Een goede ervaring met de bedrijf

Prima geholpen en goede service

Je krijgt de ruimte om op je gemak de auto's te bekijken. Er is voldoende aanbod. Er wordt ook goed meegedacht en in ons geval ook een goede inruilprijs geboden voor onze oude auto. Aflevering was netjes en geheel volgens afspraak.

Prettige service

Al bij binnenkomst is de ontvangst vriendelijk en professioneel er word met je meegedacht en verschillende opties aangeboden, er zit geen druk bij dat je direct moet beslissen, ik ben een nadenker en kan niet direct een beslissing nemen en daar was begrip voor. Ben blij met de auto die ik ( het was de eerste die alles al had wat ik wilde)genomen heb. Top begeleiding, ook de dagen daarna, kon altijd met vragen of hulp terecht.

Het totale plaatje, een 10!

Ik heb Maikel ervaren als een oprechte, meedenkende verkoper. Nou, dat was elders wel anders. Voor mij bestaat de aankoop van een nieuwe auto uit 3 delen; - de auto, in hoeverre is die naar de zin, - de prijs, in hoeverre kom je tot elkaar, en - de sfeer die de verkoper neerzet. In alle drie de gevallen ben ik zeer tevreden!

Zeer goede garage,vakkundig, vriendelijk personeel

Zeer fijne garage,word goed geholpen, nemen echt de tijd voor je. Kom hier al jaren. Ik raad deze garage iedereen aan.

Altijd prettig, snel en vriendelijk geholpen. Uitstekende service!

Wederom een tweedehands auto gekocht voor mijn vrouw. Dank aan Michael die met een goed en doordacht bod voor de huidige auto kwam. Zeer tevreden over de dienstverlening en manier van zaken doen!

Goed service met uitleg en geduld

Bij aankoop van de lage prijsklasse autos hebben geen garantie, dat is erg jammer, waardoor krijgen we iets minder zekerheid gevoel van de kwaliteit van de auto!

Fijne zaak

Inmiddels al mijn tweede auto hier gekocht. Auto's zijn jong en goed onderhouden. Fijne mensen die weten waar ze het over hebben. Als ik weer een andere auto ga kopen, ga ik ook eerst hierheen :o)

Gewoon weg goed

Als ,,niet,,, klant ,uitermate vriendelijk geholpen door de medewerker aan de balie.

Gewoon goed

Tweedehands auto gekocht en oude auto ingeruild. Komen netjes de afspraken na.

Erg geweldig

Goed geholpen met mij aankoop.

de afspraken werden vastgelegd op het verkoopcontract

Een van de afspraken was het nazin van de accu, deze bleek achteraf toch niet goed; heb een nieuw accu gekregen, prima service, maar had niet nodig geweest indien in eerste instantie de accu was nagezien zoals afgesproken.

Goeg behandeld

Goede service en duidelijk met afspraken

Nette verkoper, snelle levering

Heel netjes geholpen, goede aflevering en snel geleverd.

Gewoon geweldig

Mijn eerste auto die ik hier heb gekocht goede service afspraken worden goed nageleefd Ik heb de auto nog geen 24 uur maar het voelt goed Ik deze dealer aanbevelen aan iedereen Verkoper ameen hele vriendelijke verkoper met genoeg kennis over auto's Bedankt voor de aankoop Met vriendelijke groet Lars

Wordt rustig de tijd voor je genomen en binnen de tijd van afspraak weer afgeleverd. Was wel wat verbaasd dat na een grote beurt de auto vuil werd meegegeven.

Sterren zijn wel verdiend

Word goed geholpen en voor de beste prijs koffie staat altijd klaar

Super vriendelijke verkopers

Zeer hulpvaardig. Goede uitleg

Top, vakkundig, snel en no nonsens.

Lekker vlot. Daar hou ik van.

Top service!

Ik ben tevreden over de koop en afhandeling van mijn occasion auto (Hyundai i20). Onderhoud en APK laat ik ook door bij Van der Linden verzorgen. Er wordt tijd genomen om alles goed te bespreken. De prijs/kosten worden ook vooraf overleg. De kwaliteit en service is daarom TOP!

Ik ben weer automobiel.

Oude auto verkocht. Kan weer verder met ander gekochte auto.

Een prettige garage met sympathieke medewerkers.

Er wordt goed gewerkt. Het overleg over de werkzaamheden is ook prettig. Een klantvriendelijke garage.

Wat een fijne garage is dit

Ik kom hier al jaren, maar nu ze met een Corona piek zitten blijven ze enorm behulpzaam en service gericht. Top!!

Vriendelijk geholpen

Het onderhoud werd vlot uitgevoord. Bij het aftanken was een probleem

Fokkerstraat 36 2722 NK Zoetermeer