Vriendelijk en goede service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer betrouwbare garage. Fijn personeel, duidelijke communicatie. Prettig geholpen volgens, goed ingespeeld op mijn wensen. Naast onderhoud ook mijn nieuwe auto hier gekocht en erg tevreden over.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Komen al jaren voor onderhoud van onze auto.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

If I could give 0, for sure I would do this. I don\'t recommend this seller and garage. I bought a car what supposed to be in really good condition (as they said). Fortunately I took also 3 months warranty. In 3 months car was broken 4 times!!! 4 times I had to drive almost 40 km in one side to \"repair\" it. First it happened after 3 days when I bought this car, then again after one week. Explanation of Mr. Patric (I guess) was that could happen to brand new car. Ok, they \"repaired\" and maybe after 1 month again the same like twice before... again \"repaired\" and after 2 days the same problem :). Please, check 100 times before You buy and \"repair\" car there.

Kom hier al jaren voor onderhoud. Altijd een eerlijk advies en men denkt met je mee om de kosten zo laag mogelijk te houden i.v.m. leeftijd van onze auto

Goede ervaringen m.b.t. de aankoop van een auto en service nadien. zijn netjes geholpen en aantal kleine mankementjes zijn opgelost door de monteur. Deskundige mensen die de tijd voor je nemen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb hier een auto gekocht. achter af blijkt dat die motor 1 liter olie verbruikt per 200 km naar een andere garage gebracht en na laten kijken en de motor lekt niet.. nu vond die monteur wel dat de eind demper niet meer vast zat aan de tussen demper terwijl toen ik de auto kocht ik daar specifiek nog naar gevraagd had en mij het antwoord is gegeven. onze monteurs hebben hier naar gekeken en alles ziet er goed uit... HIER NOOIT EEN AUTO KOPEN ! AFZETTERS

In eerste instantie kraakte hij onze inruilauto wel af, dat vond ik niet verstandig! We hadden gebeld of we de auto konden bekijken maar er was kennelijk geen tijd om hem uit de showroom te kunnen halen, omdat we erg veel zin hadden in de betreffende auto hebben we ons over deze dingen heen gezet en zijn we later toch tot de aankoop van deze auto overgegaan. Achteraf na aankoop moesten er nog een paar dingetjes geregeld worden en dat ging soepel en netjes. Wat de totaal indruk toch prima maakt.

Goede ervaringen met Henk Schouten Autobedrijf! Goede service en aardige mensen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

zeer tevreden

Prima ervaringen bij zowel koop als onderhoud van de auto

APK- en servicebeurten voor de auto, tussentijds advies gevraagd

Heb in september een Ford Ka gekocht. De reservesleutel (die eerst niet werkte) is gemaakt en nagestuurd. Vriendelijke mensen die vertrouwen uitstralen. Service is goed.

Ik heb goede ervaringen met autobedrijf Schouten. Tevreden over mijn gekochte auto en geboden onderhoud en service.

Wij zijn vandaag 29-05-2015 geweest voor de aanschaf van \'n andere auto. We werden vriendelijk ontvangen door Patrick en hebben de auto die we hadden gezien bekenen. Na \'n proefrit te hebben gemaakt, hebben we na overleg over de inruil van onze oude auto de deal gesloten. Onder het genot van \'n kopje koffie, werden de papieren in orde gemaakt. Al met al \'n zeer vriendelijk bedrijf met vakkundige mensen.

Heb een peugot 206 gekocht bleek na 3 weken een lekke koppakking te hebben ik had geen garantie maar ze hebben kosteloos een nieuwe ingezet dit heb ik nog bij geen 1 autobedrijf meegemaakt het zijn echt top mensen een aanrader dus

Aankoop 2e hands auto. Duidelijke communicatie, heldere afspraken en heeft in ons geval getoond zijn uiterste best te doen om elkaar te vinden met de inruil. Prima service en no nonsens. Keurige aflevering. Nog 3 maanden garantie te gaan, verwachtingen positief. Absoluut een aanrader!