Zeer slecht, Niet te vertrouwen.

Ik heb op 19-12-19 een opel astra gekocht bij henk schouten. Op de advertentie stond zowel in de titel als in de beschrijving met airco, Met hoofdletters. Dan verwacht je dus ook dat de airco werkend is. Wij komen vanuit rotterdam een uur rijden om de auto te bezichtigen, We mochten een proefrit maken, En helaas, De airco werkt niet. En er zat een scheur in het slangetje van de carterventilatie waar uitlaat gassen uit kwamen. Toen wij terug kwamen van de proefrit hebben wij dit meteen laten zien. en ook laten weten dat de airco niet werkte. Meneer vertelde ons dat we dat slangetje zelf maar moesten vervangen. en dat we de auto gewoon moeten nemen zoals die is. En vertelde ook dat ondanks de airco kapot was(Wat niet op de advertentie gemeld stond) Geen compensatie kregen.Waarom staat er dan met grote letters AIRCO in de titel als die het niet doet?en het ook niet aangegeven is dat die kapot is. ook gaf de auto de melding dat de remmen niet goed waren, Maar meneer vertelde ons dat de auto bij hun van te voren is gekeurd 25-11-19 en dat de auto top in orde was en dat de remmen in goede staat waren. de auto ging probleemloos door de keuring. Ik vertrouwde het, En ondanks dat de airco niet werkte, Reed de auto wel goed, Dus heb ik hem toch gekocht. Onderweg op de snelweg merkte ik al dat de auto heel erg trilde met remmen. Eenmaal thuis aan gekomen wilde ik toch de auto eens na laten kijken. Dus ben naar een garage gegaan. en tot mijn grote verbazing. De auto had helemaal niet goed gekeurd mogen worden. Het slangetje wat gescheurd is van de carterventilatie is alleen af afkeur omdat daar uitlaat gassen uitkomen. En volgens meneer was dit geen probleem en moesten we zelf maar maken. Ook is de einddemper helemaal lek wat dus ook een afkeur punt is. de 2 koplampen zit ook vocht in. Maar de auto ging volgens meneer probleemloos door de keuring heen? Na 2 dagen kwam er ook een raar geluid met sturen tevoorschijn. Iets met de stuurbekrachtiging wat kapot aan het gaan is.

Eerlijk advies gehad

Met mijn auto hierheen gegaan wegens een storing, waarbij direct eerst mijn auto verder nagekeken is, het bleek dat er nog veel meer onderhoud aan zat te komen waardoor het verstandiger was om er geen geld meer in te steken.

Goed En vakkundig geholpen

Fijn en zeer behulpzaam

Vriendelijk en servicegericht.

Zie boven

Zeer klant vriendelijk en goede service.

Kundig, zeer klantvriendelijk, meedenken, geen onaangename verrassingen.

Op zoek naar een Tucson kwam ik bij Schouten. Proefrit gemaakt en de auto goed kunnen bekijken. De auto is op de brug gezet om de onderkant te laten zien. Met stevig remmen trok de auto naar links. Hierop hebben ze de auto uit laten lijnen. Uiteindelijk elders een auto gekocht ivm lagere kmstand maar zeer te spreken over de service en betrokkenheid. Kan dit bedrijf aanraden.

Zonder afspraak erheen gereden . En na een proefrit en bezichteging oude auto ingeruild en met de nieuwe naar huis .. alles in 1 uur tijd precies wat ik wilde . Ze hebben me vriendelijk en vakkundig behandelt toppie

Goede service en denkt mee over de aanschaf van een auto

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Middels deze weg wil ik mijn voorgaande bericht over auto met hoog olie vebruik rectificeren. Na mijn bericht heeft het auto bedrijf een coulance vergoeding aangeboden en uitgelegd dat als zij bij inname van een dergelijk voertuig dit hadden geweten een dergelijk voertuig retour afzender gaat. Ik waardeer hun reactie en moet toegeven dat zij zich momenteel heel professioneel en klantvriendelijk opstellen. Mijn advies: denk goed na bij aanschaf van een auto of je deze net of zonder garantie aanschaft en wat een garantie dekt. Henk Schouten had mij geen coulance regeling hoeven aanbieden.

• Deskundigheid N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas een auto gekocht met een ongeoorloofd olieverbruik. Ga ondanks de moooie woorden en ogen, niet in op de aanbiedingen. Ga naar een merk dealer. Na de verkoop geeft niemand meer gehoor. Helaas

• Service N.v.t.

