Uitstekende service, Vriendelijke mensen en behulpzaam. Auto Swager is een echte aanrader.

Prima service, gemoedelijke sfeer

Onlangs weer hier een APK laten doen, half jaar geleden een kleine beurt voor mijn Clio. Ze weten alles van de auto, ze hebben lijsten in de computer per specifiek merk blijkft, ik dacht alleen Peugeot maar ook andere merken kunnen ze dus goed mee overweg. Verder vind ik het er altijd gezellig en veel is in overleg mogelijk. Ik heb er in het verleden ook auto's gekocht, dit proces verliep altijd transparant, ooit een keer een gastank (pomp) kapot gehad, werd zonder morren onder garantie vervangen, auto ging bij 275k aan km's pas weg en was dus betrouwbaar.

Klantvriendelijk, goede prijs kwaliteit

Je word hier altijd super vriendelijk te woord gestaan en heb er een prachtige auto gekocht. Mijn vorige auto hier ook altijd in onderhoud gehad en alles werd altijd netjes en voor een goede prijs geregeld. Top garage !

Al meerdere auto's bij Autobedrijf Swager gekocht. Super service en erg klantvriendelijk.

Zelf ‘s weekends goed telefonisch te bereiken!

Op zaterdag avond gaf mijn auto een symbool aan van motorstoring. Zondags de zoon gesproken van het bedrijf, ‘s maandags om 08:45 netjes geholpen en service van de zaak!

Goede service en aardig personeel

Ik werd goed geholpen door de eigenaar en de auto werd verkocht voor een scherpe prijs. Alsnog werden de ruitenwissers en de sleutel gratis gerepareerd. We werden goed ontvangen en de auto’s zien er goed uit. Aanrader voor een goede tweedehands auto!

Goede ondersteuning bij schade

Op vakantie schade opgelopen aan mijn Peugeot 308, was flink balen. Ook de trekhaak was krom gaan staan omdat het geheel achter een kassei is blijven haken. Bij terugkomst contact gehad met Nick Swager en de zeer deskundige monteur Dinand. Na hun beoordeling van de schade hebben ze mij goed geholpen met het repareren van de schade aan de trekhaak en ook het spuitwerk aan de deur is goed opgelost. Voor in de toekomst nu ook veer ondersteuning geplaatst zodat het doorzakken van de standaard relatief zachte vering ook verholpen is. Daarom de 5 sterren!

Mooie advertentie maar uiteindelijk krijg je dat niet.

Mooie advertentie met veel nieuwe onderdelen. Bij aankomst zag ik al snel dat het een opgeleukte advertentie betreft. En de onderdelen helemaal niet vervangen waren. Intressen vanuit het bedrijf naar de klant was ook een beetje matig.

Precies 6 jaar geleden een Peugeot 307 HDI 2.0 Navtech bij dit bedrijf gekocht. Had toen al 200.000 km er op zitten Ik woon in Friesland en hier stond toevallig deze auto die ik zocht. Tot nu toe veel plezier gehad met weinig kosten. Top auto

Goed betrouwbaar autobedrijf

We hebben bij autobedrijf Swager een peugeot 207 sw outdoor gekocht. Jonge frisse auto met relatief weinig km op de teller. Maar geen bovag garantie. Helaas op de terugrit naar huis hield opeens de electronische stuurbekrachtiging er mee op. Autobedrijf Swager liet me niet in de kou staan en Ik kon de auto terugbrengen en de steurbekrachtiging werd onder coulance gemaakt. Al met al best een prijzige reparatie. Mij werd gevraagd of ik vrijwillig een kleine bijdrage wilde doen aan de kosten. Na een week met de auto gereden te hebben om zeker te weten dat het probleem niet meet zou terugkomen heb ik dat ook gedaan. En deze positieve review hebben ze bij autobedrijf Swager dan ook volledig verdiend. 👍

Uitstekende service!

Na het kopen van een auto leken er wat kleine dingetjes aan de hand te zijn. Na een check door Swager bleken de kleine dingetjes toch grote zaken te zijn. Alles heel netjes opgelost, leenauto geregeld, goede communicatie. Autobedrijf Swager zegt wat ze doen en ze doen wat ze zeggen. Absoluut een aanrader, jammer dat ik aan de andere kant van Nederland woon....

Prima en vertrouwelijke service

Prima service, Was opzoek naar een bepaald soort auto en er werd meteen actie ondernomen. 2 weken later reed ik er al in. Top voor elkaar.

