auto apk laten keuren + beurt. snel, en uitstekende service. ik kom zeker weer gr Ben.

zeer klantvriendelijke en eerlijke vakmensen. Erg goed en snel geholpen. Klasse service.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al 15 jaar klant en met meer dan 1.000.000 Peugeot kilometer met Auto Swager auto\'s met de bijbehorende service hebben ze nog nooit een steek laten vallen. Geen gezeur, altijd goed en snelle sevice voor schappelijke prijzen.

3manden geleden gebruike auto aangeschaft,bij autoswager. ben zeer tevreden over hoe ik behandelt ben,en ik kom zeker terug voor onderhoud/apk.al is het voor mij wel een stukje rijden zeker de moeite waard. bert(peugeot 407sw)

na in de steek zijn gelaten door mijn oude garage wegens een technisch probleem wat men niet kon oplossen.ben zeer tevreden,op de snelle manier hoe ik door de mensen van Swager geholpen ben.mijn auto doet het weer prima.kerels bedankt. met vriendelijke groet Martin van de peugeot 307

• Reden bezoek Andere reden

mijn ervaring met het bedrijf was zeer goed,ik heb er een gebruikte auto gekocht en mijn hudige cauto ingeruilt,mensen bij swager zijn betrouwbaar en deskundig,zeker een aan rader.

Onlangs een nieuwe Peugeot 107 via Autobedrijf Swager gekocht. In vegelijk met een dealer bedrijf lopen ze een paar stappen harder en denken met de klant mee. Iedereen is welkom, laagdrempelig, koffie staat altijd klaar, en overal is een oplossing voor te vinden. Niet alleen verkoop van nieuwe auto\'s maar ook het onderhoud staat hier op een hoog niveau. Ook de zakelijke (lease)rijder zal hier de voordelen tov de grote dealerbedrijven vinden. Geen (lange)wachttijden en/of afspraak maken bij kleine onverwachte zaken. Niet zeuren maar poetsen in hun motto. Voor iedereen een absolute aanrader! Han

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Eenmaal klant...altijd klant! Ik ben al ruim 15 jaar klant bij Autobedrijf Swager. Gaat het nu om onderhoud, APK, de aanschaf van een nieuwe of een gebruikte auto; je wordt altijd op een nuchtere en eerlijke manier, deskundig geholpen. Recentelijk naar voller tevredenheid een zoekopdracht uit laten voeren en twee nieuwe bedrijfswagens aangeschaft. TOP!! Service staat bij het team hoog in het vaandel! Harold

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

hallo autobedrijf Swager, bedankt voor het zoeken, en de vriendelijke manier van zaken doen. na een goed gesprek heeft autobedrijf Swager mij aangeboden om een passende occasion op te zoeken.Aangezien ik er geen verstand van heb ,en het mij een eelijk bedrijf leek heb ik hier een zoekt opdracht neer gelegd.Na een paar dagen kreeg ik meteen een paar opties.En ik heb meteen een goeie deal kunnen maken.Ze zijden dat ze er gespecialiseerd in zijn maar dat zijn ze ook echt,ZEKER DE MOEITE WAARD OM HET TE PROBEEREN.jongens bedankt. Maarten

We zijn perfect geholpen tijdens het kopen van een gebruikte auto. Ik kom hier zeker terug !!!

Top garage waar je snel en vakkundig geholpen wordt en waar altijd de koffie klaar staat! Als je eenmaal klant bent kom je daar niet snel meer vanaf ;)

hallo, zeer tevreden na het ophalen van mijn nieuwe auto, een bedrijf waar ik zeker terug kom,een eerlijk bedrijf die hun afspraken na komen. team autobedrijfswager BEDANKT

Aangezien ik vanaf 1996 klant ben bij deze zeer betrouwbare autogarage Swager te Rijssen,hier bent UW geen Nummer maar De OUDERWETSE KLANT ! ! !

• Reden bezoek Andere reden

heb mijn auto weggebracht voor apk en onderhoud. s morgens gebracht s avonds weer opgehaalt na me werk. gratis leenauto meegekregen.top. echte vak mensen bij autobedrijf Swager groeten jan

Ben al jaren een tevreden klant van Autobedrijf Swager. Heb meerdere auto\'s gekocht en heb mijn auto\'s ook altijd in onderhoud gehad. Een bedrijf waar je voor vakmanschap, professionaliteit en gezelligheid aan het juiste adres bent. Steffan van Rees

Reggesingel 42 7461 AK Rijssen

651 56 36 89