ik merkte op dat de ruitenwisser een streep achterlaat op de ruit, al waren ze nog in goede conditie. Geen probleem, deze zijn ook kostenloos vervangen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super ervaring gehad bij het kopen van mijn nieuwe tweedehandse auto. Feijts auto\'s importeert de meeste tweedehandse auto\'s uit Duitsland van de eerste eigenaar met lage kilometerstanden om zo goede auto\'s te kunnen aanbieden. We waren zeer tevreden met onze Mitsubishi. Ook doen ze alles eraan om een goede auto afgeleveren. Bij ons was een spiegel beschadigt die werd uiteraard zonder extra kosten voor dat we ons auto gingen ophalen vervangen. Verder kregen we een nieuwe buurt, Apk en 6 maanden BOVAG garantie, incl de prijs. Ik kan het bedrijf dus zeer aanraden.

Onze eerste indruk was en gevoel van: hier zit je goed. Schoon, geen herrie, alle auto\'s in zeer goede staat, dus geen enkel kneusje! Het vertrouwen is tijdens de gesprekken gegroeid. Bij enige onzekerheid werd deze al snel weg genomen. Met deze ervaring zal ik mijn volgende auto weer bij Feijts kopen.

Wij waren een weekendje naar de Lommerbergen vanuit ee Groningen. Tijdens een ritje naar Reuver brak er een schroefveer waardoor de auto veel lawaai maakte. Heb toen Feijts auto,s gebeld was op zaterdagmiddag. Ze konden de auto maandagsmorgen wel maken. Ze belden om 9.00 maandagmorgen dat de auto klaar was Ik superblij want we moesten om 10.30 uit het huisje zijn.De prijs viel mij ook 100% mee. Ik beveel Feijts auto, ten zeerste aan . Helemaal top We konden weer met een veilig gevoel naar Groningen rijden

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Op zoek naar een andere auto en surfen op internet kwamen we terecht bij garage Feijts in Reuver. Daar werden we met open armen ontvangen en onder het genot van een kop koffie hebben we onze wensen aan Jos voorgelegd. Hij heeft voor ons een superauto gevonden en deze hebben wij net voor de kerst opgehaald. Nog even koffie gedronken en de papieren in orde gemaakt zijn wij supertrots en tevreden naar huis gereden. Jos en medewerkers bedankt voor de goede service.

Voor de aanschaf van een goede tweedehands auto zijn wij voor de eerste keer in de Reuver bij autobedrijf Feijts geweest. De eerste indruk was meteen goed. We werden correct geholpen , de prijs is goed , keurig alles afgehandeld. Deze garage raden wij aan, en dit zullen wij zeker ook doorgeven als mond tot mond reclame.