Fijne deskundige garage en personeel

Zodra de auto voor onderhoud bjj hun binnen is gaan ze aan de slag en worden wij altijd gebeld met de bevindingen en wat de kosten gaan worden.. Mocht er tussen de beurt in een vraag zijn dan zijn ze altijd bereid om daar een antwoord op te geven of een kleine reparatie uit te voeren. Deze garage heeft nog de menselijke maatstaf.

!!!!!!!!

Vriendelijk en snel en vakkundig

Heel goed zoals altijd!

Gaat gewoon zoals je zelf zou willen

Vertrouwde kwaliteit en heldere communicatie

Top no-nonsense garagebedrijf. Ze blinken uit in betrouwbaarheid en heldere communicatie.

Prime service

Auto gekocht top service tot zover

Betrouw en super personeel

Als er een mankement aan de auto is staan ze gelijk voor je klaar en krijg je een eerlijk advies bij een APK of kleine/grote beurt Super bedrijf

Altijd goed

Prettig en goed bedrijf. Werken netjes en op tijd. Kwaliteit van werken is goed en denken met klant mee in het vinden van goede oplossingen.

Perfect en betrouwbaar

Ze staan altijd voor je klaar en houden je op de hoogte wat er gerepareerd moet worden en wat de kosten zijn. Erg betrouwbaar.

Vakkundig

Goed overleg en advies wat er moet gebeuren. Ook de reparatie keurig en vlot uitgevoerd. Ik kom er graag terug.

Gewoon goed met een extra

Goede communicatie Bedrijf geeft vertrouwen Prima service Goede vakkennis

Vriendelijk, netjes en snel, zoals altijd!

Vriendelijk, netjes en snel, zoals altijd!

Afspraak is afspraak. Geen verrassingen. Allemaal zeer vriendelijk en klantgericht. Mensen mensen.

Top bedrijf !!

Fijne garage , staan altijd klaar en leveren goed wek .

Hele goede service!

De service is altijd goed. Betrouwbaar bedrijf waar ik al jaren zaken mee doe.

Goede service, erg prettig en toegankelijk

Alles weer goed geregeld

Mooi bedrijf waar klantvriendelijk tot in de haarwortels zit. Een leuk team ook dat het zichtbaar fijn heeft met elkaar. Na elk bezoek rijdt mijn auto weer al een zonnetje.

Uitstekende service in alle opzichten

Uitstekend onderhoud met goed overleg. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Afspraak is afspraak.

Duidelijke uitleg, afspraken nagekomen, prijs zoals toegelicht en ook nog eens een goede leenfiets, en niet onbelangrijk, de auto was dezelfde dag klaar. Dat is elders wel eens anders geweest!

Fijne garage, deskundige monteurs

goede garage, altijd welkom, wordt er blij van.

Betrouwbaar en correct

Goede service en afspraken

Zoals altijd tevreden

Altijd bereid om direct te helpen

Of het nu is voor regulier onderhoud, op afspraak, of ad hoc probleem oplossingen kan ik altijd terecht bij dit bedrijf. Ik heb Weerheim leren kennen voor een klusje aan mijn auto binnen garantie termijn en ben meteen vaste klant gebleven. Bij werkopdrachten krijg ik een telefoontje van wat er allemaal moet gebeuren en een prijsindicatie zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.

eenvoudige inplanning en soepele bandenwissel

in een warme ruimte met kopje thee en lectuur ter beschikking kunnen wachten

Haantje 17 2288 CV Rijswijk

015 - 2146328