Goed en netjes bedrijf

Wij gingen gingen voor een auto kijken bij deze garage en werden erg netjes en vriendelijk geholpen.Dit bedrijf is dan ook echt een aanrader!

Inmiddels heb ik sinds dat in bezit ben van een rijbewijs, drie auto\'s bij Autobedrijf Swager aangeschaft. Ik word altijd erg vriendelijk geholpen en zij denken graag met me mee. Naast dat ze goede service bieden, hangt er altijd een prettige sfeer. Op de momenten dat ik langskom voor onderhoud, is het altijd erg gezellig en hebben ze altijd veel aandacht voor je. Al met al een topbedrijf, dat kwaliteit levert tegen een scherpe prijs!

Top garage! Vriendelijk personeel altijd goed advies! Staan altijd voor je klaar

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechtste service ooit, niet klantvriendelijk. Je word niet geinformeerd of terug gebeld zoals beloofd. Wij waren net onderweg en alles geregeld toen ik toevallig zag dat ze auto verkocht was. Aan de telefoon erg ontvriendelijk en geen verontschuldiging. Zou dit bedrijf dan ook nooit aanbevelen en nooit bezoeken! Slechtste bedrijf waarmee ik ooit contact heb gehad

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Bij autobedrijf Swager in Rijssen mijn Renault Clio (prima inruil prijs) ingeruild voor een Peugeot 208. Ik ben daar prima en vriendelijk geholpen. Wat mij betreft een aanrader deze garage!

Ik ben erg goed geholpen door Autobedrijf Swager bij het kopen van mijn eerste autootje. Toen ik vertelde waar ik mijn auto voor wilde gebruiken en naar wat voor soort auto op zoek was, heb ik deskundig advies gekregen. Uiteindelijk ben ik voor een Peugeot 107 uit 2012 gegaan. De auto ziet er erg netjes uit en ook de krasjes werden mij aangewezen (blijft een 2e hands auto). De auto rijdt super, dus al met al ben ik ontzettend blij!

Ik ben al ruim 25 jaar klant bij dit autobedrijf. Na een aantal nieuwe en gebruikte auto\'s nog steeds zeer tevreden. Laagdrempeligheid en gemoedelijkheid staan hier hoog in het vaandel. De service is uitstekend (zo mogelijk wordt je gelijk geholpen). Meedenken in oplossingen, tegen een zeer acceptabele prijs, is een sterk punt van de heren; zowel technisch als in aankoop. Met een lekker bakje koffie is het er ook nog eens erg gezellig.

Vanaf 1989 vaste klant bij Swager. Meestal rijdend in een vrij nieuwe Peugeot. Lekker Basic bedrijf, makkelijke mensen, geen moeilijk formeel gedoe. Ze helpen je direct, zo mogelijk. Berekenen een faire prijs. Een bedrijf waar iedereen welkom is en zich ook thuis zal voelen. Koffie staat klaar!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vering van de auto was kapot. Kon bij autobedrijf Swager snel terecht. Top service en kom hier zeker terug!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gebeld door de zoon van de eigenaar die samen met zijn vader het bedrijf runt. In het begin een erg vertrouwd telefoongesprek waarin hij aanbood om mijn auto te kopen welke op Marktplaats staat. Na een kort gesprek besloten om er nog even over na te denken, maar voor we het gesprek afsloten hadden we het over de auto\'s die hij tot beschikking had in de verkoop. Op het moment dat hij mijn vertrouwen wilde winnen vertelde hij dit \'\'met alle respect, maar ik ben geen Ahmet of Mehmet waar u niet op van uit kunt gaan\'\'. Als dit de manier moet zijn waarop je vertrouwen moet winnen van je klanten komen er bij mij vraagtekens op.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Samen met m\'n moeder een auto gekocht bij autobedrijf Swager. We hebben allebei niet veel verstand van auto\'s maar zijn hier heel goed geholpen en geïnformeerd. De keuze was gevallen op een tweedehands Peugeot 107, inmiddels rijden we ruim 2 maanden zorgeloos! Ik zou dit bedrijf zeker aanraden want ze zijn eerlijk en weten waar ze over praten!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen betrouwbare zaak, zeer slechte service , weet rekening te schrijven waar je u tegen zegt. Beslist geen adres om een auto te kopen, een onbetrouwbare garage.