Goede en betrouwbare garage!

Kom er al jaren , en bevalt prima

Vriendelijk / vakbekwaam

Zeer goede service

Goed geregeld, super goede en persoonlijke service!

Voor mijn werk heb ik dagelijks mijn bedrijfsbureau nodig . De heren van autobedrijf Weerheim begrijpen dit en zorgen ervoor dat dit kan. Waar ik zeer dankbaar voor ben!

Gewoon goed geholpen met ik wilde

Vriendelijk personeel. Gekregen wat ik wilde. Geen dubbele agenda, het is wat het is. En de auto is naar wens hersteld.

Goed en vertrouwd

Ze informeren mij van tevoren goed omtrent de komende werkzaamheden en ik heb er vertrouwen in dat het personeel professioneel de werkzaamheden heeft uitgevoerd. Kwaliteit en prijs zijn goed in balans.

Klantgericht en vriendelijk.

Afspraken worden goed nagekomen.

Deskundig, vriendelijk, altijd tijd

Uitstekend garagebedrijf!

Ouderwetse service, betrouwbaar, goede communicatie, kundig en ook nog eens aardig… Ik zou niet weten wat je meer mag verwachten van een garage!

heel erg goed

heel erg goed

Bijzonder dienstverlenende garage

Men denkt altijd mee, deelt kennis en zoekt naar de beste (voordeligste) oplossing op dat moment voor ons als klant. Betrouwbaar en kundig!

Uitstekende auto partner

Persoonlijke aanpak, denkt in het belang van de klant en altijd bereid te helpen en zaken uit te leggen.

Goede service, van alle markten thuis

Grote beurt. Je wordt netjes op de hoogte gehouden. Vriendelijke mensen Persoonlijke benadering en zeker veel goedkoper dan de merkdealer.

Topservice

Had een apk ingepland zonder wachttijd bleek dus in principe zou de apk pas later de dag opgepakt worden wat mij nirt goed uitkwam. Na wat geschuif in de agenda zijn ze alsnof direct aan de slag gegaan met de apk waar ik erg mee was geholpen.

Duidelijke afspraken en klantvriendelijk

Je wordt vriendelijk te woord gestaan en er worden duidelijke afspraken gemaakt over wat er moet gebeuren en de eventuele kosten

Al meer dan 30 jaar klant.

Prima service. Klantgericht. Zeer kundig. Ik rijd met een veilig gevoel.

Fijne deskundige garage en personeel

Zodra de auto voor onderhoud bjj hun binnen is gaan ze aan de slag en worden wij altijd gebeld met de bevindingen en wat de kosten gaan worden.. Mocht er tussen de beurt in een vraag zijn dan zijn ze altijd bereid om daar een antwoord op te geven of een kleine reparatie uit te voeren. Deze garage heeft nog de menselijke maatstaf.

!!!!!!!!

Vriendelijk en snel en vakkundig

Heel goed zoals altijd!

Gaat gewoon zoals je zelf zou willen

Vertrouwde kwaliteit en heldere communicatie

Top no-nonsense garagebedrijf. Ze blinken uit in betrouwbaarheid en heldere communicatie.

Prime service

Auto gekocht top service tot zover

Betrouw en super personeel

Als er een mankement aan de auto is staan ze gelijk voor je klaar en krijg je een eerlijk advies bij een APK of kleine/grote beurt Super bedrijf

Altijd goed

Prettig en goed bedrijf. Werken netjes en op tijd. Kwaliteit van werken is goed en denken met klant mee in het vinden van goede oplossingen.

Perfect en betrouwbaar

Ze staan altijd voor je klaar en houden je op de hoogte wat er gerepareerd moet worden en wat de kosten zijn. Erg betrouwbaar.

Vakkundig

Goed overleg en advies wat er moet gebeuren. Ook de reparatie keurig en vlot uitgevoerd. Ik kom er graag terug.

Over Bosch Car Service