Net bedrijf en zeer correct te woord gestaan.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ZEER SLECHT. Van te voren heb ik gebeld om te vragen of een auto beschikbaar was, dit was zo. De auto was beschikbaar. Terwijl ik onderweg ben, word ik teruggebeld dat de auto niet meer beschikbaar is. Hoe dan, ik heb gebeld toch??? Ik was al uur onderweg. En aan de telefoon wordt verteld dat meneer de BAAS is en wat hij vindt is erg belangrijk. Klant is absoluut GEEN koning bij deze bedrijf. Als meneer schouten geld ruikt, dan vergeet hij normaal te doen tegenover andere klanten. GEWOON asociaal en totaal niet te vertrouwen!!! ZIELIG ook een beetje!!!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Maandag zijn we wezen kijken bij die Autobedrijf Henk Schouten en wat een dom bedrijf zeg... Allereerst had mijn zwager dezelfde ochtend gebeld om te zeggen dat we er rond half 12 zouden zijn. Eenmaal aangekomen allereerst geen aanbod voor een kop koffie of thee, laat staan water na bijna anderhalf uur rijden. Ach ik ergerde me er niet aan, maar een welkom was leuk geweest. De auto stond er helemaal onder de pollen bij.. Niet zo glimmend helaas als op de foto, maar een was beurtje van te voren was ze te lastig omdat ze er al zoveel hebben staan.. De 2 euro wasbeurt bij de TINQ verder op in het Dorp vonden ze ook geen optie.. Na de auto even snel te inspecteren viel mij allereerst op dat de voorste remschijven en blokken gloedje nieuw waren, maar helaas waren de achterste helemaal verrot. De banden waren omgezet van voor naar achter en visa versa. Opzich met alle pollen op de auto leek de lak goed in orde. Na vragen om de sleutel gauw een inspectie gedaan onder de motorkap en dat zag er allemaal goed schoon uit. Voornamelijk de geur van dashboard cleaner was aanwezig. Ik vroeg nog wanneer de DB riem was vervangen, aangezien ik geen stikkertje kond vinden. Die Patrick vertelde me dat die wel is vervangen en dat ze de Seat dealer hebben gebeld en die bevestigde dat deze ook was vervangen. Helaas stond het ook niet in het boekje en heeft Patrick zelf dat in het boekje geschreven (Ik twijfelde wel heel erg aan dat verhaal). Toen ik de motor mocht starten viel mij meteen op dat de versnellingspook enorm trilde en bonkte. We mochten een stukje rijden en het eerste wat we gingen doen was de auto wassen bij die TINQ in het dorp. Na de wasbeurt heb ik meteen alle 4 deuren gecontroleerd op de bekende lekkage en rechtsvoor was helaas een beetje lek. Tijdens ons bezoek aan de wasbeurt inspecteerde ik de lak en kwam 2 deukjes tegen en een aantal krasjes. Niets heel ernstig. Maar ik twijfelde enorm aan het bonken van de versnellingsbak. Dus ik deed de motorkap weer open en begon het motorblok heen en weer te schudden... Wat denk je.. De motorsteun aan de bakzijde had zoveel spelling dat de motor wel 5cm heen en weer bewoog.. Wat me ook meteel opviel waren de afschuwlijke Lexus look achterlichten, de goedkope ALU velgjes, en vooral de raamblindering die helemaal gekreukeld was waardoor het zicht waardeloos was. (De 1e eigenaar was mogelijk een jonge knul met tunings wensen) Dus na de testrit wat opzich redelijk voelde(de koppeling kwam traag omhoog) zijn we terug gegaan. Met Patrick aan tafel gezeten(wederom geen koffie of thee) kwam ik tot de conclusie met de volgende punten: Motorsteun is aan vervanging toe. Achterremmen zijn helemaal op. Lekkage in rechterdeur Geen bewijs van DB riem vervanging(geen factuur oid) Ik deed hem een bod van 4500, en hij hield voet bij stuk dat de prijs vast is. Grappig want op Marktplaats mag je alleen op deze Leon een bod doen.... De service van het bedrijf is discutabel, want waarom zet je een auto niet netjes klaar als de klant onderweg is? De deskundigheid is bij de monteurs wel aanwezig, maar de verkoper heeft geen benul van het albekende lekkage probleem van deze Leon. Ook even kijken naar de motorsteun wilde hij niet. Prijs/kwaliteit.. Met de omschreven problemen niet tot een redelijke prijs willen komen of garantie aanbieden is onder de maat van een BOVAG bedrijf. Oftewel drie keer een 1. Bespaar jezelfde de rit en zoek een andere dealer.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

I have really bad experience with this service like a seller and like a mechanics. I bought car and owner of the service said this car is perfect. No worries. After two days car was back in service, and that continues in 3 month 6! times. Everytime they was repairing something but problem came back. They even coudn\'t find problem. I said them about maybe there is transmission problem, but they didn\'t listen. Again and again they was repairing something else, because I understand, to replace or make full transmission repairs cost a lot. And I was right, in other service they directly diagnosed car has transmission problem. I had a garantie and thats why they just waited till garantie will finish by repairing something else and even they couldn\'t show me any documents about repairs. I would never recommend this service to somebody.

Vriendelijke mensen, auto\'s staan er netjes bij en afspraken worden nagekomen. gebruikte auto bevalt tot op heden goed.

Wij hebben een gebruikte Chevrolet Matiz, automaat gekocht en hebben bijzonder goede ervaringen met de garage Henk Schouten. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. De service is werkelijk grandioos en kan eigenlijk niet beter!!! Hartelijk dank!!!

goed en vriendelijk geholpen goede service

Een Peugeot 307 SW automaat gekocht. De volgende dag problemen met de afstandsbediening. Laten wegslepen door een Peugeotdealer. Probleem opgelost. Henk Schouten heeft al deze kosten betaald. Super service.

Vriendelijk en goede service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer betrouwbare garage. Fijn personeel, duidelijke communicatie. Prettig geholpen volgens, goed ingespeeld op mijn wensen. Naast onderhoud ook mijn nieuwe auto hier gekocht en erg tevreden over.