Mooi bedrijf waar klantvriendelijk tot in de haarwortels zit. Een leuk team ook dat het zichtbaar fijn heeft met elkaar. Na elk bezoek rijdt mijn auto weer al een zonnetje.

Uitstekende service in alle opzichten

Uitstekend onderhoud met goed overleg. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Afspraak is afspraak.

Duidelijke uitleg, afspraken nagekomen, prijs zoals toegelicht en ook nog eens een goede leenfiets, en niet onbelangrijk, de auto was dezelfde dag klaar. Dat is elders wel eens anders geweest!

Fijne garage, deskundige monteurs

goede garage, altijd welkom, wordt er blij van.

Betrouwbaar en correct

Goede service en afspraken

Zoals altijd tevreden

Altijd bereid om direct te helpen

Of het nu is voor regulier onderhoud, op afspraak, of ad hoc probleem oplossingen kan ik altijd terecht bij dit bedrijf. Ik heb Weerheim leren kennen voor een klusje aan mijn auto binnen garantie termijn en ben meteen vaste klant gebleven. Bij werkopdrachten krijg ik een telefoontje van wat er allemaal moet gebeuren en een prijsindicatie zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.

eenvoudige inplanning en soepele bandenwissel

in een warme ruimte met kopje thee en lectuur ter beschikking kunnen wachten

Heel fijn en goed geholpen

het was een goede Service

Ondanks de volle agenda mij toch geholpen met een technische storing

Goede betrouwbare garage met vriendelijk personeel en goede adviezen

Wordt alles aan gedaan om mij als klant goed te helpen. Transparante afspraken en duidelijke offertes van de reparaties

Uiterst vriendelijk!

Hier begrijpen ze nog wat service is. Je wordt voor de tijd waarin we leven uitzonderlijk prettig geholpen. Ook onder elkaar hebben ze het goed, fijn om te merken.

Vlotte service en denken met je mee

(Alweer) een erg prettige ervaring gehad. Personeel denkt mee en doet voorstellen en pro-actief adviseren in het belang van de klant.

nooit klachten, altijd tevreden

nooit klachten, prima service

Weer super geholpen.

Fijn communiceren, goed advies en (hoop) weer jaar probleemloos rijden.

topbedrijf!

Altijd behulpzaam, meedenkend en vooraf goed informeren wat ze willen gaan doen, inclusief geschatte kosten. Nooit verrassingen achteraf en je kunt altijd terecht.

Duidelijkheid en eerlijk verhaal.

Goede service en altijd een duidelijk verhaal over wat er direct moet gebeuren aan de auto en wat op korte termijn nodig is.

Professioneel en transparant

Altijd correct en klantgericht, snelle terugkoppeling en de planning loopt vlot.

Prima service en kennis

Wordt altijd prima geholpen zeer kundig en veel meer service dan bij de dealer

Zoals altijd bekwaam en vriendelijke service

Gewoon prima service, meedenken en heel goed werk.

Goede.service

Snel en.de vooraf geven prijs afspraaknagekomen. Heb al.1 persoon.door.verwezen

Service die altijd net verder gaat dan je verwacht!

Deze week staande gehouden omdat mijn APK was verlopen. Ondanks dat ze tot de nok vol zitten met werk, toch het antwoord "Zet maar neer. We weten niet hoe, maar we gaan het regelen." i.p.v. denken in problemen. Einde dag APK gekeurd en daarmee waarschijnlijk een boete voorkomen! Echt top!!!!

Altijd prima service

Ik bracht mijn auto om negen uur voor een beurt en kon hem om 13.00 ophalen

Vertrouwen en kwaliteit

Je auto is toch vaak iets meer dan een stuk blik op wielen. Dan wil je ook dat er met zorg en deskundigheid wordt omgegaan. Daarnaast is er de menselijke maat: de auto is kapot en ik ben afhankelijk van mijn garage; hoe fijn is het om als gelijkwaardige aangesproken te worden en samen tot een oplossing te komen. Dank dat jullie dit alles goed voor elkaar hebben.

Haantje 17

2288 CV Rijswijk