ik heb een grote onderhoudsinspectie incl APK uitlatenvoeren. Klant vriendelijkheid kan niet beter, een betrouwbaar bedrijf dat goede kwaliteit leverd. Dit is een aanrader voor iedereen!!

• Reden bezoek Andere reden

Eerlijkheid duurt het langst. Meteen al bij de kennismaking een goed gevoel. Openheid, kwaliteit en professionaliteit.De mensen van vakgarage Bert Bruil weten waar ze voor staan. Met duidelijke uitleg en goede adviezen weet je waar je aan toe bent. Meteen maar een afspraak gemaakt voor de uitvoering van een komplete grote beurt met apk voor een goede prijs. Helemaal top uitgevoerd. Dat merk je ook wel aan je auto. Een top bedrijf waar ik graag weer terugkom, ook met onze tweede auto. Een absolute aanrader!!!!!!!!

Niks dan lof voor de jongens van Vakgarage Bert Bruil. Toen na een grondige analyse bleek dat mijn Peugeotje 205 een groots gevaar op de weg was, werd me geadviseerd zo snel mogelijk een andere auto te zoeken. Giel adviseerde me daarbij ook om, wanneer ik een occasion op het oog had, even naar hen toe te rijden, dan keken ze hem snel na en konden ze me een GO of NO GO geven. Het advies was wel een Japans wagentje. Toen ik, eigenwijs als ik ben, toch met een Twingo aan kwam gaf Robert me het voordeel van de twijfel maar al snel werd ik gewezen op reparatiepunten die er binnen korte tijd aankwamen. Hup weer de weg op, naar een autobedrijf die Giel tipte. Binnen 1,5 uur was ik terug met een Suzuki Swift die haast al met een hoop gejuich ontvangen werd. Robert, Giel en nog een jongeman waarvan ik de naam niet weet hebben met zijn drieën de auto geïnspecteerd en ik kreeg een dikke GO. Na nog wat onderhandelings-adviezen en afding-tips terug naar het autobedrijf en sinds gisteren ben ik dan de trots eigenaresse van een mooie Suzuki Swift. Prima voor een meisje van 23! Oh en wat het me gekost heeft? Een appel-kaneel taart en eeuwige loyaliteit naar Vakgarage Bert Bruil zolang deze kerels er nog zitten! ;) Robert, Giel en de andere jongeman, superbedankt!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Top bedrijf! Perfecte dienstverlening: combinatie van klantvriendelijke benadering, goede technische kennis en reele prijzen. Aanrader voor iedereen die zijn auto uitstekend wil onderhouden.

Oké, het bleek een kleinigheidje. Maar toen ik vandaag even met mijn Golf bij Garage Bert Bruil aanklopte omdat mijn auto naar diesel stonk werd het probleem ter plekke opgelost terwijl ik wachtte. Als door een chirurgisch team van 4 man sterk werd mijn karretje voorzien van een nieuw slangetje en perfect afgeleverd. Kosten: Een lekkere vlaai voor de jongens! Topservice noem ik dat! Eet smakelijk mensen, en zeker tot ziens!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik kom al sinds 1994 bij Bert met 3 oudere Volvo\'s per jaar alleen voor APK keuring. Als er een reparatie moet gebeuren kan ik deze zelf doen, en terugkomen voor een gratis herkeuring. Als er een herkeuring nodig is wordt heel goed uitgelegd waarom een reparatie moet gebeuren, en ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid.

Ik kom al jaren bij Bert Bruil, Altijd tijd voor een spoedreparatie, en vinden altijd het probleem waar merk dealers je een poot voor uitdraaien. Ik rij speciaal vanuit Amsterdam naar Bert voor zijn service. In Son is het prima de tijd door te brengen met gezellige eetgelegenheden en natuurlijke omgeving.

altijd goede service, prettig in de omgang, goede adviezen, prijs/kwaliteit goed

Bert, Ester, Chiel en Robbert heel sympathiek zijn en klantvriendelijk. Als er iets met de auto is, kun je direct komen en dan kijken ze wat er aan de hand is. De bedrijfsvoering is prima in orde.

Goed en betrouwbaar bedrijf. Goede uitleg en snelle service.

11-2-2011 12:13 Kijk, van auto’s weet ik niet zoveel af. Als ik panne heb met mijn 15-jaar oude auto lost deze garage het op. Wat mij opviel dat toen ik (onwetend) vragen stelde over het probleem van de auto dat Robert me dat zo goed/begrijpelijk/rustig/logisch kon en wilde uitleggen. Daar heb ik wat aan. Dat gaf vertrouwen. Veel zelfs, omdat ik toch moet beslissen of de reparatie/vervangingskosten aan die auto het rendabel maken of ik nog een jaar of 2-3 met die auto kan/wil rijden Sommige beslissingen zou ik anders uitstellen of helemaal niet laten doen. Omdat filmpjes maken mijn activiteit is zou ik zeggen; zet wat korte uitleg-filmpjes op jullie website. Dat kan die Robert-Paul erg goed, uitleggen. Giel ken ik minder maar komt zeker ook positief over. Beide vind ik ze communicatief erg goed. De rest, prijs kwaliteit, kan ik nooit goed beoordelen, kan ik bij de tandarts overigens ook niet. Frans Peter Kuijl [email protected] Eindhoven

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super garage ik had een afspraak gemaakt voor een grote beurt van mijn oltimer maar het was geen enkel probleem ivm met de leeftijd van de auto. alles was super verlopen en de prijs viel ook reuze mee dus in het kort goed bedrijf met goede ervaring van de monteurs

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Net een 2e hands auto gekocht die op de terugweg van de verkoper naar huis begon te stotteren. Bij Bert Bruil langsgereden en daar hebben ze KOSTELOOS het euvel gevonden, verroeste bougies en slechte bougiekabels. Daarna hebben ze de onderdelen besteld en heb ik deze zelf geplaatst. Onderdelen waren zeer gunstig geprijst!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn uitmuntend. De monteurs weten mijn persoonlijke behoeften waaraan zij moeten voldoen, en dit voeren zij naar perfectie uit! Zij zijn altijd vriendelijk naar mij toe en geven goede adviezen, die ik altijd meeneem in mijn beslissingen.

Ik heb m,n auto weg gebracht voor iets kleins en werd toen zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd

Het is een fijn en dynamisch bedrijf, die meedenkt met de wensen en mogelijkheden van de klant. Ze zijn erg behulpzaam en erg service gericht.

• Reden bezoek Andere reden

Goed geholpen door het peroneel auto vakkundig gerepareerd voor lage kosten auto was op afgesproken tijdstip klaar. Super garage om aan te raden