Top geholpen, zeggen ook als iets niet nodig is

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede communicatie zoals afspraak maken (zeer belangrijk) vriendelijk personeel en goede koffie!

Altijd goede service een praatje op z\'n tijd ongedwongen Al jaren klant omdat je het gevoel krijgt een goede kennis te zijn ipv klant.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Toppie service!

snel, vriendelijk

• Reden bezoek Andere reden

Vriendelijk ontvangen, goed geholpen. Voldoende tijd voor vragen.

Een bedrijf dat klaar staat voor de klant. Ik kom er al ruim 40 jaar en nog nooit problemen gehad. Jammer dat ze geen Nissan meer hebben.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je een klein probleem hebt kun je er zo naar toe en je word meteen geholpen. Ze zijn er altijd vriendelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik hebben al jaren een goede relatie met de Graaff Autobedrijven denk zo\'n 20 jaar.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen met deze garage. Zeer vakbekwame mensen. Alleen moeten ze van te voren wel doorgeven wat het bedrag is incl. BTW. Daar verraste ze mij behoorlijk mee
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij eerste contact was het als vanouds. Correct en vlot. Ook de reparatie is uitstekend uitgevoerd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De verkoop van de auto verliep vlot ren de inruiwaarde voor de andere auto was prima. Vindt het alleen jammer dat het ophalen echt ophalen was. Bij de vorige autobedrijven waar we een auto hebben gekocht was dit echt iets feestelijks. Je kreeg een bos bloemen en een strik om je auto wat je extra blij maakte, Een andere auto kopen is toch altijd weer een uitgaven en zo heb je toch een idee dat je gewadeerd werdt dat je hun bedrijf had uitgekozen. Dit is wat ik bij jullie miste en heb een beetje een gevoel van yes we hebben er weer een verkocht en dat was dat en dat je nummer zoveel was

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een super ervaring! Een occasion gekocht en alles verliep top. Na 4 weken ging een melding aan dat mijn remmen gecontroleerd moesten worden. Viel volledig onder de garantie. Na een uurtje zaten er al nieuwe remmen op en kon ik weer vertrekken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden heel fijn en prettig geholpen.\r\nEr werd gezellig gekletst en konden goed onderhandelen.\r\nZeker een aanrader om hier de volgende keer weer te komen.\r\nEn we bevelen dit bedrijf zeker aan bij andere mensen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een twijfelende aktie op de factuur. Stond 10 EUR voor wit kenteken. Was foutje, maar zag later wel dat de kenteken omlijsting nu de graaf bevat.\r\nKan dus zomaar, ongevraagd worden vervangen en dan ook nog gefactureerd? Slecht hoor

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bij de Graaff onze 2e auto nu gekocht en wederom met volle tevredenheid

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in een woord \"betrouwbaar\"! \r\nGoede informatie, en fijn zaken gedaan.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 3x zelf contact opgenomen te hebben voor een offerte word ik beloofd om via mail een offerte te krijgen maar helaas een reactie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de afgelopen 50 jaar - met een kleine (spijtige) zijsprong - dat ik bij De Graaff Autobedrijven kom, staat De Graaff met stip op nummer 1. En 50 jaar is zeer lang. Grote waardering voor de drie onderstaande thema\'s.\r\nVoeg er aan toe: een uitstekende klantvriendelijkheid.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf repareren van schade